voor straf moet je jenna's natte poes uitgravenquote:Op zondag 8 mei 2011 17:20 schreef Drakire het volgende:
Dat mijn Nederlands op een internetforum niet altijd correct is, shit hey wat erg krijg ik nu strafpunten__!
quote:[img]http://i.
fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 8 mei 2011 19:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
voor straf moet je jenna's natte poes uitgraven
LOL
voel je niks vanquote:
seem.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef Saninl het volgende:
Waarom kan ik nog steeds de uitzending van vrijdag niet terugkijken?
Ze is niet zo lekker als als ze zelfs denkt dat ze is, maar ook niet zo'n heks (qua uiterlijk) als men hier soms toegedicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Jenna denkt echt dat ze lekker is. Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind er echt niks geils aan. Ze is dom, heeft geen tieten, geen kont, een lelijk gezicht en kleed zich als een 12-jarige breezerslet. Ik zou heter nog niet op kunnen al kreeg ik er geld bij, serieus. Maar zelf denkt ze dat ze Camerion Diaz is
eens, lindsey was pas lekker met kont, tieten, heilige sproetjes en ondeugend gezicht.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Jenna denkt echt dat ze lekker is. Ik heb het al eerder gezegd, maar ik vind er echt niks geils aan. Ze is dom, heeft geen tieten, geen kont, een lelijk gezicht en kleed zich als een 12-jarige breezerslet. Ik zou heter nog niet op kunnen al kreeg ik er geld bij, serieus. Maar zelf denkt ze dat ze Camerion Diaz is
Een ondeugend gezichtquote:Op maandag 9 mei 2011 01:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens, lindsey was pas lekker met kont, tieten, heilige sproetjes en ondeugend gezicht.
What the...quote:Op maandag 9 mei 2011 01:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens, lindsey was pas lekker met kont, tieten, heilige sproetjes en ondeugend gezicht.
denk ook dat jenna nog steeds jaloers is, dat dave lindsey heeft gepakt en haar heeft afgewezen!
Die heeft ook geen tieten noch kont.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Thanks! Nu VI nog..quote:
Ja, want het is normaal dat een heer zich (wederom) klem zuipt en vervolgens de boel kort en klein slaat. Zo'n kerel hoort gewoon niet thuis in de finale. Niemand die er eerder uit is gegaan heeft zich zo misdragen. Het is eigenlijk een wonder dat hij er nog in zat.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef luckass het volgende:
Wat een totale onzin dat Dave naar huis moet. Yosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |