Slim van jou!!quote:
Hmm ik denk dat ik een goede zou zijn voor onzinquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat je wel een goede mod van Bagger zou zijn![]()
Rellen is tof, maar het is nu even een slechte timing in singles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lekker rellen man![]()
Of mag dat als mod zijnde niet?
Want dan kan ik mijn sollicitatie misschien beter intrekken
Voor welk subforum denken jullie trouwens dat ik een goede mod zou zijn?
Hihi slechte timingquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rellen is tof, maar het is nu even een slechte timing in singles.
Voor VBL.
Ooh wat is er aan de hand in singles dan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rellen is tof, maar het is nu even een slechte timing in singles.
Voor VBL.
De helft is seksueel gefrustreerd daar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh wat is er aan de hand in singles dan...
Hmm nee, daar voor zit ik te weinig in VBL.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat. Jij hebt het straks veel te druk met mij.
Heyquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
De kans dat TS mod wordt is even groot als dat een autistisch zeepaard het alfabet achterstevoren opleest.
Ik vlieg vandaag terug.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
De kans dat TS mod wordt is even groot als dat een autistisch zeepaard het alfabet achterstevoren opleest.
Nee hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef ToT het volgende:
Ben ik de enige die deze versie werkelijk schurft vindt?
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef ToT het volgende:
Ben ik de enige die deze versie werkelijk schurft vindt?
Nee schat die hiervoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
ja hoi enzo
Oooohquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat die hiervoor![]()
De schuldige heeft zich al gemeld. Echt die moet een ban in Draak krijgen
Maar je weet toch dat ik verliefd ben op Lisa. Amy & Shelley!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat die hiervoor![]()
De schuldige heeft zich al gemeld. Echt die moet een ban in Draak krijgen
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik nou de enige die deze eigenlijk best wel leuk vind?
Mijn zoon vindt hem ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ben ik nou de enige die deze eigenlijk best wel leuk vind?
Doet hij aan poppers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon vindt hem ook![]()
Dit is een ideaal "popping" nummer
Neequote:
Ik ga hem vanmiddag op de post doen. PM je adres nog een keerquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je mijn boek over optische illusies al opgestuurd?!
Done, ik zal een foto posten van mij met het boek hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga hem vanmiddag op de post doen. PM je adres nog een keer
Mijn PM inbox puilt uit op het moment.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Done, ik zal een foto posten van mij met het boek hoor
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mono stuurde mij 250 boeken over optische illusie. Dat was echt fantastisch
quote:Aan alle Hollandia leden,
Het Comité Nationale Herdenking heeft de richtlijnen voor de Nationale Herdenking vastgesteld. Met het Comité Nationale Herdenking zijn wij van mening, dat het passend is ook dit jaar de slachtoffers op waardige wijze te herdenken. Teneinde een ieder hiertoe in de gelegenheid te stellen, verzoeken wij u woensdag 4 mei in de periode van 19:30 tot 21:00 uur alle sportactiviteiten te staken.
Gedurende die periode dient op de sportvelden niemand aanwezig te zijn. Sluiting van de kantine is niet aan de orde, doch verzoeken wij u er voor te zorgen, dat tussen 18:00 en 21:00 uur elk vermakelijkheidsaspect ontbreekt. Dit betekend dat de buitenverlichting en de lichtbakken gedoofd dienen te zijn en dat er geen andere muziek te gehore mag worden gebracht dan die van de officiële radioprogramma's
Indien er wordt gevlagd, verzoeken wij u de vlag vanaf 18:00 uur tot zonsondergang halfstok te hangen.
Burgemeesters en wethouders gemeente Hoorn,
Het Bestuur HVV Hollandia.
Ik doe de show vanavond. En ik gooi er wel 2 minuten stilte door heen iigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Draait Koelkast vanavond weer ?
www.onzinradio.nl/rooster
En zal hij 2 minuten stilte houden?
Dat gaat idd wel een beetje ver.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is toch een beetje overdreven of ligt dat aan mij ?
[..]
ik moet het huis schoonmaken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga vanavond lekker hardlopen denk ik
Nja probeer af te vallen en stoppen met roken, dan helpt sporten ook wel.quote:
Wat is dat dan voor bullshit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit is toch een beetje overdreven of ligt dat aan mij ?
[..]
Ik ben momenteel ook aan het stoppen met roken..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja probeer af te vallen en stoppen met roken, dan helpt sporten ook wel.
Ben gisteravond niet wezen voetballen omdat ik Barca wilde zien
Dat vind ik ook hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor bullshit?Twee minuten stil is voldoende, imo.
Alleen ik heb de laatste tijd al zoveel pogingen gedaan dat ik er zelf niet eens meer in geloofquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ook aan het stoppen met roken..
Alleen wacht ik even nog een paar dagen voordat ik ga weer ga hardlopen..
Af te vallen hoef ik niet! Ik heb al een goddelijk lichaam!
Daar gaan je goede voornemens alweerquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja probeer af te vallen en stoppen met roken, dan helpt sporten ook wel.
Ben gisteravond niet wezen voetballen omdat ik Barca wilde zien
Oh, ik niet daarom. Gewoon omdat het mooie films zijn, vaak.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor.
Ik kijk ook eigenlijk wel elk jaar een paar oorlogsfilmen, dat zet mij altijd extra aan het denken namelijk
Ik rook al zo'n 9 jaar alleen soms tijdens het uitgaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alleen ik heb de laatste tijd al zoveel pogingen gedaan dat ik er zelf niet eens meer in geloof
De laatste keer wel gewoon dik 3 maanden gestopt.
Heb het nu ook totaal niet moeilijk, zaterdag voor het laatst gerookt.
Maar met uitgaan is het altijd lastig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
Oh fuck. Ik ben weer eens te laat.
Stad in.
kijk soms roken is oke.. ik ken ook gasten die echt alleen in het weekend roken..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Alleen ik heb de laatste tijd al zoveel pogingen gedaan dat ik er zelf niet eens meer in geloof
De laatste keer wel gewoon dik 3 maanden gestopt.
Heb het nu ook totaal niet moeilijk, zaterdag voor het laatst gerookt.
Maar met uitgaan is het altijd lastig
Nja volgens mij was er gisteren niet eens een training omdat ons eerste een wedstrijd haar voor de West-Friesland cupquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaan je goede voornemens alweer
Hmm toen ik nog echt rookte rookte ik hooguit ook zoiets, misschien 7 of 8 peuken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
kijk soms roken is oke.. ik ken ook gasten die echt alleen in het weekend roken..
Nu rookte ik vrij veel.. Dus ben het aan het afbouwen.. ik rook nu nog 5. a 6 peuken perdag.
En weer verderquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Heeft Rens al een ban in Draak? Ik stem voor namelijk
Mono... psstt maak er ook eensch één voor mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zometeen bazen jingles inspreken voor SSB
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Mono... psstt maak er ook eensch één voor mij
Gruwelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga zometeen bazen jingles inspreken voor SSB
Okay dan haal ik je van het rooster afquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi huppel, het spijt mij ik ben goed begonnen met leren dus kan eigenlijk niet draaien gr gr dj spees
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Eigenlijk is het AmeriKAKLAARS
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef Rensjebree het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Eigenlijk is het AmeriKAKLAARS
ik moest lachen!
Alsjeblieft, 1 lekkere Heineken voor Monoquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dag waard!
Schenk mij eens één van uw beste pinten in deze taveerne
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, 1 lekkere Heineken voor Mono
Heerlijk Helder Heinekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Eén van uw beste pinten" en dan kom je met Heineken aan
In dat geval kom ik bij jou niks drinkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, 1 lekkere Heineken voor Mono
Ik heb voor jou speciaal grolsch in huis gehaaldquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval kom ik bij jou niks drinken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grolsch is minstens zo vies imho
Hertog Jan
Dit is één waarheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grolsch is minstens zo vies imho
Hertog Jan
Tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb voor jou speciaal grolsch in huis gehaald
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jammer dat je niet voor ajax bent wel
Ik ga Mono dan toch niet jouw bier gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
TofMaar je weet dat je dan nooit Heineken als beste pils aan kan geven.
Goed publiek wel in jouw kroegquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
15 mei de kroeg vol zitten met van die stink ajacieden.
Grap gister dat ik hem niet opzet en gewoon feyenoord ga kijken konden ze niet waarderen
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga Mono dan toch niet jouw bier geven
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Als we dan toch bezig zijn over KAK(laars)
Hoe heet jouw beestje?quote:
ik ben populair-postquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijft iedereen me nou whatsappen? Zo kan ik toch niet slapen...
Jij ook als je je notes eens bekijktquote:
Waarom is trouwens uitgerekend Amstel sponsor van Feyenoord?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, grootste deel van mijn klanten is nog steeds voor Feyenoord
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij ook als je je notes eens bekijkt
Duurt dat een nacht ofzo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb dr een note bij
![]()
kan um alleen nog niet zien
Het bier in de Kuip is idd niet te zuipen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom is trouwens uitgerekend Amstel sponsor van Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |