Maar dat ben je toch ook? Okay, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Greys het volgende:
Ja dat kan. Maar ik ben bang dat we dan als overdramatisch gezien worden
Kopt u hem daar maar in!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is ESF is al terrorisme op zichzelf.
Dan bent u terreur voor dit forum!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is ESF is al terrorisme op zichzelf.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben masochist en kijk toch weer.
Wat zijn ze vreselijk iddquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:21 schreef ElizabethR het volgende:
Van mij mag het. Zolang het alleen effect heeft op Jedward! Als die twee noooooooit meer terug komen hier, is dat het tweede wonder van JPII. En aangezien wonderen niet bestaan hoop ik op een plaatselijk Al Q-bommetje. ...
Wil je het niet horen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:28 schreef Greys het volgende:
Sssssht Tink![]()
Ik droomde vannacht dat ik in een gebouw was dat instortte.Geen idee waarom - meestal droom ik van iets dat me bezig houdt - tot ik vandaag dit weer las.
Cool! En jullie hebben een goede plaats begreep ik. Niet met de bus gaan he? Om OT te blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Vreselijk veel zin in!
Vooral omdat er al diverse FOK!ers die gisteren zijn geweest vertelden dat het super geregeld is allemaal daar
Als je rood-wit-blauwe jurkjes ziet en oranje pompons zijn wij het!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |