quote:
Ik zit nu bovenopquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
Vind het eng worden, wie is er nu dan?
reggaequote:Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
iemand nog wensen voor uploads, ben nu toch bezig ?
Keiharde gitarenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
iemand nog wensen voor uploads, ben nu toch bezig ?
Eek- a - Mouse heb ik wel of Burning Spearquote:
ook goed en een yellowman erbijquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eek- a - Mouse heb ik wel of Burning Spear
Sowieso wat Salvia en Sepultura geuploadquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso wat Salvia en Sepultura geupload
ja heel zielig, skipp. michael jacksonquote:Klik hier voor statistieken
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
deze is zo lekker zielig (A)
Ik weet niet hoe Koelkast over Death/Black metal denkt, maar ik gaat wel ff een paar nummers zien te uploadenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sowieso wat Salvia en Sepultura geupload
waarom post jij onder Knetters naamquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja heel zielig, skipp. michael jackson
makkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom post jij onder Knetters naam
ik heb ook witte sokjes aanquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
voor karai omdat hij erom zeurt.. en ik hoop dat hij nou 4 minuten niet gaat zeuren.. wijf
Kun je gewoon doen als het aan de eisen voldoet komt het er wel in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Koelkast over Death/Black metal denkt, maar ik gaat wel ff een paar nummers zien te uploaden
Maar Cradle of Filth ? Denk je dat die er in komt (voldoet aan alles btw)quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je gewoon doen als het aan de eisen voldoet komt het er wel in.
Dope staat er ook in
Cradle of Filthquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar Cradle of Filth ? Denk je dat die er in komt (voldoet aan alles btw)
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor Knetter/karzai
goed nrquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor Knetter/karzai
Uploads zijn bezigquote:
dit nummer had ik aangevraagd voor jou. ,maar ben jij nu Knetter, of wie anders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook een strak broekkie an
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
dit nummer had ik aangevraagd voor jou. ,maar ben jij nu Knetter, of wie anders?
Nu maar hopen dat ze er in komenquote:
je bent een geil ding.. heb je ook een strak broekkie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:39 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
dit nummer had ik aangevraagd voor jou. ,maar ben jij nu Knetter, of wie anders?
Zo ken ik je niet... ik wacht wel tot morgen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent een geil ding.. heb je ook een strak broekkie?
Ach het is hard maar so what. Staat ook terror in Draakje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:41 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze er in komen
Zitten ook een paar nummers van Roadrunner United bij![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach het is hard maar so what. Staat ook terror in Draakje.
stone sour made of scars staat er ook in
Zie mijn antwoord op vorige antwoord.. mocht je dit snappen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Domme vraag trouwens eenden hebben geen broekkie aan
Wait and bleed moet er sowieso inquote:
Kun je niet een paar kuttopic in FB openenquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
BAM lekker...
kweet wel meer wat lekker is.. heb je ook een strak broekkie stok?
dan ben je te laatquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zo ken ik je niet... ik wacht wel tot morgen...![]()
![]()
sterf karzaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je niet een paar kuttopic in FB openen
Ze zeggen wel eens beter te laat dan nooit, dan liever te laat.. dit laat ik me niet voorbij gaan..quote:
quote:
morgen schatquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:46 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens beter te laat dan nooit, dan liever te laat.. dit laat ik me niet voorbij gaan..![]()
![]()
Misheard lyric: Black old son, won`t you cumquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misheard lyric: Black old son, won`t you cum![]()
i knowquote:Op woensdag 4 mei 2011 02:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misheard lyric: Black old son, won`t you cum![]()
Naiissquote:
Kap eens met die onzin joh straks is het topic weer dichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
KARZAI GA GODVERDOMME EENS ONDER JE EIGEN ACCOUNT POSTEN.
KLOOTMONGOOL DAT JE ER BENT
Is het gelukt met uploaden?quote:
Ben met slipknot atm bezig. Morgen maar ff kijken of ze er door zijnquote:
Ben benieuwd of Koelkast het toelaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben met slipknot atm bezig. Morgen maar ff kijken of ze er door zijn
Naiiss. We zien wel, Koelkast vraagt zelf altijd ook dikke terror oid aan. Dus moet dit ook wel goed gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Koelkast het toelaat
Ga zo nog ff het laatste album van Godsmack compleet uploaden kijken of dat wil
Ik ga ook nog ff een nummer van Sisters of Mercy uploaden. (Alice)quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Koelkast het toelaat
Ga zo nog ff het laatste album van Godsmack compleet uploaden kijken of dat wil
Bauhaus, volgens mij geen vervormde stem hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga ook nog ff een nummer van Sisters of Mercy uploaden. (Alice)
Zanger heeft zo`n geniale (vervormde ? ) stem.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bauhaus, volgens mij geen vervormde stem hoor.
Wel vette muziek idd . Inmiddels bijna 20 jaar oud
Naaiiissquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:34 schreef Stokstaart het volgende:
Children of Bodom - Needled 24/7 staat er ook in
Klopt die oude rock is sowieso vet. Megadeth Anthraxquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ken t dan ook via mn pa
Die luisterde toen ik jong was ook altijd metal / rock en dergelijke. Vandaar dat ik wss ook van die muziek ben gaan houden
Haha als je durft. Koelkast luistert het toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:38 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Naaiiiss![]()
Nu eigenlijk ook nog ff sixpounder
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt die oude rock is sowieso vet. Megadeth Anthrax
Bezig. En heb ook nog 2 nummers van Lamb of Godquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha als je durft. Koelkast luistert het toch niet
Megadeth was vorige maand in Nederlandquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd
Ik ga op de zwarte cross Anthrax nog zien. En Megadeth moet ik ook nog een keer zien, dan heb ik de hele Big Four gehad
Sweetquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bezig. En heb ook nog 2 nummers van Lamb of God. Redneck en Black Label ( Wall of death nummer
![]()
)
Ja, vorige maand kon ik helaas niet. Stonden toen volgens mij ook met Slayer in Einhoven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Megadeth was vorige maand in Nederland. Ben er niet geweest maar Royco wel geloof ik.
Cannibal Corpse is ook vette shit trouwens
Lamb of God is Amerikaanse hardcore (metal). En Cradle of Filth is Finse black metal. Beide wel lekker om naar te luisterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SweetVergeleken met Cradle of Filth is dat nog redelijk relaxt toch?
Death metal is wel wat vetter vind je niet? Cradle of Filth heb ik trouwens jaren geleden meerdere malen gezien in De Baroeg@ Rotterdam. Volslagen gestoord met rituele slachtingen en allesquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Lamb of God is Amerikaanse hardcore (metal). En Cradle of Filth is Finse black metal
Maar als alle nummer van ons in draakje worden gezet, wordt t al redelijk ver-metaldquote:
Ja ben persoonlijk meer van de black/death/melodic death/ trash en speedquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Death metal is wel wat vetter vind je niet? Cradle of Filth heb ik trouwens jaren geleden meerdere malen gezien in De Baroeg@ Rotterdam. Volslagen gestoord met rituele slachtingen en alles![]()
Kwamen trouwens veel van die Goth-chicks op af toen
Zou eens tijd worden de bliepjesmuziek heeft nog steeds verreweg de meerderheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar als alle nummer van ons in draakje worden gezet, wordt t al redelijk ver-metald![]()
Ja, dat is leuk voor 1 keer. Maar niet voor elke avond ( mijn inziensquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden de bliepjesmuziek heeft nog steeds verreweg de meerderheid
Precies. Beetje veelzijdigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 03:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja ben persoonlijk meer van de black/death/melodic death/ trash en speed.
Verder kan ik naar de meeste soorten ook wel luisteren, maar deze genres toch wel uren in vergelijking tot enkele nummers van de rest.
Heb ik wel geüpload ja, samen met nog een aantal nummersquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies. Beetje veelzijdigheid kan geen kwaad.
Pantera staat ook niet in Draakje alleen die moet ik ff downloaden.
Had jij wait and bleed al gedaan van Slipknot?
Baasquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb ik wel geüpload ja, samen met nog een aantal nummers![]()
En misschien ook nog wel een aantal mensen die wel meeluisteren , maar niet postenquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Baas![]()
Gelukkig zijn er veel van de nachtcrew (en dagcrew) die een beetje rock wel kunnen waarderen. Jofu, jij , ToT,, Samzz ik
Ja nu luisteren er nog 7 mensenquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En misschien ook nog wel een aantal mensen die wel meeluisteren , maar niet posten
Zijn dr niet veel. Maar wel de die-hardsquote:Op woensdag 4 mei 2011 03:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nu luisteren er nog 7 mensen![]()
Veronderstellende dat Knetter en Karzai in slaap zijn gevallen toch nog 5
Jepquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zijn dr niet veel. Maar wel de die-hards
En btw, Morph, Zook en ValHallen luisteren toch ook wel metal ?
Is koningquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep
Meerderheid zijn gewoon metalheads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Heb je dr wel heel gelaten ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:02 schreef Karzai het volgende:
Het heeft even geduurd maar knetter is eindelijk uitgeput
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:02 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bij solo dacht ik nog aan dit nummer van Tenacious D:
Geniale film ja. Echt heb me kapot gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Me 2. Kan m ook helemaal mee praten , zo vaak heb ik m gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geniale film ja. Echt heb me kapot gelachen
Heb je wel snel gedaan zegquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jahoor die is er morgen weer klaar voor![]()
maar ze ligt nu heel lief te slapen
Awww how cutequote:Op woensdag 4 mei 2011 04:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jahoor die is er morgen weer klaar voor![]()
maar ze ligt nu heel lief te slapen
Beerfest is zo wreed he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Me 2. Kan m ook helemaal mee praten , zo vaak heb ik m gezien.
Was altijd vaste prik met kameraden: Bier drinken, Pick of Destiny of Beerfest kijken.
Ken daarom ook beide films uit mn hoofd![]()
Uhu, en btw in Half Baked zit een kerel die heet irl Jim Breuer ( Die kerel die de hele tijd stoned kijkt ) die is dus ook stand-up comedian. Geniale shows van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beerfest is zo wreed he.![]()
Net als die films van Will Ferrell. Oldskool, Stepbrothers, Half Baked, Jay Silent Bob (al moet je die eigenlijk met een joint op kijken)
Ja die met dat gekleurde shirt toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Uhu, en btw in Half Baked zit een kerel die heet irl Jim Breuer ( Die kerel die de hele tijd stoned kijkt ) die is dus ook stand-up comedian. Geniale shows van hem![]()
Nu wel tijd voor muziek ?quote:
Artiesten naam is Jim breuer. Wist alleen niet meer hoe hij in Half Baked heettequote:Op woensdag 4 mei 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die met dat gekleurde shirt toch?
Wat is zn artiesten naam dan weet je dat?
Keej ga ik ff checken. Standup comedian is sowieso supervet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Artiesten naam is Jim breuer. Wist alleen niet meer hoe hij in Half Baked heette.
Shows van hem heten Hardcore, en Let`s Clear the Air
Jep ken ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Keej ga ik ff checken. Standup comedian is sowieso supervet.
Vroeger keek ik altijd naar die shows van Jurgen Rayman comedy factory ken je die nog?
Omg die Ozzy Osbourne act is geniaalquote:
London Bridges fallin` down ( Doet het naquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omg die Ozzy Osbourne act is geniaal
Deze is met Sylvester Stallonequote:Op woensdag 4 mei 2011 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omg die Ozzy Osbourne act is geniaal
Ja over die kindermuziek: "The Sky is blue lalala" DUHHHH! of course the sky is blue! Droogquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
London Bridges fallin` down ( Doet het na)
Hij is in beide shows ook echt goed met imitaties en zo.
Ja, als je een avond wil lachen moet je dit gaan kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja over die kindermuziek: "The Sky is blue lalala" DUHHHH! of course the sky is blue! Droog
Mag die gozer wel jaquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:29 schreef Stokstaart het volgende:
Nja als dit er in mag dan mag Cradle of Filth ook wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik heb ook een nummer geüpload van Roadrunner United waar Andreas Kisser een geniale solo doet. En de zanger kondigt hem ook echt aan.
OMG dat klinkt heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking veel power in zn stem ofnie
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja dat is de zanger van Ill Niño.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OMG dat klinkt heerlijk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat is de zanger van Ill Niño.
Album is gemaakt met bandleden die aangesloten zitten bij Roadrunner Records. Was gemaakt om het 25 jarig bestaan te vieren.Kende het helemaal niet in deze samenstelling man maar klinkt superb. Meteen 2 cd's aan het downbloaden. Ze hebben toch ook iets met Biohazard gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
En het mooiste nummer van de CD is met Glen Benton ( Zanger van Deicide ).quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
OMG dat klinkt heerlijk
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En het mooiste nummer van de CD is met Glen Benton ( Zanger van Deicide ).
Wat heeft die vent een stem / bruut gezichtFuck die wil je ook niet in een donker steegje tegenkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groetjes, Ezio.
Met Biohazard hebben ze live een nummer gecoverd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kende het helemaal niet in deze samenstelling man maar klinkt superb. Meteen 2 cd's aan het downbloaden. Ze hebben toch ook iets met Biohazard gedaan?
Maar die vent is echt geweldig qua humor. Hij is echt een perfect stereotype beeld van Metal mensenquote:Op woensdag 4 mei 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fuck die wil je ook niet in een donker steegje tegenkomen
En ook dat kruis op de kop wat in zn hoofd gedrukt staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fuck die wil je ook niet in een donker steegje tegenkomen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En ook dat kruis op de kop wat in zn hoofd gedrukt staat.
Dit is trouwens dat nummer met hem:
Goeie shizzle it isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik gaat ff pitten spreek je morgen wel of zo.
Hopelijk met wat meer metaal in die Draak zn bek![]()
Laterzzzzz
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 04:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goeie shizzle it is![]()
Maar ik gaat ff pitten spreek je morgen wel of zo.
Hopelijk met wat meer metaal in die Draak zn bek![]()
Laterzzzzz
Goedemorgen!quote:
Achja, balen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:04 schreef Melting het volgende:
Zekers! Ik konn nog wel langer blijven pitten! Maar ja....werken hè?
Naja, fijn toch? Nog lekker even douchen, kopje koffie of thee, krantje erbij, heerlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:08 schreef Melting het volgende:
Kwart over 7. Dus ik heb nog even. Maar dat heb ik ook wel nodig om wakker te worden.
Ahj, da's minderquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:11 schreef Melting het volgende:
Ik ga met de auto. Vanavond naar de cursus, dus heb na het werk weinig tijd.
Dat wordt dus weer haasten straks.Ik heb tussen het einde van mijn werk en de tijd dat ik aan moet rijden naar de cursus een kleine anderhalf uur.
Jup, 3 Havo, 14 jaartjes oud, hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:14 schreef Melting het volgende:
Ruim een half uur.Maar komt goed!
Jij zit nog op school? Omdat je vakantie hebt bedoel ik?
Moggûh Sammie!quote:
Oud! 35.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, 3 Havo, 14 jaartjes oud, hoe oud ben jij dan?
Of te laat!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:17 schreef Samzz het volgende:
Bleh, opstartproblemen
Ik ben echt kapot, blijkbaar te vroeg gaan slapen gisteren
Achja, het had gekund, mijn pa is 49, vader van een vriend van me is 67, hij zou zo jouw vader kunnen zijnquote:
Nee, te vroeg. Als ik zes uur slaap heb ik nergens last van, nu welquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, te vroeg. Als ik zes uur slaap heb ik nergens last van, nu wel
En dat zo al op de vroege morgen, het zit je ook niet meequote:
quote:
Nee, maar ach..... dat zet ik Samzz wel betaald als ze een keer op de koffie komt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
En dat zo al op de vroege morgen, het zit je ook niet mee
Is dat zo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:21 schreef Samzz het volgende:
[..]Troost je, je bent nog minstens vijf jaar goed in bed
Dat doe je niet, ik ben veel te lief en fluffehquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, maar ach..... dat zet ik Samzz wel betaald als ze een keer op de koffie komt.
Jaquote:
Hoe weet je dat? Ervaring mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVan 25 tot 40 zijn mannen goed in bed! Ain't it great
Ik weet niet of 't echt zo isquote:
Wanneer kwam je ook alweer op de koffie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of 't echt zo isIemand zei het eens ooit en tot nu toe klopt 't aardig met mijn ervaringen
Al heb ik nooit geneukt met een vent ouder dan 32
Charmeurquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer kwam je ook alweer op de koffie?![]()
Geintje!
Gesjans?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Welk een gesjans hier op de vroege morgen![]()
Jaaa, sorry, was even zonder m'n vriendin hier naast me wakker te maken haar een kussentje onder het hoofd schuiven, dekentje eroverheen en ochtendkusje toe.quote:
Ja, weet ik. Maar zo zie ik mezelf dus echt niet.quote:
Eem 14-jarige romanticus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, sorry, was even zonder m'n vriendin hier naast me wakker te maken haar een kussentje onder het hoofd schuiven, dekentje eroverheen en ochtendkusje toe.
Ze was op m'n schouder in slaap gevallen, en ze als ze zo door was blijven liggen had ze morgen enorme nekpijn.
Ik kan niet slapen dus ik FOK! maar een beetje
Ik doe m'n bestquote:
Och, iedereen heeft z'n charme en ik bedoel 't in dit geval ook niet heel serieusquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar zo zie ik mezelf dus echt niet.
En bedankt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, iedereen heeft z'n charme en ik bedoel 't in dit geval ook niet heel serieus
Ik heb geen liefde met haar bedreven hoorquote:
Huppeltje!quote:
Nog zo iemand die moeilijk wakker wordt! Goede morgen!quote:
Een 14 jarig kind die in bed ligt met z'n vriendinnetje. Ik vind 't disturbing, ergens.quote:
Nee joh, daar ben ik nog lang niet klaar voor, en zij al helemaal niet, mag het niet gewoon romantisch zijn, samen naast elkaar zitten/liggen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14 jarig kind die in bed ligt met z'n vriendinnetje. Ik vind 't disturbing, ergens.
Kan je merken dat ik vakantie heb? Althans GEEN wekker om 6:30quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog zo iemand die moeilijk wakker wordt! Goede morgen!
Oh dat kan mijn zoon heus wel shaken hequote:Op woensdag 4 mei 2011 06:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14 jarig kind die in bed ligt met z'n vriendinnetje. Ik vind 't disturbing, ergens.
Ligt eraan wat ze doen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't raar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee joh, daar ben ik nog lang niet klaar voor, en zij al helemaal niet, mag het niet gewoon romantisch zijn, samen naast elkaar zitten/liggen?
Wat doe je zo vroeg al op dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je merken dat ik vakantie heb? Althans GEEN wekker om 6:30
Als jij het weet.quote:
Ik sliep toen inderdaad niet bij m'n vriendjequote:Op woensdag 4 mei 2011 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze doen natuurlijk.![]()
Maar jij was dus duidelijk geen 14? (Ik trouwens ook niet hoor)
Dat mag je van mij best vinden, maar ik heb een fantastische nacht gehad, [nee, zonder seks] en voel me helemaal gelukkigquote:
Hopelijk lukt het!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga heus nog wel een poging tot slapen doen
Deed je wel andere dingen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sliep toen inderdaad niet bij m'n vriendje
Daarom, laat me lekker 14 en onverstandig zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:39 schreef Samzz het volgende:
Je bent fucking 14 dude
Nee, laat maar. I don't care.
Verder dan handjes vasthouden en kusjes geven ging het echt nietquote:
Sweet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder dan handjes vasthouden en kusjes geven ging het echt niet
Wel zoenen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder dan handjes vasthouden en kusjes geven ging het echt niet
Wat zeg ik nou net? En hoezo mag ik hopen? Broekie.quote:
Nee, ik had het al ge-edit, ik heb er niks op tegen hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net? En hoezo mag ik hopen? Broekie.
Sterkte met deze dag doorkomen, hopelijk veel plezier, en succes met je cursus!quote:Op woensdag 4 mei 2011 06:44 schreef Melting het volgende:
Dames en heer, ik ga jullie weer verlaten!
Tandjes poetsen en vertrekken naar het werk!
Tot laters!
Succes daarmee, ik ga m'n boek eens tevoorschijn toverenquote:Op woensdag 4 mei 2011 06:44 schreef Melting het volgende:
Dames en heer, ik ga jullie weer verlaten!
Tandjes poetsen en vertrekken naar het werk!
Tot laters!
Moi.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
Wat, maar twee luisteraars?(Ofwel nog één iemand anders buiten mezelf)
Hoofdtelefoon meenemen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
Ik kan nog steeds niet luisteren op kantoorAlleen vrijdags, want dan gebruik ik een andere computer.
Blegh, ik weet niet hoe ik het geluid goed krijg.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
Ik kan nog steeds niet luisteren op kantoorAlleen vrijdags, want dan gebruik ik een andere computer.
Blegh, ik weet niet hoe ik het geluid goed krijg.
Ik luister altijd met hoofdtelefoon. Maar dat werkt ook niet meer.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Hogeschool heeft mijn inschrijvingsverzoek geaccepteerd.yay.
Studeren.
Nice. Welke studie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen.
Hogeschool heeft mijn inschrijvingsverzoek geaccepteerd.yay.
Studeren.
Hij zal de top 15 inkomen al wordt het mn doodquote:
Oh, net als een van mijn ex-collega's, die totaal niet kan communicerenquote:
Leuk! Ik ben bijna klaar met m'n studie, thank godquote:
Je bent voor Ajax. Iets klopt er nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta gewoon 9e van de hele wereld met Heineken Star Player![]()
Ik heb best verstand van voetbal zeg ik je
Morph, je moet ook mee doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax. Iets klopt er niet
EUJ!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax. Iets klopt er niet
Je krijgt ook bijna geen communicatie, hooguit marketing. Het gaat vooral over het design van een interface en die interface moet "communiceren", moet zo ontworpen zijn dat het zichzelf uitlegt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, net als een van mijn ex-collega's, die totaal niet kan communiceren
Ik mis het enorm en heb er juist heel erg veel zin in. Thuiszitten is kut. Werken onder je niveau is ook kut.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben bijna klaar met m'n studie, thank god
Leuk tochquote:
Hoiiiiiiiiiiiiiquote:
Ah. Oke. Maar iemand die zich profileert als communicatie adviseur, zou toch wel moeten kunnen communiceren, zou je zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je krijgt ook bijna geen communicatie, hooguit marketing. Het gaat vooral over het design van een interface en die interface moet "communiceren", moet zo ontworpen zijn dat het zichzelf uitlegt.
Zal straks ff kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Morph, je moet ook mee doen
[Heineken Star Player] #1 - FOK! league in de [Champions league]
Nou veel succesquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis het enorm en heb er juist heel erg veel zin in. Thuiszitten is kut. Werken onder je niveau is ook kut.
Ja, werkt draakje nog goed ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiii
BAM DS EN MK IN DE WACHTRIJ
Schat ik ben echt net wakker.quote:
Geen ideequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er allemaal veranderd? De letters van de komende requests, maar wat nog meer?
Wijzigingen Draakje 0.5.3 > 0.6quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat is er allemaal veranderd? De letters van de komende requests, maar wat nog meer?
Ow beter!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wijzigingen Draakje 0.5.3 > 0.6
Tekstwijzigingen
Kleurwijzigingen
Nieuwe bovenkant logo
Alle images lokaal gehost (= sneller laden)
Alles vertaald naar Nederlands
Teksten zoekpagina duidelijker gemaakt
Nieuwe AANVRAGEN knop
Statistiekenpagina toegevoegd
Top 10 > Top 15
Intunen vanaf de Draakje website
Twitteraccount toegevoegd
Draakje tweet alle nummers die hij draait
Draakje tweet geen jingles
Totaal 15 platen weergave in plaats van 5 (1 je hoort nu, 14 je hoorde eerder)
Kleine wijzigingen in popups
Nieuwe teksten/waarschuwingen
Uploadtekst verplaatst naar zoekpagina
Verzoekjes moeten voorzien worden van een teskt, 2 tekens volstaan niet meer
Diverse lettrtype/kleurwijzigingen
Twitterlogo toegevoegd
ONZ-Radio logo lager gezet
Tijd dat je verzoekje wordt gedraaid is zichtbaar na het aanvragen (boven in de balk)
Twitter nice, dan kunnen we misschien wat mensen meehosselen als ik wat retweet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wijzigingen Draakje 0.5.3 > 0.6
Tekstwijzigingen
Kleurwijzigingen
Nieuwe bovenkant logo
Alle images lokaal gehost (= sneller laden)
Alles vertaald naar Nederlands
Teksten zoekpagina duidelijker gemaakt
Nieuwe AANVRAGEN knop
Statistiekenpagina toegevoegd
Top 10 > Top 15
Intunen vanaf de Draakje website
Twitteraccount toegevoegd
Draakje tweet alle nummers die hij draait
Draakje tweet geen jingles
Totaal 15 platen weergave in plaats van 5 (1 je hoort nu, 14 je hoorde eerder)
Kleine wijzigingen in popups
Nieuwe teksten/waarschuwingen
Uploadtekst verplaatst naar zoekpagina
Verzoekjes moeten voorzien worden van een teskt, 2 tekens volstaan niet meer
Diverse lettrtype/kleurwijzigingen
Twitterlogo toegevoegd
ONZ-Radio logo lager gezet
Tijd dat je verzoekje wordt gedraaid is zichtbaar na het aanvragen (boven in de balk)
Nee!quote:
Klik op "doe je verzoek" daar staat die link nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar kan ik nu MP3's uploaden die nog niet in Draakje staan?
Wat gemeen! zo kan je nooit eens doorslapenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ez pestte me gisteren. Ik moest hem helpen onthouden dat, geen idee meer wat, oh ja hij moest iets meenemen naar zn werk. Nadeel alleen dat hij om 6 uur al naar zn werk ging. Toen zei ik al van oh noes wedden word ik gewoon uit mezelf zo vroeg wakker![]()
Ja hoor eerst om 4:50 (toen minuten voor zijn wekker dus) wakker, snel verder slapen. Toen om 6:10 gewoon wakker, echt wakker.
Even kort op FOK! gegluurd en mooi op de bank in slaap gevallen
Pics ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ga eindelijk een beetje zien dat ik afgevallen ben, mijn sleutelbeenderen komen een beetje voor een enorme vetlaag heen.
Ik moest wel lachen om zijn msn bericht van vanochtendquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wat gemeen! zo kan je nooit eens doorslapen
ik zie het! zal koelkast zo eens vragen waarom twitter het niet doet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om zijn msn bericht van vanochtend![]()
Maar uhm Draak twittert niks?
Aww toe ff in singles gluren jijquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:44 schreef Popje-popje het volgende:
Dan heb jij vast ook de backstreet boys aangevraagd of niet, SSB?
Laten in singles zeggen dat wij een stelletje zijn maar een man of vrouw zoeken voor een trio...quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten in singles zeggen dat wij een stelletje zijn maar een man of vrouw zoeken voor een trio...
Dan meldt StBabylon zich aan, doe maar niet dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Laten in singles zeggen dat wij een stelletje zijn maar een man of vrouw zoeken voor een trio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |