ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe dan..heb ned1 op staan en hoorde dat niet vandaar me reactie .
Ok, ga even kijken dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
Ik ga niet naar de finale en die foto hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
ja indd , als ze komt fokken kan ze hem pakkenquote:
Hij is goooooooooed!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
daar heeft Osama toch zelf niks meer over te zeggen ;0quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
jij kan echt fakking goed tekenen zeg !!! complimenten !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
Behalve twijfelen worden er ook veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
doe je met je talent ook iets op professioneel vlak ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
wauw !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Dat is die bekende die we gisteren ook al in het nieuws konden zien, is niet de echte. Scam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..da's de gefoto-shopte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
o wist ik niet sorry. zal ik hem weghalen ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die bekende die we gisteren ook al in het nieuws konden zien, is niet de echte. Scam.
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Is nep... net als de grijze/groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Ik durf niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Stability houdt handje vast en loopt mee met Candyfreakquote:
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOEquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability houdt handje vast en loopt mee met Candyfreak
* Candyfreak schriktquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOE
dat is niet lief !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOE
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nogmaals, de verspreidde foto is helemaal NEP
oke, vond het ook al vreemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
als in jo of mo-modusquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel lacht lekker gemeen, en gaat dan kroelen
Lijkt me wel leuk om naar Portugal te gaan, maar die finale hoef ik niet heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Is die finale in Portugal? Wel zo leuk toch om gelijk de bewoners uit het huis zien komen.
* Stability deelt maar weer eens een lowkick uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel lacht lekker gemeen, en gaat dan kroelen
Dat weet niemand zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Is die finale in Portugal? Wel zo leuk toch om gelijk de bewoners uit het huis zien komen.
* danilel roept; "meer, meer"quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability deelt maar weer eens een lowkick uit
Ben benieuwd naar de echte beelden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
weet niet zeker hoor en heb geen zin om terug te zoeken... maar ik dacht dat de finale in de studio in zuid-oost zou zijn. En nee ik ga er zeker niet heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat weet niemand zeker.
Weet alleen dat de finale 12 mei is ( betrouwbare bron dacht Day?)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel roept; "meer, meer" masochist !!!
Ontopic-
die sl heeft echt het geluid van sjoelstenen die ergens tegen aan vliegen, heb mn earplugs in
Neem maar van me aan dat de echte beelden erger zijn dan die nep-foto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de echte beelden.
De geloofwaardigheid wordt met de dag minder nu Obama dat achterhoud.
als het allemaal al waar is, ik heb nooit geloofd in die hele osama , verzonnen om angst te zaaien ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neem maar van me aan dat de echte beelden erger zijn dan die nep-foto.
Allemaal propoganda!! Net MaJoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
trustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
welterusten allemaal.Vind het mooi geweest voor vandaag.
Welterusten Margrietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Ciao Margrietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker straksquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurdquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ty..
maar sorry hoor ...als je dit leest
[ link | afbeelding ]
en dan nog niet eens weet wat KiKa is en voor staat! dan zegt mij dat genoeg ... nu al die domme dozen nog
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Ik bedoel het niet onaardig , maar je kletst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Allemaal propoganda!! Net MaJo
Eerst zien en dan geloven
Vindt jou als campagne leider wel ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef danilel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurd
Nee schat, ik tikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig , maar je kletst.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ty..
maar sorry hoor ...als je dit leest
[ link | afbeelding ]
en dan nog niet eens weet wat KiKa is en voor staat! dan zegt mij dat genoeg ... nu al die domme dozen nog
dat moet spontaan komen......ff denken.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt jou als campagne leider wel ok.
Wat heb je voor de andere in petto ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, met een vingertje tegen je voorhoofdje
[..]
[..]
mo kunnen we naar de bloedbank sturen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef danilel het volgende:
[..]
doe je met je talent ook iets op professioneel vlak ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef danilel het volgende:
[..]
mo kunnen we naar de bloedbank sturen!
Nee, gezellig dat je er ook bij bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik kan jullie tijdens een SL echt nog geen half uur alleen laten, hè?
jawel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik kan jullie tijdens een SL echt nog geen half uur alleen laten, hè?
Wel een goede manier om van je agressie af te komen! Ze zijn meesterlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
[..]
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuik kan mijn agressie er goed in kwijt nu
Je doet het goed en zeer scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
[..]
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuik kan mijn agressie er goed in kwijt nu
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de finale is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
jawel hoor.
Vraagje...was jij het die zei dat de finale 12 mei zou zijn?
Wie was het dan van de mods die het uit betrouwbare bron had...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de finale is.
ook een goeie!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef danilel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurd
WTF... waar maken jullie dat uit op dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ZaZoe het volgende:
Iemand heeft zijn opa of oma verloren volgens mij
Je. Had ze al uit gedaan?quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 00:30[/url] schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stream weer aanzet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ZaZoe het volgende:
Iemand heeft zijn opa of oma verloren volgens mij
Is het heel erg als ik zeg dat dit niet waar kan zijn .quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef danilel het volgende:
Sharon tegen Flip; Geef Jo een extra knuffel.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat wisten ze al en ga er niet vanuit dat ze daarom zouden huilen
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wie was het dan van de mods die het uit betrouwbare bron had...
Greys ?
Sharp!quote:
Het Nederlandse schrift welke op het kaartje staat die aan een wensballon zat welke ze hebben opgelaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef mangalie het volgende:
Sharon: Ik ben benieuwd of degene die hem vindt hem zou ontcijferen?? Iemand enig idee waarover het gaat?
In welke quiz? Moet nog uitgezonden worden zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Van osama wisten ze toch tijdens die quiz al? Daar gaan ze toch niet nu omhuilen
En daar waren ze ook niet erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Van osama wisten ze toch tijdens die quiz al? Daar gaan ze toch niet nu omhuilen
Denk meer nieuws...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja is nog niet in daily geweest maar wel op streams eerstquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In welke quiz? Moet nog uitgezonden worden zeker.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef danilel het volgende:
[..]
Het Nederlandse schrift welke op het kaartje staat die aan een wensballon zat welke ze hebben opgelaten.
Geestenquote:
ze weten dat ie dood is ja maar niet hoe en wanneer.. Dus ze weten maar een klein deel ervan.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 00:36[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze jankenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef Chuckster het volgende:
Gebeurd er nog wat bijzonders op de streams? Streams doen het hier niet
En daar waren ze inderdaad ook niet echt van onder de indrukquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In welke quiz? Moet nog uitgezonden worden zeker.
Sharon heb gehuild en heb het over opa's en Oma's ...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef Chuckster het volgende:
Gebeurd er nog wat bijzonders op de streams? Streams doen het hier niet
Met tranen en zo..quote:
Ja dus? dan gaan ze daar nog niet om huilen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
ze weten dat ie dood is ja maar niet hoe en wanneer.. Dus ze weten maar een klein deel ervan.
Denk dat, dat het is want sharon praat er over..quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 00:37[/url] schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
mensen, ik ga mn mandje opzoeken en tv kijken / slapen
tot morgen, slaap lekker allemaal straks
Nee ze voelde iets, alsof ze uit het water getrokken werd, toen zei een ander tegen haar dat dat haar opa en oma waren zonder dat degene wist dat die overleden waren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef danilel het volgende:
Sharon moet aan overleden dierbaren (opa/oma) denken, zij heeft tijdens de tsunami hun aanwezigheid gevoeld, alsof deze haar uit het water trokken.
Welterustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Stability het volgende:
mensen, ik ga mn mandje opzoeken en tv kijken / slapen
tot morgen, slaap lekker allemaal straks
fakking 100000 natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef bull-sjitt het volgende:
hoeveel zenders heeft die JoJo eigenlijk ???
Och jee, gaan ze (redactie/productie) dit weer overdrijven om zo stemming te manipuleren? Ik mag toch hopen van niet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef danilel het volgende:
Sharon moet aan overleden dierbaren (opa/oma) denken, zij heeft tijdens de tsunami hun aanwezigheid gevoeld, alsof deze haar uit het water trokken.
Nee joh de andere bewoners zijn gedwongen om ervoor te zorgen dat Flip de hoogste punten had en daarna hebben ze het rad zo gemanipuleerd dat ie op Jo uit zou komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef bull-sjitt het volgende:
het padje klaar voor flip en JoJo
(net pas de daily gezien)
was niet echt verrassend
is het ook niet raar dat zo vaak wordt omgeroepen dat ze d'r zender om moetquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef danilel het volgende:
[..]
Het Nederlandse schrift welke op het kaartje staat die aan een wensballon zat welke ze hebben opgelaten.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef danilel het volgende:
Mooi zo, ze weet waar de deur is...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
Ik kan er geen touw aan vast knopen.
Sharon zit er echt doorheen...
Ja, ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef suzi1 het volgende:
kan wel aan iemand een touw vastknopen als het moet hoor
zie je Mo al rennen? om haar te troosten? nee he ... die ligt lekker koelbloedig op der bed een boek te lezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef Day het volgende:
Het is niet Sharon's week. Die zit er even doorheen, geloof ik.
Bart zei al iets over speciale uitzending morgen ivm dodenherdenking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Kiqy het volgende:
ze hebben alvast de dodenherdenking gedaan als ik het goed begrijp?
dat zou het wel eens kunnen zijn WTF...omdat morgen om 20 uur in de daily te laten zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Kiqy het volgende:
Zoiets denk ik ook, voor familieleden die er niet meer zijn die misschien iets betekent hebben in WO2quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:44 schreef Kiqy het volgende:
Karim doet het super om bij iemand te blijven en dat is vaak al genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef rc_1990 het volgende:
Karim is niet zo goed in het troosten van mensen dan weet ie volgens mij niet goed wat ie moet zeggen
Soms kan je iemand troosten door gewoon even niets te zeggen...Alleen even luisteren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef rc_1990 het volgende:
Karim is niet zo goed in het troosten van mensen dan weet ie volgens mij niet goed wat ie moet zeggen
Truste Ruudjequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga wel en ik zeg gewoon BUONANOTTE, omdat het kan
hij doet het nu goed bij Sharon hoor ...de 2de keer al vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef rc_1990 het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef cindy11 het volgende:
ik vind het allemaal prima.....ik ga lekker naar bedje!
Ga zelfs een totaal ander net opzetten.
Een stuk geruststellender dan dat geblaat met "goede" adviezen van sommige dames in het huis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Soms kan je iemand troosten door gewoon even niets te zeggen...Alleen even luisteren...
Tuuurlijk wel! Hoe kom je daar bij? Karim gun ik het op Flip na het meeste. Was ook helemaal niet negatief bedoelt hij blijft er ook bijzitten en dat vind ik ook harstikke lief van hem maar je merkt gewoon dat ie zich dan niet goed een houding weet te gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Karim doet het super om bij iemand te blijven en dat is vaak al genoeg.
Je heb het niet zo op Karim he ?
aufwiederschnitzelquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga wel en ik zeg gewoon BUONANOTTE, omdat het kan
Het was ook echt niet negatief bedoelt maar je ziet gewoon dat ie zich niet goed een houding weet te gevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Soms kan je iemand troosten door gewoon even niets te zeggen...Alleen even luisteren...
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Een stuk geruststellender dan dat geblaat met "goede" adviezen van sommige dames in het huis.
Kreeg een ander idee vanavond van je .quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Tuuurlijk wel! Hoe kom je daar bij? Karim gun ik het op Flip na het meeste. Was ook helemaal niet negatief bedoelt hij blijft er ook bijzitten en dat vind ik ook harstikke lief van hem maar je merkt gewoon dat ie zich dan niet goed een houding weet te geven.
Vind ik ook. Wat hij absoluut niet moet doen is haar vastpakken en troosten, want daar houdt ze niet van. Hij luistert, dat is al genoeg. Normaal is het Sharon die moet luisteren naar die jankverhalen van MoJo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:50 schreef snetje het volgende:
[..]
hij doet het nu goed bij Sharon hoor ...de 2de keer al vandaag
Wanneer kreeg je dat idee? Door deze opmerkingquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kreeg een ander idee vanavond van je .
Maar ok.
Hij is idd vaak een beetje verlegen en probeert dat niet te laten blijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Het was ook echt niet negatief bedoelt maar je ziet gewoon dat ie zich niet goed een houding weet te geven
Nee al eerder dat ik karim zielig zou vinden ???quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Wanneer kreeg je dat idee? Door deze opmerking?
Ja maar dat vind ik juist ook wel leuk aan hem haha. Maar je merkt gewoon dat ie soms niet zichzelf is. Vind ik juist wel jammerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Hij is idd vaak een beetje verlegen en probeert dat niet te laten blijken.
Kan je wel krijgen maar heb weinig nut denk ik als ze buiten komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom geven ze dat beestje ook geen druppels tegen vlooien en teken ?
Ja omdat het kan...Maar ook omdat ik zo een diclofenac in moet nemen,en dan zowieso wat suf word.quote:
Ja verlegenheid kan heel charmant zijn. En niet zichzelf... denk dat alle bewoners dat af en toe zijn en dat ook moet om je te kunnen handhaven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik juist ook wel leuk aan hem haha. Maar je merkt gewoon dat ie soms niet zichzelf is. Vind ik juist wel jammer
Dan zwaai ik vast dan zie je het niet meer helder zo ofzo...ken dat allemaal niet hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ja omdat het kan...Maar ook omdat ik zo een diclofenac in moet nemen,en dan zowieso wat suf word.
Oh dat. Nee dat kwam meer doordat een aantal mensen (weet niet eens of ik het tegen jou had maargoed) Karim zielig vonden dat ie het niet leuk zou vinden met die mensen daar enzo en dat dat zielig voor hem zou zijn. Dat vind ik gewoon een beetje onzin, want Karim lijkt het wel gezellig te vinden hij kan het prima vinden met Sharon en met Philip ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee al eerder dat ik karim zielig zou vinden ???
Ok, kwam anders over dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Oh dat. Nee dat kwam meer doordat een aantal mensen (weet niet eens of ik het tegen jou had maargoed) Karim zielig vonden dat ie het niet leuk zou vinden met die mensen daar enzo en dat dat zielig voor hem zou zijn. Dat vind ik gewoon een beetje onzin, want Karim lijkt het wel gezellig te vinden hij kan het prima vinden met Sharon en met Philip ook wel.
Ja snap ik maar bij karim vind ik dat het gewoon meer te merken is maar dat is ook omdat sommige andere bewoners soms heel dramatisch kunnen doen en Karim dat juist nooit doetquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja verlegenheid kan heel charmant zijn. En niet zichzelf... denk dat alle bewoners dat af en toe zijn en dat ook moet om je te kunnen handhaven.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef cindy11 het volgende:
Ik zeg alvast gedag!
En nu maar hopen dat karim en sharon samen mogen blijven!![]()
de 1e keer dat ik bij mij honden een teek eruit moest halen vond ik ook niet Vijn, en bij mijn zoon heb ik lekker bij de HAP laten doenquote:
Dat heb ik eerst ook uitgelegd zeg nu echt niks andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok, kwam anders over dan.
Karim is een gevoels mens en ik hou er van.
Vele kunnen dat niet waarderen.
Punt en komma dan ga ik het begrijpen ooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef spikey08 het volgende:
die kutsharon heeft toch zoveel versand van honden. melktandjes die er gewoon uitvallen af laten zagen ik hoor nu letterlijk::arm poepie, had je een teekje??!!maar wel zijn tanden eruit trekken, want ze wil zo graag een aandenken????!!
moeten ze bij mij ook niet doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. Wat hij absoluut niet moet doen is haar vastpakken en troosten, want daar houdt ze niet van. Hij luistert, dat is al genoeg. Normaal is het Sharon die moet luisteren naar die jankverhalen van MoJo.
Zo erg is het niet....maar,tis beter om dan je rust te pakken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dan zwaai ik vast dan zie je het niet meer helder zo ofzo...ken dat allemaal niet hoor...
+1quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef danilel het volgende:
Mijn overige 3 toppers in de tuin...........
Helaas geen Geer erbij..
Misschien is dat verlegen zijn juist wie hij is..quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik juist ook wel leuk aan hem haha. Maar je merkt gewoon dat ie soms niet zichzelf is. Vind ik juist wel jammer
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Punt en komma dan ga ik het begrijpen ooit.
dat heb ik haar nooit horen zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef spikey08 het volgende:
die kutsharon heeft toch zoveel versand van honden. melktandjes die er gewoon uitvallen af laten zagen ik hoor nu letterlijk::arm poepie, had je een teekje??!!maar wel zijn tanden eruit trekken, want ze wil zo graag een aandenken????!!
Maar ze gaat niet zwemmen om stemmers te trekken...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
moeten ze bij mij ook niet doenen ja .. een luisterend oor is al zo veel ... maar waar is het oor van Mo nu? Sharon heeft zoveel van Mo moeten horen ....en nu zij het nodig heeft staan er maar 2 voor der klaar ... Karim en Seg ....
maar goed ... we hebben nu eindelijk een genomineerde Mo deze week en gaan eindelijk haar ware aard zien nu
alleen aan het begin van de avondquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maar ze gaat niet zwemmen om stemmers te trekken...![]()
Vals wicht begin van de avond.
ik heb mijn campagne idee al in de cos geplaatstquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef bull-sjitt het volgende:
ik ben benieuwd wat ze gaan bedenken om Mo erin te houden
vertel nog eens ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb mijn campagne idee al in de cos geplaatst
Ik heb het ook helemaal niet over het verlegen zijn. Ik vind dat Karim soms zijn mening geeft (wat dan gewoon harstikke terecht is) en daarna gaat hij dit terug trekken omdat hij zich schuldig voelt en dan vind ik dat hij niet zichzelf is vooral omdat hij gewoon gelijk heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Misschien is dat verlegen zijn juist wie hij is..
Gevoelsmens en dat siert hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over het verlegen zijn. Ik vind dat Karim soms zijn mening geeft (wat dan gewoon harstikke terecht is) en daarna gaat hij dit terug trekken omdat hij zich schuldig voelt en dan vind ik dat hij niet zichzelf is vooral omdat hij gewoon gelijk heeft.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef spikey08 het volgende:
tweede poging,kutsharon wil tanden laten vijlen,onzin maar wil ook graag de melktandjes, dus die wil ze het het liefst eruitrekken, dan mag dit, maar als een ander het zegt mag het niet!!! schiet mij maar lek!
Ja, dat is jammer, maar denk dat hij zich vaak ook laat inpakken bijv. door het manipulatieve gedrag van Mo. Hij ziet denk ik niet hoe achterbaks ze eigenlijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik heb het ook helemaal niet over het verlegen zijn. Ik vind dat Karim soms zijn mening geeft (wat dan gewoon harstikke terecht is) en daarna gaat hij dit terug trekken omdat hij zich schuldig voelt en dan vind ik dat hij niet zichzelf is vooral omdat hij gewoon gelijk heeft.
Ja maar dat moet niet ten kosten gaan van hemzelf, want hij zit er dan echt meequote:
quote:
mo kunnen we naar de bloedbank sturen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
wordt een gif-groenequote:Op woensdag 4 mei 2011 01:02 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vind wel dat zou Mo er donderdag uit gaat (wat zeer onwaarschijnlijk is )
ze een diamanten kruis moet krijgen in de OP
Ja dat sowieso! Die actie met het schilderij echt verschrikkelijk. Toen voelde Karim zich schuldig door Mo's lieve woorden terwijl ze daarvoor iets heeel anders zei. Maarja zo is er natuurlijk bij elke bewoner wel iets.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer, maar denk dat hij zich vaak ook laat inpakken bijv. door het manipulatieve gedrag van Mo. Hij ziet denk ik niet hoe achterbaks ze eigenlijk is.
Daar kan ik me ook aan storen, maar ik denk dat gewoon Karim is, hij houdt niet van ruzie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Topgevoelsmens die soms nogal onzeker kan overkomen..Vooral in deze situatie..Maar herinner je het conflict met Servio nog?? Die gaf hij duidelijk tegengas..Daarna werd hij onzeker of hij daar wel goed aan had gedaan..quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:00 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |