Ja die 81cm is de binnenmaat he....maar idd veel te smal!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef craftyvirus het volgende:
Smalle deur zeg... standaard is 90 dacht ik...
Je opties?
- Andere deur bouwen
- Andere scooter kopen
- Je scooter afslanken
lastig als het pad zelf ook niet super breed is :-)quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:52 schreef erikkll het volgende:
maar je moet gewoon scheef naar binnen sturen!
Ja zo ga ik er nu ook in, maar eruit is weer lastiger hahahaquote:
nee voorkant helaas niet mogelijk anders had ik niet zo moeilijk gedaan he :-)quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voornoemde scooter kan niet aan de voorkant van het huis?
Wat voor scooter is het überhaupt, dat-ie bijna een meter breed is, zo'n kek retromodel met veel te breed stuur?.
dat zijn toch geen opties jongens! het gaat nu ff niet om de scooter maar op het kozijn!quote:
Wat zit er boven het kozijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef KJTDominicus het volgende:
dat zijn toch geen opties jongens! het gaat nu ff niet om de scooter maar op het kozijn!
wat denken jullie als ik het kozijn (links en rechts) afzaag bovenaan, en er dan een schuifdeur in maak?
als je gelezen had, had je gezien dat dat bijna niet gaat omdat het pad smal is, en de scheur deur meteen naast de deur van het pad zit in een hoek, dus kan de scooter niet schuin zetten daardoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:28 schreef Leipo666 het volgende:
dat gaat toch makkelijk als je even steekt met je stuur schuin
even stuur schuin, scooter schuin en er zo uit rollen
oke bedankt.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef dribbel79 het volgende:
Schuifdeur dus (scheelt je ook deurposten), paar weken terug is er een aflevering van EH&T over geweest...succes!
ergens las ik dat je een muur in de buurt hebt...klaar!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
oke bedankt.....
enige is dat ik toch 1 deur kozijn moet hebben ivm slot natuurlijk!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:12 schreef KJTDominicus het volgende:
[..]
dat zijn toch geen opties jongens! het gaat nu ff niet om de scooter maar op het kozijn!
wat denken jullie als ik het kozijn (links en rechts) afzaag bovenaan, en er dan een schuifdeur in maak?
Was dat een buitendeur of een binnendeur, lijkt mij dat ts op zoek is voor een buitendeur oplossing, en om daar een schuifdeur voor te kiezen, is nog duurder dan een nieuw kozijn en deur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef dribbel79 het volgende:
Schuifdeur dus (scheelt je ook deurposten), paar weken terug is er een aflevering van EH&T over geweest...succes!
was een buitendeur...volgens mij was het zelfs een schutting deel (met die om en om planken)...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Was dat een buitendeur of een binnendeur, lijkt mij dat ts op zoek is voor een buitendeur oplossing, en om daar een schuifdeur voor te kiezen, is nog duurder dan een nieuw kozijn en deur.
Neem aan dat hij geen ongenodigde gasten over de vloer wilt, en anders kan hij net zo goed gewoon de deur eruit laten.
Weet je ook wanneer die utzending was?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
was een buitendeur...volgens mij was het zelfs een schutting deel (met die om en om planken)...
profiel bovenlangs, geleiderail onderaan, deur erdeur laten schuiven en hupetee
ja, maar TS bedoelt ook geen achterdeur als in "die zit vast aan/in huis deur"quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer die utzending was?
Lijk me sterk dat ze schuttingplanken als voordeur of achterdeur gaan gebruiken.
Met buitendeur bedoel ik de deur van je woning die naar de buitenwereld open gaat, niet een deur van de tuin.
Wat jij hierboven beschrijft moet je nooit toepassen als buitendeur, die trap je zo in.
Het moet natuurlijk ook enige veiligheid bieden tegen indringers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |