YT veelquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
In zo een vaart loopt dat nog niet. Voor normaal gebruik zal het echt niet duurder worden, kijk je veel youtube en skype je veel, ja, dan zal het duurder worden.
Geilquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoorde dat Nouk84 een geheime relatie heeft met Ang3l!
Kom toch alleen maar gedonder van. Ik heb hier nu 5 of 6 keer een chica aan mijn totem geregen en dat is niet bevorderlijk voor de samenwerking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef clevy het volgende:
op mijn werk zitten er 1% waarvan 9/10e totaal niet boeit.. tis oneerlijk verdeeld
Geil!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
ANG3L!!!! OP HET MATJE! HIER NU RAP!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem nog nooit zien posten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens zijn post hist:
ONZ
ONZ RADIO#1693 Met So_Surreal_Baby als nieuwe mod ! » So_Surreal_Baby 60 95 04-05-2011 11:29
Komt hij daar, maar goed, dat was ook wel te raden.
Met dank aan de 'whatsapp' kneuzen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Interpret zal wel x euro per GB gaan kosten.
kikkervisjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een ieder die dat gebruikt heeft inderdaad het IQ van een zeer middelmatig kikkervisje.
quote:Goedenmorgen iedereen,
In de kleder staat een witte vouwfiets met 2 lekken banden.
Van wie is de fiets?
groeten
Janneke
quote:Deze fiets is van Mohammed, die vertrok enkele jaren geleden naar Nijmegen.
Groet,
Achmed
Het kost de providers geld. Verkeer + gemis aan sms. Dan komt er vanzelf reactie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Want Whatsapp gebruikt ook zoveel dataverkeer?
En wie ben jij nu weer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Jij bent toch die impotente zak![]()
We hebben alles gehoord hoor
Ik las kledderquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
Briljante conversatie via de mail aan mailgroep 'iedereen'
[..]
[..]
staat er ook bijnaquote:
Janneke heeft niet zo'n hoge functie gok ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
Briljante conversatie via de mail aan mailgroep 'iedereen'
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |