abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:34:40 #126
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_97242930
Check trouwens eens t programma Gezocht: Politie

hier een amateur item over de sporttest
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=216248/langid=43

hier de serie, best een leuke serie
http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=24766/page=1
  woensdag 25 mei 2011 @ 09:24:32 #127
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_97283661
trouwens, jongens en dames uit de noodhulp zijn hoofdagenten toch?
pi_97283887
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:24 schreef blup het volgende:
trouwens, jongens en dames uit de noodhulp zijn hoofdagenten toch?
Ook agenten kunnen noodhulp (112-meldingen) rijden.

quote:
Meldingen via 112 kunnen bij jou terecht komen. Dat kan bijvoorbeeld een ernstige aanrijding zijn met letsel. Je gaat er heen, je zorgt dat de gewonden worden verzorgd, je maakt een situatieschets van de aanrijding en je zorgt dat andere hulpverleners goed hun werk kunnen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 25-05-2011 09:45:26 ]
  woensdag 25 mei 2011 @ 11:19:54 #129
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_97287901
- Ninja-edit, neva' maind -
pi_97337977
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef blup het volgende:
Trouwens:

http://www.fvtpolitie.nl/
Grappig animatiefilmpje over de sport test hehe.

Wist trouwens niet dat je 5 rondes moest doen daarbij... Is toch redelijk veel. Denk dat die test inderdaad niet onderschat moet worden :)
  Admin donderdag 26 mei 2011 @ 14:30:32 #132
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_97338335
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Dibble het volgende:

30 mei dus, de grote dag. Maak me alleen wel zorgen over die IQ test aangezien ik echt een hekel aan zulke dingen heb :(.Op hoop van zege dan maar.
Succes ^O^ Die Dibble :)
En die IQ testjes kun je je aanleren hè, even een boekje kopen en oefenen maar!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:04:18 #133
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_97339718
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef SnuggleBear het volgende:

[..]

Grappig animatiefilmpje over de sport test hehe.

Wist trouwens niet dat je 5 rondes moest doen daarbij... Is toch redelijk veel. Denk dat die test inderdaad niet onderschat moet worden :)
Ja, nou het schijnt dat de pop bij sommige korpsen/testen weg gelaten is en dat dat met de tijd gecompenseerd is. Ik meen voor mannen 3min 11sec 1honderste
pi_97341835
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Succes ^O^ Die Dibble :)
En die IQ testjes kun je je aanleren hè, even een boekje kopen en oefenen maar!
De testen op http://www.123test.nl worden ook aangeraden door de werving zelf, om het even te oefenen.

quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef blup het volgende:

[..]

Ja, nou het schijnt dat de pop bij sommige korpsen/testen weg gelaten is en dat dat met de tijd gecompenseerd is. Ik meen voor mannen 3min 11sec 1honderste
Klopt, voor mannen 3 minuut en 11 seconden. Voor vrouwen is het 3 minuten en 42 seconden.

En voor zover ik weet, wordt het slepen van de pop niet meegerekend met de tijd.
pi_97352209
De pop is er sowieso uit.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:52:02 #136
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_97391215
Zozo, what een steun krijg ik hier. Zou me bijna schuldig voelen als ik het niet haal :p.
*Hosselcopter*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:08:58 #137
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_97391849
Ja, de druk is hoog nu. FOK! rekent op je. (8>
pi_97395801
Ik heb ooit gesolliciteerd bij defensie, tot twee keer toe dat hele keuringstraject doorlopen. Wat een spanning is dat wachten zeg, succes ermee TS!
pi_97401691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:52 schreef Dibble het volgende:
Zozo, what een steun krijg ik hier. Zou me bijna schuldig voelen als ik het niet haal :p.
Mocht je het niet halen, dan heb je 6 maanden om te oefenen en het nog een keer te proberen. Maar goed; dat heb je niet nodig :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_97404595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Dibble het volgende:
Ik ben vooral bang dat ik op een gegeven moment ga stamelen en met moeilijke termen begin rond te gooien waar ik zelf niet eens zoveel van begrijp en het gesprek zo vast gaat lopen. Dat moet dus absoluut niet gaan gebeuren. Hoe kan ik hier het best mee omgaan?
Vooral onthouden dat degene die tegenover je zit ook maar een mens is. Je mag je best eens verspreken hoor. Gewoon even rustig adem halen en verder praten.. :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:28:06 #141
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_97405893
Zeg gewoon dat je opa bij de NSB zat en dat hij je grote voorbeeld is. Het is nu eenmaal een feit dat de politie in de tweede wereldoorlog een zeer grote rol heeft gespeeld bij de Duitse "oplossing voor het Jodenprobleem."

En in al die jaren is er echt niet veel gewijzigd in de mentaliteit van de gemiddelde agent. Daar worden ze zelfs op geselecteerd. Mocht zich nu weer eenzelfde situatie voordoen als destijds staan de huidige agenten vooraan.

Een van de vele bronnen van het voorgaande: http://www.innl.nl/page/5122?source=anno Zelfs al ging het niet "van harte", ze voerden wel blindelings de regeltjes uit.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:31:02 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97406009
-edit-
pi_97406147
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:53 schreef Revolution-NL het volgende:
We hebben het hier over werk. In mijn werk voor ik allen dingen uit waar ik met mezelf mee kan leven, waar ik achter sta. Ik heb principes en daar houd ik aan vast. Ik zou nooit maar dan ook nooit taken kunnen uitvoeren waar ik principieel niet achter sta.

Daarnaast ben ik gewoon vrij om te doen wat ik wil. Ook om de wet te overtreden :). De kans is alleen dat daar sancties op staan. Heerlijk toch een vrije samenleving
Gut gut, wat een hooghartigheid weer. Wat loop je nou te bazelen over principes? Aan het einde van de dag moet je gewoon doen waar je voor ingehuurd bent. En als je niet wilt doen waar je voor ingehuurd bent, dan moet je je niet laten inhuren. Maar ga niet superieur lopen doen tegenover politieambtenaren die voor dat vak gekozen hebben en dus wél doen waarvoor ze ingehuurd worden. Dat heet loyaliteit en verantwoordelijkheid. Mensen die menen dat ze alles wat ze uit hoofde van hun functie moeten doen, langs hun eigen principiele meetlat moeten leggen, die kunnen inderdaad maar het beste voor zichzelf beginnen. Zijn sowieso altijd nogal vermoeiende mensen. En ja, één van de leuke kanten van het politievak lijkt me volk als jij aanspreken op hun onbetamelijke gedrag.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_97406201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:28 schreef HunterSThompson het volgende:
En in al die jaren is er echt niet veel gewijzigd in de mentaliteit van de gemiddelde agent. Daar worden ze zelfs op geselecteerd. Mocht zich nu weer eenzelfde situatie voordoen als destijds staan de huidige agenten vooraan.
sneu
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:37:10 #145
55011 HunterSThompson
pi_97406279
En nog een voorbeeld van dom politieoptreden wat in mijn ogen kenmerkend is voor de politie in het algemeen wereldwijd. http://www.20minutos.tv/v(...)a-plaza-de-cataluna/

Dom uitvoeren wat je opgedragen wordt. Zelfs als de betreffende demonstranten in principe gewoon gelijk hebben.

Wie wil er nu een baan waarin je uiteindelijk wordt aangestuurd door een stel domme ambtenaren.
pi_97406528
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef HunterSThompson het volgende:
Dom uitvoeren wat je opgedragen wordt. Zelfs als de betreffende demonstranten in principe gewoon gelijk hebben.
Alsof het aan die agenten is om zich een moreel oordeel aan te meten over het gelijk van die demonstranten. Gewoon een kwestie van het bewaken van de openbare orde. Gelukkig zijn die agenten wel intelligent genoeg om het onderscheid te maken.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:44:19 #147
55011 HunterSThompson
pi_97406592
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:35 schreef Argento het volgende:

[..]

sneu
Waarom? Ik kom vanuit mijn beroep regelmatig in contact met de politie in de ruime zin van het woord. Van lui die werken op het cellencomplex tot rechercheurs en het bovenkader van de politie. En allemaal zijn het van die dichtgetikte befehl ist befehl types. Er heerst een ontzettende wij tegen zij mentaliteit. Waarbij zij de gewone burger is.
pi_97406663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef HunterSThompson het volgende:
En nog een voorbeeld van dom politieoptreden wat in mijn ogen kenmerkend is voor de politie in het algemeen wereldwijd. http://www.20minutos.tv/v(...)a-plaza-de-cataluna/

Wie wil er nu een baan waarin je uiteindelijk wordt aangestuurd door een stel domme ambtenaren.
Echt, misschien is het verstandig om daadwerkelijk met een echte politieagent te praten voordat je zulke dingen neer zet. Het politievak is zo verschrikkelijk veel meer dan bekeuringen schrijven en dom doen "wat je opgedragen wordt" .

TS: heel veel succes!
pi_97406725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:44 schreef HunterSThompson het volgende:
Er heerst een ontzettende wij tegen zij mentaliteit. Waarbij zij de gewone burger is.
Die mentaliteit leeft bij jou kennelijk net zo goed. De 'politie' is per definitie fout omdat zij de regels handhaaft. Ook de regels waarvan jij meent dat die het handhaven niet waard zijn. Dat is dan jammer voor je, maar wat jij daarvan vindt is niet zo interessant en dat betekent dus ook niet dat iedere politieambtenaar in het diepst van zijn wezen 'fout' is enkel en alleen omdat hij de taak uitvoert die hem is opgedragen. Zoals iedereen die in loondienst werkt (ambtenaar of niet) de taak uitvoert die hem is opgedragen of dat in ieder geval behoort te doen.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:49:10 #150
55011 HunterSThompson
pi_97406792
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:45 schreef Farouche het volgende:

[..]

Echt, misschien is het verstandig om daadwerkelijk met een echte politieagent te praten voordat je zulke dingen neer zet. Het politievak is zo verschrikkelijk veel meer dan bekeuringen schrijven en dom doen "wat je opgedragen wordt" .

TS: heel veel succes!
Ik praat bijna dagelijks met rechercheurs en medewerkers van justitie. Ben namelijk strafrechtadvocaat. En na vele jaren ben ik me steeds meer gaan irriteren aan het feit dat de waarheidsvinding geen prioriteit heeft, maar enkel het feit zoveel mogelijk veroordelingen te verkrijgen. En dat heeft gewoon te maken met de mentaliteit die heerst bij de politie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')