Indeedquote:
Goed dat je t ff zegt.. Moet straks namelijk ook nog.. Bijna vergetenquote:
haha, gelukkig maar dat het dus toch een nuttige post was.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed dat je t ff zegt.. Moet straks namelijk ook nog.. Bijna vergeten
2D-graphics anno 2000quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
red alert 2in 1680x1050 resolutie kan het nog best mee
Uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef linpunt het volgende:
[..]
haha, gelukkig maar dat het dus toch een nuttige post was.
Sabon body lotions is echt heel lekker maar die van mij is bijna op.. en zo'n fles kost 20 euro
ruikt die lekker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard
En.. Damn, da's wel heul duur idd..
Ik wil deze weer
[ afbeelding ]
Ik vind die heul lekker jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef linpunt het volgende:
[..]
ruikt die lekker?
ik heb echt trouble met geurtjes, ik heb heel lang haar én MOET mijn haar elke dag 1-2 keer wassen, ik kan gewoon niet tegen haarvet of geurtjes..
in de zomer is dat best een issue..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind die heul lekker ja.. Sowieso hou ik wel van palmolive.. Goed merk imo
Zoo da's wel vaak haha.. Maar zeker wel begrijpelijk
Hoe lang is heel lang???

Da's wel heul mooi hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
in de zomer is dat best een issue..
[ afbeelding ]
dit is gekruld en erm.. een jaar geleden dacht ik zo..
maar ik heb lichte slag/stijl haar van mezelf dus dat komt tot mijn onderrug/kont nu
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je wel slaag geven...
oh wacht slag...
tja.. maar als ik statisch ben is het echt hel..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel heul mooi hoor..
Sowieso lang haar
En slag.. Ik ben jaloers
![]()
LOL, toen stond het alle kanten op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:38 schreef linpunt het volgende:
[..]
tja.. maar als ik statisch ben is het echt hel..
laatst sprong ik even met een klein buurmeisje waar ik op moest passen op een trampoline..__!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef moomoo het volgende:
Alleen vrouwen kunnen er een punt van maken als haar naar haar ruikt
Awwww wat moet je halen danquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn bankpas gaat zo meteen pijn doen, want ik moet naar de drogist.
op een 3-dagen festival maak ik een uitzondering, maar als je gewoon normaal toegang hebt tot douchen en zeepjes en dingen.. dan doen we dat geweun.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef moomoo het volgende:
Alleen vrouwen kunnen er een punt van maken als haar naar haar ruikt
quote:
Echt heel veel...quote:
KNNNNNNGRRRRTquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
op een 3-dagen festival maak ik een uitzondering, maar als je gewoon normaal toegang hebt tot douchen en zeepjes en dingen.. dan doen we dat geweun.
[..]
[ http://img489.imageshack.us/img489/5545/static0sm.jpg (copy/paste deze link) ]
Herkenbaar indeedquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt heel veel...![]()
Shampoo, bodylotion, maskers etc...
Allemaal dingen waarvan je denkt dat het niet zo duur is, maar waar je wel schrikt van het totaalbedrag.
blijkt het toch weer 40 bij elkaar te zijn bij de kassa..quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt heel veel...![]()
Shampoo, bodylotion, maskers etc...
Allemaal dingen waarvan je denkt dat het niet zo duur is, maar waar je wel schrikt van het totaalbedrag.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Herkenbaar indeed.. Ik voel je pijn.. En die van je portemowallet
Lotgenoten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
blijkt het toch weer 40 bij elkaar te zijn bij de kassa..
quote:
Vleguhquote:
what's this i don't evenquote:
quote:
En als ik dat zie sta ik altijd zo:quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
zijn ook altijd van die dingetjes die "maar" 5 euro zijn..
en dan waar je voor kwam vergeten..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef Salatrel het volgende:
of van alles kopen omdat het in de aanbieding is terwijl je eigelijk helemaal niet voor die zooi kwam
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |