Vette docu ook, iets minder mooi gemaakt dan ubereem maar geeft je wel een nog beter beeld van het leven van een fighter. Ik ben alleen nog wel benieuwd wat struve doet aan zijn worstel skills. In mijn ogen het grootste probleem voor hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
UFC fighter Antoni Hardonk has retired from professional MMAHet werd weken geleden al gemeld in het MMA topic hier, maar nu ook voor de buitenwereld.quote:The Dutch striker confirmed the plans with UFC.com while saying he plans to focus on coaching at his new gym in California.
He retires with an 8-6 pro MMA record (4-4 in the UFC) and a 10-5 pro kickboxing record.
[ Bericht 23% gewijzigd door Tazmaniac op 08-05-2011 14:44:06 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Niet gekeken, ik heb echt helemaal niets met boksen....quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef RegularVisitor het volgende:
Zijn er mensen die Pacquiao vs Mosley gezien hebben? Wat lijkt boksen een ouderwetse sport in vergelijk met MMA en dan met name UFC events. Kan er niet warm van worden van zo'n boksevenement.
+1quote:Op maandag 9 mei 2011 11:59 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik heb echt helemaal niets met boksen....
Cain vs. Alistair, by far!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:06 schreef incognitoomuch het volgende:
http://mmajunkie.com/
Which potential UFC vs. Strikeforce matchup intrigues you the most?
Frankie Edgar vs. Gil Melendez
Georges St-Pierre vs. Nick Diaz
Anderson Silva vs. Ronaldo "Jacare" Souza
Jon Jones vs. Dan Henderson
Cain Velasquez vs. Alistair Overeem
Het is denk ik smaak.. maar sinds ik MMA ben gaan kijken vind ik ook de K1 weinig meer aan. Niet dat het slecht is, ik kijk het nog altijd maar het is voor mij niet zo boeiend/spannend als MMA. Boksen het zelfde, doet niet het zelfde voor mij.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef RegularVisitor het volgende:
Zijn er mensen die Pacquiao vs Mosley gezien hebben? Wat lijkt boksen een ouderwetse sport in vergelijk met MMA en dan met name UFC events. Kan er niet warm van worden van zo'n boksevenement.
Dan zal Lesnar zich eerst mooi moeten bewijzen tegen JDSquote:Op maandag 9 mei 2011 14:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Overeem zou ik ook graag gehakt willen zien maken van Lesnar
Dit heb ik zelf ook. Sinds ik MMA ontdekt heb, vind ik kickboksen ook een stuk minder spannend en interessant om te zien. Ik twijfel ook om in plaats van aan kickboksen aan MMA te gaan doen, vanwege dezelfde redenquote:Op maandag 9 mei 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het is denk ik smaak.. maar sinds ik MMA ben gaan kijken vind ik ook de K1 weinig meer aan. Niet dat het slecht is, ik kijk het nog altijd maar het is voor mij niet zo boeiend/spannend als MMA. Boksen het zelfde, doet niet het zelfde voor mij.
JDS wint via (T)KO in de eerste ronde!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:44 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan zal Lesnar zich eerst mooi moeten bewijzen tegen JDS
Mwah, dat ligt meer aan het event dan aan boksen zelf denk ik. Paquiao-Mosley was gewoon een saai gevecht. Paquiao-Margarito vond ik weer wel erg leuk. Het probleem bij boksevenementen is vaak dat alleen de main event interessant is, en als die tegen valt, is het hele evenement saai.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef RegularVisitor het volgende:
Dat denk en hoop ik ook.quote:
Hoe lang is dat alweer geleden?quote:Op maandag 9 mei 2011 16:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt meer aan het event dan aan boksen zelf denk ik. Paquiao-Mosley was gewoon een saai gevecht. Paquiao-Margarito vond ik weer wel erg leuk. Het probleem bij boksevenementen is vaak dat alleen de main event interessant is, en als die tegen valt, is het hele evenement saai.
quote:Zuffa set to insure fighters who suffer injuries in training.
Gisteren was er op Eurosport dan wel weer een mooie partij. Geen idee wie het waren (ene 'King' was de verliezer), maar die gasten gingen er echt voor. Maar op een gegeven moment staan ze te clinchen en dan denk ik bij mezelf: "Kneeee!! Kneeee!!!" welke er uiteraard niet gaat komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:31 schreef RegularVisitor het volgende:
quote:Frankie Edgar vs. Gray Maynard Off UFC 130 After Injuries Sideline Both.
quote:Frankie broke ribs and Gray suffered a knee injury.
quote:Rampage Jackson and Matt Hamill now headlining 130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |