Hij blijf op dat scherm staanquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef Toothless het volgende:
[..]
[..]
Logging in is toch geen probleem
Welk server dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Hij blijf op dat scherm staanal zon 10 minuten nu
Blijft hangen op het scherm connecting to the server..quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef Toothless het volgende:
[..]
Vreemd.
Probeer anders 84.106.196.224
heb je dit met alle servers?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Blijft hangen op het scherm connecting to the server..
Heb dit probleem al een week of 2 misschien is er iets veranderd met het internet hier.
delete je map van .minecraft en bewaar je savegames eventueel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Blijft hangen op het scherm connecting to the server..
Heb dit probleem al een week of 2 misschien is er iets veranderd met het internet hier.
Net geprobeerd op andere server en alles verwijderd en opnieuw gedownload maar helpt allemaal niet dus denk dat het aan het internet hier ligt.quote:
wat er zou kunnen zijn:quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Net geprobeerd op andere server en alles verwijderd en opnieuw gedownload maar helpt allemaal niet dus denk dat het aan het internet hier ligt.
Indeedquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
wat er zou kunnen zijn:
Anti virus die in de weg zit.
Firewall die moeilijk doet.
Router die moeilijk doet over de port.
Oplossingen:
Anti virus uitschakelen
Firewall uitzetten
Port toevoegen aan de router (al zou dat echt heel raar zijn mocht dat helpen)
Volgensmij zit het probleem bij de router ik kan geen verbinding maken met servers volgensmij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
wat er zou kunnen zijn:
Anti virus die in de weg zit.
Firewall die moeilijk doet.
Router die moeilijk doet over de port.
Oplossingen:
Anti virus uitschakelen
Firewall uitzetten
Port toevoegen aan de router (al zou dat echt heel raar zijn mocht dat helpen)
doe is een test op www.speedtest.netquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Volgensmij zit het probleem bij de router ik kan geen verbinding maken met servers volgensmij.
Maar ik kan er weinig aan doen zitten hier met 100 man ofzo over dezelfde verbinding en als je wel verbinding kan maken gaat iedereen spellen online doen en downloaden en gaat alles traag.
uberdhokerquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:38 schreef Berend. het volgende:
Ik ga een bekentenis doen: Ik heb net onwijs kinderachtig gedaan door een hakenkruis te maken![]()
Hier heb ik zelf ooit iemand voor gebanned, ik ben dus aardig hypocriet
Berend![]()
![]()
100 man?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:17 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[..]
Volgensmij zit het probleem bij de router ik kan geen verbinding maken met servers volgensmij.
Maar ik kan er weinig aan doen zitten hier met 100 man ofzo over dezelfde verbinding en als je wel verbinding kan maken gaat iedereen spellen online doen en downloaden en gaat alles traag.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Miss wel een studenten flat ofzo met allemaal studenten op 1 verbinding
gezellig op een 20mbit down 1mbit up lijntje xDquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Miss wel een studenten flat ofzo met allemaal studenten op 1 verbinding
Dit dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef Toothless het volgende:
[..]
[..]
gezellig op een 20mbit down 1mbit up lijntje xD
das een aardige verbindingquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef totalvamp het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TheMighty zo nodig het most posten xD
Mwa ziggo zou beter hebben beloofdquote:
k heb ook ziggo, de down ligt inderdaad lager...quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa ziggo zou beter hebben beloofdZou 120 MBit moeten zijn maarja.
Die upload vind ik vooral handig met servers
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa ziggo zou beter hebben beloofdZou 120 MBit moeten zijn maarja.
Die upload vind ik vooral handig met servers
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef totalvamp het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TheMighty zo nodig het most posten xD
zal niet aan de router liggen maar aan de modem dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:34 schreef Berend. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je router gewoon te slecht is, daar had ik ook problemen mee.
Ik ook hoor, probeer het is direct via het modem. Ik heb ook een goede router die 300 mb/s aan kan, maar ik had maximaal 60 mb/s. Dit is normaal via de router werd mij vertelt via de Ziggo plus support.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
zal niet aan de router liggen maar aan de modem dan.
Ik heb een geavanceerde router, maar de modem is volgens mij aan vernieuwing toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |