Ja wie weetquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het nog even zo expliciet uitlegt, Chantal. Baantje bij de Telegraaf niks voor jou?
Dan wordt het tijd dat je je onderlip kennis laat maken met je bovenlip en je je mond eens houdt!!!quote:
quote:
Joh ik loop meestal juist achter de feiten aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het over andere opmerkingen daar
Mensen naar een topic toe sturen om mee te rellen is mij zeer bekend.
Die is banwaardigquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie post straks de fokmeet-foto waar Huppel op staat ?
Juh inderdaad, een beetje als met Apple producten te koop lopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje compensatiegedrag, jezelf beter voordoen dan de ander om je eigen onzekerheden te verbergen.
Ja, inderdaad 1 op 1 vergelijkbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh inderdaad, een beetje als met Apple producten te koop lopen
Ja he?quote:
Laat maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joh ik loop meestal juist achter de feiten aan.
Hooguit dat ik iets lees en dan vraag of het klopt. Maar dan weet iedereen het al!
RZquote:
Daarvoor is de PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Fuck. Ik roddel. Ik heb apple spullen. Ik moet me zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh inderdaad, een beetje als met Apple producten te koop lopen
Ik heb hem zelf niet eensquote:
Ik vrees van niet, wij zijn de enige deelnemers danquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een apple sucks/rocks discussie moet toch genoeg zijn om het huidige geneuzel te stoppen?
Heb je de nieuwe iMacs al gezien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een apple sucks/rocks discussie moet toch genoeg zijn om het huidige geneuzel te stoppen?
Kun jij alsjeblieft weer in je hol kruipen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar was die bitch dan serieus zo lelijk dat je hem niet omhoog kreeg?
Zeg, ga es terug je hok in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar was die bitch dan serieus zo lelijk dat je hem niet omhoog kreeg?
En ik!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, wij zijn de enige deelnemers dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |