you evilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef PB-tje het volgende:
Wacht maar tot jullie zijn begonnen.... oeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een lol ga ik dan hebben
Legen---------- wait for it-------------darry!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:36 schreef DustPuppy het volgende:
Bring it on.
You'll never get me alive, copper!
Madame, are you suggesting you are the female equivalent of Barney Stinson?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Legen---------- wait for it-------------darry!
Ik heb het boek!quote:
Ik geloof er niks van!quote:
hihihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een huge ass probleem maar ik ga het volhouden!
Dan ga je PB-tje toch nog even aftanken de 15e. Kun je er weer even tegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een huge ass probleem maar ik ga het volhouden!
Btw, hoe denken de deelnemers over sexuele handelingen bij een ander verrichten? In de film doet de hoofdpersoon dat op een gegeven moment ook (de veer scene)
Dat gaat niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan ga je PB-tje toch nog even aftanken de 15e. Kun je er weer even tegen.
Waar een lul is, is een weg.quote:
Ok, gelukkig. Dat gaat waarschijnlijk al een hoop schelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Van mij mag het, maar volgens mij heb je alleen jezelf daarmee.
Ik denk dat je er alleen maar gefrustreerder van wordt eigenlijk, maar doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok, gelukkig. Dat gaat waarschijnlijk al een hoop schelenJust wanted to be clear on that
Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet wel lukken denk ik. Het is me al eerder gelukt
Haha. Vanaf maandag ben ik een dode vulkaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....
Ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken, maar als ik weer eens de gelegenheid krijg kan ik vast geen nee zeggen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |