Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet wel lukken denk ik. Het is me al eerder gelukt
Haha. Vanaf maandag ben ik een dode vulkaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....
Ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken, maar als ik weer eens de gelegenheid krijg kan ik vast geen nee zeggen vrees ik
Nee, jij bent de oorzaak dan!quote:
Ik moet denk ik maar eens gaan emigrerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef DustPuppy het volgende:
Vrouw mag masturberen op het werk
Iets voor jou, PB-tje?
Dan zal het voor de groep waarschijnlijk goed uit pakken en iedereen zal het netjes volhouden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik moet denk ik maar eens gaan emigreren
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef PB-tje het volgende:
Dan blijf ik nog eventjes...
Falen zullen jullie!
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Van mij mag het, maar volgens mij heb je alleen jezelf daarmee.
En daar is nummer 17! Met een beetje geluk halen we de 20 nog voor maandag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef boterbloempie het volgende:
Kan ik me nog opgeven......
[..]
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef boterbloempie het volgende:
Kan ik me nog opgeven......
[..]
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!
En wees beide welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
En daar is nummer 17! Met een beetje geluk halen we de 20 nog voor maandag!
Dank uquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
En wees beide welkomVan boter had ik het niet verwacht!
Had je meer richting PB geschat
Maar hoe dan ook heeft mijn lichaam te luisteren naar me, en soms moet dat met harde hand worden bijgebrachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef PB-tje het volgende:
Meer richting mij geschat?
Ik vind het gewoon zonde van je lichaam... die moet je koesteren, strelen en verwennen..
Goed bezig!quote:
Join the teamquote:
komt vast wel goed!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Join the team![]()
Even voor iedereen die nog niet in de lijst staat. Ik heb een TR aangemaakt maar deze zijn nog niet verwerkt. Met een beetje geluk zit dit weekend nog dit topic vol en zorg ik dat sowieso in de volgende OP jullie namen er bij staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |