and rippedquote:
ja is goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga je lekkere ijsthee met ijsklontjes drinken
Maar zoet is ook
Ik kom ff langs
TOF!!! Filmpje dr bij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja is goed
als jij nou ice tea meeneemt, dan zorg ik voor popcorn..
ik verf mijn haar trouwens juist om bleker te worden, ik heb echt een hekel aan bruin worden..
de meeste mensen zien er dan juist gezond en relaxed uit als ze een kleurtje hebben.. ik word dan zo'n vlekkerig propje
the ripping and the tearingquote:
ja nice, it's a date!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
TOF!!! Filmpje dr bij?
Ik word niet eens bruin.. Ik ben roomwit en blijf dat somehow ook![]()
![]()
Maarre.. Als ik m'n haar zwart deed.. Dan werd t niet zo dat ik er NOG bleker uit zag zeg maar.. Meer dat
En hoezo vlekkerig?
En ik kan mijn haartjes nie meer verven
zullen wij een keer daten dan?quote:
ik ga al met lakiquote:
quote:
Ohh ik heb een date!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja nice, it's a date!
maar dat vind ik juist mooi, ik word wel bleker als ik mijn haar weer net zwart heb geverfd. JA, geen idee, het ziet er gewoon niet uit.. lijk net een vluchteling die net maandenlang katoen heeft staan plukken en niets te eten heeft gekregen.. :/
Hoezo? Als ik ooit blond ben geweest kan jij ook wel weer een ander kleurtje worden
oh, dan vraag ik sal welquote:
quote:
Op een rampendag nog welquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Dqod het volgende:
Mensen die net een jaar samen zijn en dan al een koter hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeer triest ja, en dan vooral als ze net 21 tot 24 zijn ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Dqod het volgende:
Mensen die net een jaar samen zijn en dan al een koter hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
god, ik ben al 5 jaar verliefd op hem en nu pas wonen we net samen en zijn we verloofd.. sneller moet het ook niet gaan..quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
god, ik ben al 5 jaar verliefd op hem en nu pas wonen we net samen en zijn we verloofd.. sneller moet het ook niet gaan..
Dat is de desbetreffende persoon ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
zeer triest ja, en dan vooral als ze net 21 tot 24 zijn ofzo
Goedzo.. Ik heb het al eens fout aangepakt wat dat betreft.. Gewoon je tijd voor nemen iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
god, ik ben al 5 jaar verliefd op hem en nu pas wonen we net samen en zijn we verloofd.. sneller moet het ook niet gaan..
Nja verliefdheid.. Het zet zich dan idd om in echt houden van ja.. Maar ook na 5 jaar kun je nog wel verliefd zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:54 schreef moomoo het volgende:
je moet sowieso 5 jaar wachten voor je grote beslissingen maakt, want zo lang duurt het ongeveer voor verliefdheid over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |