Maar wat boeit het verder? In 2012 gaan we er toch allemaal aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Heel erg lekker gezellig samen met de kop in het zand
Alleen als we vaart maken met nano-technologie, quantum-computing en artificial intelligence.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar wat boeit het verder? In 2012 gaan we er toch allemaal aan.
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar wat boeit het verder? In 2012 gaan we er toch allemaal aan.
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk er nu al naar uitIs er al een specifieke datum bekend?
Ja kak, doe het dan voor de 17e.. dan ben ik nog een jaartje jonger en goddelijker als ik naar de hemel gaquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.
Brabo's.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
NL'ers doen aangifte moord op Osama
dan ben je ook niet helemaal lekker imho
Op zich vind ik het wel een goed iets. Hij was ongewapend etc. Zomaar iemand doodschieten omdat je diegene niet mag is niet goed. Berechten hadden ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
Het is alleen iets moeilijker af te steken en weg te duwen dan friesland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Brabo's.. Dat zijn helemaal geen nederlanders.
Gewoon de rivier-dijken doorsteken aan de goede kant. Zo hoog ligt het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is alleen iets moeilijker af te steken en weg te duwen dan friesland.
Stond gisteren ook al op de FP. Stefan is nog niet helemaal wakker zeker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
Klopt, wij zijn beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Brabo's.. Dat zijn helemaal geen nederlanders.
Oh, dat magquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een goed iets. Hij was ongewapend etc. Zomaar iemand doodschieten omdat je diegene niet mag is niet goed. Berechten hadden ze.
(aan de andere kant begrijp ik die kogel door de kop prima)
en zo is de VS geen haar beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersHem vermoorden is niet legaal, maar wordt gewoon gedoogd, vermoed ik.
Oog om oog, tand om tand?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersHem vermoorden is niet legaal, maar wordt gewoon gedoogd, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |