Haha, ik zal er straks wel wat uploaden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 10:27 schreef Mender het volgende:
Waar blijven de screens van survival island 2?
Ik voel mij ook aangesproken dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:17 schreef totalvamp het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TheMighty zo nodig het most posten xD
daar ben ik ook jaloers op hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal ik je even blij maken dan?
Hiermee heb ik gisteravond de server gehost.
Ah dan weet ik het niet meerquote:
Wat is er met je upload gebeurtquote:
Lekkere upload.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:24 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal ik je even blij maken dan?
Hiermee heb ik gisteravond de server gehost.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:38 schreef Drebbelman het volgende:
What's next? Wie de meeste frikandellen naar binnen kan werken in tien minuten?
Misschien dat we het ook over Minecraft kunnen hebben ofzo... Junglebeast, misschien kun je een junglebeast maken... met bijbehorende jungle uiteraard.
ik zit er gewoon op...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:14 schreef Drebbelman het volgende:
Nice. Lekker actueel ook. Over een paar daagjes gaat de voorlaatste space shuttle de ruimte in
Is de Drumpserver weer offline btw? Ik krijg een timeout.
Oooi, was inderdaad gezellig gister.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:29 schreef Pi-mol het volgende:
hey jongens,
ik ben nieuw op Fok. ik was er gister ook bij (Kevaa).
was gezellig
Dat komt in de volgende update (1.6) als het goed is!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:52 schreef Cameti het volgende:
Allen,
ik ben redelijk nieuw in MC. Gisteren avond een eerste huisje gebouwd op een server.
Ik vroeg mij alleen af of het mogelijk is om een soort map van je server te krijgen.
Is er een programma'tje te downloaden of iets dergelijks wat je naast minecraft kan draaien , of een mod die werkt in multiplayer?
Het /home principe heb ik wel door , maar ik wil niet in rondjes gaan lopen of 300 keer hetzelfde tegen komen omdat ik niet weet waar ik ben geweest.
Hoop dat jullie iets weten.
Gr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |