ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoe dan..heb ned1 op staan en hoorde dat niet vandaar me reactie .
Ok, ga even kijken dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
Ik ga niet naar de finale en die foto hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja na p en w zei zo'n stem :straks in het nieuws een foto en het moet gruwelijk zijn
ja indd , als ze komt fokken kan ze hem pakkenquote:
Hij is goooooooooed!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
daar heeft Osama toch zelf niks meer over te zeggen ;0quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
jij kan echt fakking goed tekenen zeg !!! complimenten !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
Behalve twijfelen worden er ook veel fouten gemaakt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef sjampoeh het volgende:
o sorry een rectificatieze twijfelen of de foto vrij gegeven mag worden van osama
my bad
doe je met je talent ook iets op professioneel vlak ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
wauw !quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef sjampoeh het volgende:
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Dat is die bekende die we gisteren ook al in het nieuws konden zien, is niet de echte. Scam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..da's de gefoto-shopte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
o wist ik niet sorry. zal ik hem weghalen ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is die bekende die we gisteren ook al in het nieuws konden zien, is niet de echte. Scam.
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Is nep... net als de grijze/groeneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ link | afbeelding ]
heb hem ff geupdated...
foto van osama sorry off topic, circuleert op facebook..Ik durf niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Stability houdt handje vast en loopt mee met Candyfreakquote:
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOEquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability houdt handje vast en loopt mee met Candyfreak
* Candyfreak schriktquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOE
dat is niet lief !!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel loopt er stiekum achter aan en roept BOE
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nogmaals, de verspreidde foto is helemaal NEP
oke, vond het ook al vreemdquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
als in jo of mo-modusquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel lacht lekker gemeen, en gaat dan kroelen
Lijkt me wel leuk om naar Portugal te gaan, maar die finale hoef ik niet heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Is die finale in Portugal? Wel zo leuk toch om gelijk de bewoners uit het huis zien komen.
* Stability deelt maar weer eens een lowkick uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel lacht lekker gemeen, en gaat dan kroelen
Dat weet niemand zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Is die finale in Portugal? Wel zo leuk toch om gelijk de bewoners uit het huis zien komen.
* danilel roept; "meer, meer"quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
* Stability deelt maar weer eens een lowkick uit
Ben benieuwd naar de echte beelden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
weet niet zeker hoor en heb geen zin om terug te zoeken... maar ik dacht dat de finale in de studio in zuid-oost zou zijn. En nee ik ga er zeker niet heen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat weet niemand zeker.
Weet alleen dat de finale 12 mei is ( betrouwbare bron dacht Day?)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel roept; "meer, meer" masochist !!!
Ontopic-
die sl heeft echt het geluid van sjoelstenen die ergens tegen aan vliegen, heb mn earplugs in
Neem maar van me aan dat de echte beelden erger zijn dan die nep-foto.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de echte beelden.
De geloofwaardigheid wordt met de dag minder nu Obama dat achterhoud.
als het allemaal al waar is, ik heb nooit geloofd in die hele osama , verzonnen om angst te zaaien ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neem maar van me aan dat de echte beelden erger zijn dan die nep-foto.
Allemaal propoganda!! Net MaJoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
trustenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
welterusten allemaal.Vind het mooi geweest voor vandaag.
Welterusten Margrietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Ciao Margrietquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker straksquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurdquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ty..
maar sorry hoor ...als je dit leest
[ link | afbeelding ]
en dan nog niet eens weet wat KiKa is en voor staat! dan zegt mij dat genoeg ... nu al die domme dozen nog
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef MargrietV het volgende:
Ik bedoel het niet onaardig , maar je kletst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:21 schreef Ikkemisjeel het volgende:
[..]
Allemaal propoganda!! Net MaJo
Eerst zien en dan geloven
Vindt jou als campagne leider wel ok.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef danilel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurd
Nee schat, ik tikquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig , maar je kletst.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ty..
maar sorry hoor ...als je dit leest
[ link | afbeelding ]
en dan nog niet eens weet wat KiKa is en voor staat! dan zegt mij dat genoeg ... nu al die domme dozen nog
dat moet spontaan komen......ff denken.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt jou als campagne leider wel ok.
Wat heb je voor de andere in petto ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, met een vingertje tegen je voorhoofdje
[..]
[..]
mo kunnen we naar de bloedbank sturen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt jou als campagne leider wel ok.
Wat heb je voor de andere in petto ?
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef danilel het volgende:
[..]
doe je met je talent ook iets op professioneel vlak ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef danilel het volgende:
[..]
mo kunnen we naar de bloedbank sturen!
Nee, gezellig dat je er ook bij bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik kan jullie tijdens een SL echt nog geen half uur alleen laten, hè?
jawel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Day het volgende:
Ik kan jullie tijdens een SL echt nog geen half uur alleen laten, hè?
Wel een goede manier om van je agressie af te komen! Ze zijn meesterlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
[..]
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuik kan mijn agressie er goed in kwijt nu
Je doet het goed en zeer scherpquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef snetje het volgende:
[..]
niet met dit .... maar wel met met schilderen ja ... dit zie ik als uitlaatklep nuik kan mijn agressie er goed in kwijt nu
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de finale is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
jawel hoor.
Vraagje...was jij het die zei dat de finale 12 mei zou zijn?
Wie was het dan van de mods die het uit betrouwbare bron had...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de finale is.
ook een goeie!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef danilel het volgende:
[..]
heb er al een ander campagne idee verstuurd
WTF... waar maken jullie dat uit op dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ZaZoe het volgende:
Iemand heeft zijn opa of oma verloren volgens mij
Je. Had ze al uit gedaan?quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 00:30[/url] schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Stream weer aanzet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef ZaZoe het volgende:
Iemand heeft zijn opa of oma verloren volgens mij
Is het heel erg als ik zeg dat dit niet waar kan zijn .quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef danilel het volgende:
Sharon tegen Flip; Geef Jo een extra knuffel.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat wisten ze al en ga er niet vanuit dat ze daarom zouden huilen
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wie was het dan van de mods die het uit betrouwbare bron had...
Greys ?
Sharp!quote:
Het Nederlandse schrift welke op het kaartje staat die aan een wensballon zat welke ze hebben opgelaten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef mangalie het volgende:
Sharon: Ik ben benieuwd of degene die hem vindt hem zou ontcijferen?? Iemand enig idee waarover het gaat?
In welke quiz? Moet nog uitgezonden worden zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Van osama wisten ze toch tijdens die quiz al? Daar gaan ze toch niet nu omhuilen
En daar waren ze ook niet erg van onder de indruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Van osama wisten ze toch tijdens die quiz al? Daar gaan ze toch niet nu omhuilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |