Dat heb ik met K1, elke keer als ik ze zie staan denk ik, TAKEDOWN TAKEDOWN, maar ja dat mag nietquote:Op maandag 9 mei 2011 19:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gisteren was er op Eurosport dan wel weer een mooie partij. Geen idee wie het waren (ene 'King' was de verliezer), maar die gasten gingen er echt voor. Maar op een gegeven moment staan ze te clinchen en dan denk ik bij mezelf: "Kneeee!! Kneeee!!!" welke er uiteraard niet gaat komen.
Als je eenmaal de smaak van MMA te pakken hebt is er geen weg meer terug. Anything can happen in MMA, en dat is wat het nou juist zo boeiend maakt.
Shit!quote:
Dacht ik ook maar..quote:
Doe maar oktober in Engeland, dan ben ik erbijquote:Edgar, Maynard out "eight weeks," could meet as soon as September
Hoe/waar haal je kaarten voor een UFC evenement?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar..
[..]
Doe maar oktober in Engeland, dan ben ik erbij
Doen ze nooit, vanwege de weinige ppv's die ze dan verkopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar..
[..]
Doe maar oktober in Engeland, dan ben ik erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
Bob Sapp had weer een kickbokspartijtje vorige week, alhoewel het een beetje theatraal op me overkomt allemaal.Lol wat een idiootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef Hooidraad het volgende:
Bob Sapp had weer een kickbokspartijtje vorige week, alhoewel het een beetje theatraal op me overkomt allemaal.een diskwa had dat moeten zijn, wegens natrappen/uit de ring gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Ariel Helwani
"Zuffa set to insure fighters who suffer injuries in training."
Verdacht, verdachtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
MAJOR breaking news
"Frankie Edgar vs. Gray Maynard Off UFC 130 After Injuries Sideline Both."
Idd, denk dat het afgesproken werk is.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een diskwa had dat moeten zijn, wegens natrappen/uit de ring gooien
vooral in die voormalig oostbloklanden,jaquote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Idd, denk dat het afgesproken werk is.
rampage is over the hill, met zijn 255 pounds!quote:Op maandag 9 mei 2011 21:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Shit!![]()
Rampage vs Hamill nu als main event...tja...
Inderdaad.. ook nog scheids wegdouwen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een diskwa had dat moeten zijn, wegens natrappen/uit de ring gooien
ja en wij maar zeiken over GSP,maar hij is nooit geblesseerd.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. ook nog scheids wegdouwen.
En echt balen van Edgar/Maynard.. pff balen
maar hij vecht over 3 maanden weerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef incognitoomuch het volgende:
Jawel hij heb last van zijn oog! ;P
En waarom geen Mir VS Nelson als Main Event!? Klinkt veel imteressanter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |