Kataklop.quote:
En gewone rijstwafels vindt je platgedrukte tumors in een schijf?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Die snack a jacks vind ik er altijd zo onsmakelijk uitzien, net een verzamling tumors in de vorm van hun schijf.
Jij mag ook helpen, als je je daar prettiger bij voelt. Doe ik niet moeilijk overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik zou wel een goedkope jurk nemen om mee te beginnen
moet je nagaan hoe je dan aan rundvleestartaartjes denktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Die snack a jacks (zowiezo alle rijstwafels) vind ik er altijd zo onsmakelijk uitzien, net een verzameling tumors in de vorm van hun schijf.
Rijstwafels stinken ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef Baksteen_Bult het volgende:
Die snack a jacks (zowiezo alle rijstwafels) vind ik er altijd zo onsmakelijk uitzien, net een verzameling tumors in de vorm van een schijf.
Nou.. dan denk ik hmmm wat een delicatesse!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe je dan aan rundvleestartaartjes denkt
Volgens mij vindt jij alles stinken in de trein. Hoeveel geur zit er aan zo'n rijstwafel? Aan zo'n neutrale bijna geen toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rijstwafels stinken ook.
Voornamelijk in de trein.
Ik denk gewoon zo van: "AANVALLUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. dan denk ik hmmm wat een delicatesse!
Het heeft zo'n.. specifieke geur en ja het klopt, ik vind alles stinken in de trein.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij vindt jij alles stinken in de trein. Hoeveel geur zit er aan zo'n rijstwafel? Aan zo'n neutrale bijna geen toch.
Ouwe rot in het vak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk gewoon zo van: "AANVALLUUUUUUUUUUUUUHHHHHHH"
Vind je bejaarden ook stinken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft zo'n.. specifieke geur en ja het klopt, ik vind alles stinken in de trein.
Ik eet overigens wel rijstwafels.
Wat een kwaliteiten heb ik ehquote:
Uhm.. ja hangt er vanaf.. ze hebben altijd zo'n huidschilfer-geur.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je bejaarden ook stinken? [ afbeelding ]
Het rook hier laatst ook naar omageur.. Ik schrok en ging aan m'n moeder ruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:
het meubilair van bejaarden stinken.. vooral van die geborduurde kussentjes..
was ze zeker blij meequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het rook hier laatst ook naar omageur.. Ik schrok en ging aan m'n moeder ruiken
Niks! Omaatjes gooien daar 4711 opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef linpunt het volgende:
het meubilair van bejaarden stinken.. vooral van die geborduurde kussentjes..
Ik snap deze post niet.quote:
Ik op een varken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Dqod het volgende:
KOEIENRIJDEN
Ik ging eens rijden op een schotse hooglander
Geen idee, ze had t niet eens door geloof ikquote:
quote:
Was ie berig?quote:
Was het dat schapenras of een echte Texelaar die je nou een arm schaap noemt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik op een Texelaar, per ongeluk.
Arm schaap.
Geen idee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen idee, ze had t niet eens door geloof ik
[..]
[..]
Was ie berig?
Ohh aha!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/4711_(brand)
Euh.. dat laatste...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het dat schapenras of een echte Texelaar die je nou een arm schaap noemt?
Ohquote:
Affreus 4ebebebeb..quote:
quote:
Ga je het me vertellen?quote:
Nou het is nogal een stom verhaal...quote:
Ach welneequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou het is nogal een stom verhaal...
daaaagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef Dqod het volgende:
Maar vertel het me anders morgen u_u.. Ik val nml bijna om![]()
Dus ik ga er vandeur.. Dag daaaaaaaaaaaaaaaaaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |