+ het verschil in nieuwsgierigheid en interessequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Neehoor,ze had een goed gesprek met Karim gehad,en geen behoefte om er over door te zeiken naderhand.
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.quote:
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.Ik vind het knap hoe ze zich staande heeft weten te houden bij dat stelletje gekken
![]()
is dit ook klaar
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk heb gewoon niks met Sharon net zoals andere mensen dit bij Jo hebben die laat ik toch ook lekker zeiken over Jo?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Haha +100quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
Ze gebruiken elkaar!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Dit, jammer dat Flip (dit niet ziet en) haar niet aan de kant zetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Dat was me al duidelijk.Doe ik normaal ook. Maar vind dat ze dit commentaar niet verdiend heeft. Laat mij ook een keer reageren op het commentaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk heb gewoon niks met Sharon net zoals andere mensen dit bij Jo hebben die laat ik toch ook lekker zeiken over Jo?
Ook meteen na dat rad dat kusje geven. Dr kop toen ze zag dat ze niet al zn stickers kreeg. Ik had haar reactie wel eens willen zien als ie op Mo "met dr fakking drama" zoals ze dat van de week nog zei was gekomen. Of Karim, waarvan ze ook wel weet dat ie haar niet moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Als de familie van Maik net zo dom is als hemzelf dan denk ik dat ze naar het nummer van Sharon of Karim SMSenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Mo genomineerd.
Mo heb alleen wel haar eigen fanilie qua stemmen achter haar staan en die van Maik.
En de rest van Nederland tegen, dat dan weer wel....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Mo genomineerd.
Mo heb alleen wel haar eigen fanilie qua stemmen achter haar staan en die van Maik.
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook meteen na dat rad dat kusje geven. Dr kop toen ze zag dat ze niet al zn stickers kreeg. Ik had haar reactie wel eens willen zien als ie op Mo "met dr fakking drama" zoals ze dat van de week nog zei was gekomen. Of Karim, waarvan ze ook wel weet dat ie haar niet moet.
Dat benne de berichten!quote:
Hoezo? Zit je er naast dan??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!
mee eens, dat je met deze attitude de finale zelfs kan halen is bull shitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik gun het zo beiden niet!
Hij heeft niets toegevoegd, ehh alleen het toekomstige neukertje voor Jo waar al die jonge meiden op SST voor kwijlen.
Maar wat na SST echt niks wordt!!!
Dennis is er ook op deze manier achtergekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit, jammer dat Flip (dit niet ziet en) haar niet aan de kant zet
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
heeft trouwens iemand de originele gekleurde foto van gerard uit de OP?
ik wil hem even mooi maken als de anderen..maar heb die foto niet
D'r levensverhaal denk ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo schrijft een heel opstel op dat tegeltje??
Laat ik toch ook? Ik reageer er alleen ook weer opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk.Doe ik normaal ook. Maar vind dat ze dit commentaar niet verdiend heeft. Laat mij ook een keer reageren op het commentaar
ssstttt... zijn vrouw leest meequote:
Mo 'steelt' volgens mij 1 van de vele Amerikaanse lijfspreuken van Sharon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo schrijft een heel opstel op dat tegeltje??
Vraag lief of jij de volgende mag openen een ideetje misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....
aan wie moet ik hem geven om in de OP te zetten als ie klaar is?
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....
aan wie moet ik hem geven om in de OP te zetten als ie klaar is?
ik kan heel veel, maar ik weet niet hoe ik die fotoos verander in de OP...mag iemand anders lekker doen hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag lief of jij de volgende mag openen een ideetje misschien?
Wat moesten ze schrijven? heb t even gemist?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n verplichting waar je iets over een ander moet schrijven, ik begrijp je helemaal Karim. Slijmen en dingen schrijven die je niet meent zou pas een aanslag zijn op je eigen zuivere ik!
ok, ga ik hem ff makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelf
wie is nowbody ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef taxisjoof het volgende:
volgens mij klopt die tekst van mo wel
dance like nowbody is watching :p
Aan de dingen die Sharon oppert maak ik op dat ze een soort van lijfspreuk erop moeten zetten. Dus niet iets over een ander.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n verplichting waar je iets over een ander moet schrijven, ik begrijp je helemaal Karim. Slijmen en dingen schrijven die je niet meent zou pas een aanslag zijn op je eigen zuivere ik!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik vind dat Mo op het moment nog hoog staat in de poll op de sst site:
Wie is jouw favoriet?
Karim
45%
Monique
14%
Sharon
41%
Spreek svp voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
En de rest van Nederland tegen, dat dan weer wel....
love like your heart never is broken before janken kon ze wel da krengquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef taxisjoof het volgende:
volgens mij klopt die tekst van mo wel
dance like nowbody is watching :p
Haha ik oefen de hele dag met mn werk. Ik word er getikt vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!
Als je de op hebt is er een knopje waarbij je kunt aanpassen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan heel veel, maar ik weet niet hoe ik die fotoos verander in de OP...mag iemand anders lekker doen hahaha
Ja! Wat kan ik doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelf
zijn ok bedoeld veur 2 lilleke miensenquote:
Nobodyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
love like your heart never is broken before janken kon ze wel da kreng
Stability is het plaatje van Gerard aan het aanpassen, of je die zo in de OP kan zettenquote:
Kan me niet herinneren dat ik jou specifiek hulp heb aangeboden.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Spreek svp voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!
Ik maak een eigen keuze, geen hulp bij nodig!
Ik begrijp je volkomen, maar die jongen laat het zelf toe, dus hij zal er ook wel genoegen in vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
@ iedereen die op mn reactie reageerde :
Ja het is toch zo! Krijg gewoon medelijden met FlipHij heeft het hart echt wel op de goede plaats. En Jo gebruikt hem gewoon als speelbal. "Ik ben chagie! Pleur op! Mijn tampon zit verkeerd om! Laat me met rust!" "Ik moet aandacht! Kom kusje en kroel! Boehoehoe Mo huilt en vraagt je aandacht! Kom hier en knuffel me!"
Baaaaaaaaaaah![]()
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlanderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik jou specifiek hulp heb aangeboden.....
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stability is het plaatje van Gerard aan het aanpassen, of je die zo in de OP kan zetten
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
Ja het is toch zo! Krijg gewoon medelijden met FlipHij heeft het hart echt wel op de goede plaats. En Jo gebruikt hem gewoon als speelbal. "Ik ben chagie! Pleur op! Mijn tampon zit verkeerd om! Laat me met rust!" "Ik moet aandacht! Kom kusje en kroel! Boehoehoe Mo huilt en vraagt je aandacht! Kom hier en knuffel me!"
Baaaaaaaaaaah![]()
Flip durft zich niet te verweren. Bang voor zijn plek in de fianle en wil geen ruzie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
Baaaaaaaaaaah![]()
Eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.Ik vind het knap hoe ze zich staande heeft weten te houden bij dat stelletje gekken
![]()
is dit ook klaar
Gelukkig bepaal jij niet wat ik wel of niet zeg of schrijf...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlander
Flip is blij als ie weer achter een bar kan kruipen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef rc_1990 het volgende:
Ze hebben wel eindelijk een gelijkenis gevonden! ze zijn namelijk beide heel huiselijk
Juist. Hij heeft zich in het begin helemaal verkeken en dacht dat hij in het populaire groepje zat met Servio, Jo etc. Nu zit ie op dit spoor en moet ie t uitzingen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.
Kreta is griekenland hoor..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlander
Haha gelukkig niet, soms familie van Jo, ..........................quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat ik wel of niet zeg of schrijf...
Geloof er niks van. Hij heeft weet ik hoe lang achter haar aan gelopen en ze hebben ook volgens mij de percentages niet gehoort toen Jo zo hoog stondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.
Haar absurd strenge opvoeding is ook de grootste reden van haar 'vreemde' gedrag, denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Day het volgende:
Als je die verhalen van Jo hoort, is ze waanzinnig streng opgevoed, bijna gedrild.
't Is alleen jammer dat je er zo weinig van ziet. Ja, die grote onzekerheid.
zit je te luisteren naar Jo????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Sorry... het volgende:
Kan niet ff die mic's uit als er iemand zit te drinken , dat doorslikken, brrrrrr
Die denkt dat het naar de moeder van Mo gaat??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
Een keer zeker weten van wel. Toen is het percentage wel genoemd en dat heeft Jo meerdere malen herhaald!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Hij heeft weet ik hoe lang achter haar aan gelopen en ze hebben ook volgens mij de percentages niet gehoort toen Jo zo hoog stond
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Tegeltjes tekstvoor Mo : al ragt je doos nog zo snel, stinken doet tie toch wel!! Doekkie??!!
hoi fennekequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer denkt dat Karims tegel wijsheid wordt: 'When you know you have enough, you are truly rich.'
Nee, toevallig net nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Echt waar??????????// Zeker hoogbegaafd haha
Ik vond die met dat gouden kruis juist zo mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
modjes...hier is de goeie foto voor in de OP
[ link | afbeelding ]
Heeft je man vandaag nog meegekregen hoe achterbaks monique over karim sprak?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Geer denkt dat Karims tegel wijsheid wordt: 'When you know you have enough, you are truly rich.'
Is wel een mooie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Pablolaatje het volgende:
Dit, hij heeft meermalen laten merken dat hij niet eerlijk durft te zijn "door de stemmers"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
nee liever niet om fotos te veranderen.....wel gewone nieuwe openen, maar niet om fotoos te veranderen, dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag lief of jij de volgende mag openen een ideetje misschien?
There, I fixed itquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beetje gouden haarverf op een bepaalde plek doet wonderenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik vond die met dat gouden kruis juist zo mooi
soms kan dat best lastig zijn. Hoe zeg je wat je wil zeggen in een spreuk, zonder hatelijk, of slijmerig te zijn...denk ikquote:
is de waarheid en niets dan de waarheid, ik heb gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Juist. Hij heeft zich in het begin helemaal verkeken en dacht dat hij in het populaire groepje zat met Servio, Jo etc. Nu zit ie op dit spoor en moet ie t uitzingen ook.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
oooooh............sowwiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Is het ook. Hij word gedwongen iets aardigs te gaan zeggen maar bij mensen waar hij eigenlijk minder mee heeft dan klinkt het ook al snel alsof ie zit te slijmenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
soms kan dat best lastig zijn. Hoe zeg je wat je wil zeggen in een spreuk, zonder hatelijk, of slijmerig te zijn...denk ik
Nou dat kun je wel raden.. In ieder geval niet goed...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef shomila het volgende:
Jo vind het wel goed wat Flip heeft gedaan met de stickers, ben benieuwd als ze geen vrijstelling had gehad wat ze dan gezegd had.
Volgens mij is het niet de enige met een leeg hoofd daarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Injetta het volgende:
Karim heeft een writersblock...
Ik zou dat ook niet kunnen trouwens. Heb dat ook bij van die vreselijke cursussen waar je dan in een woord of zin iets 'wijs' moet zeggen.
Er zijn van die mensen die dan meteen iets weten en ik krijg dan meestal een leeg hoofd.
Dat heeft Karim volgens mij nu ook..
Dan was het huis te klein geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef shomila het volgende:
Jo vind het wel goed wat Flip heeft gedaan met de stickers, ben benieuwd als ze geen vrijstelling had gehad wat ze dan gezegd had.
Die van Cynthia is alleen anders, fix die dan ook gelijk evenquote:
Dan was het drama geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef shomila het volgende:
quote:
okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die van Cynthia is alleen anders, fix die dan ook gelijk even
Haar kruis () is meer roze/paars ivm. de rest
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de enige met een leeg hoofd daar
toch niet. Hij durft misschien niet teveel meer te zeggen of doen???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Pablolaatje het volgende:
ha,haquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
Als ik Karim was zou ik schrijven;
"happetappetap, bedankt voor deze hap! "
Van mij mag hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
fenneke, zal ik er een mooi gouden kruis van maken dan? kan nog hoor
Dat hoeft ie toch helemaal niet doet ie toch zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb met een enorme triestheid vandaag gekeken naar Karim, hoe moet hij opboksen tegen dat stelletje.....
dat heb ik net gedaan...maar fenneke wil goud, dus dat ga ik zo doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Als het plaatje van Gerard wordt aangepast, kan hij dan weer gewoon een rood kruis krijgen net als de rest van de bewoners?
Dat gouden kruis was symbolischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Als het plaatje van Gerard wordt aangepast, kan hij dan weer gewoon een rood kruis krijgen net als de rest van de bewoners?
van mij mag Gerard ook goud krijgen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dat heb ik net gedaan...maar fenneke wil goud, dus dat ga ik zo doen
Even goed teruglezen is ook handig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef danilel het volgende:
Als ik Karim was zou ik schrijven;
"happetappetap, bedankt voor deze hap! "
Dat zei ik ook!!!! (op de toon die Joanna vanmiddag hadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:44 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hij kan ook Bunga Bunga schrijven.
Van mij mogen segredo en die sprinkhaan ook wel uit de OP, was leuk voor een dag niet voor maanden.quote:
Ook wel te begrijpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip zou zich schuldig hebben gevoeld als de vrijstelling niet op jo was gevallen.
Je moet nog ff doorlezen Lieslquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even goed teruglezen is ook handig.
Ja beter, thanks Stab.
En haal die kluizen er ook maar uit jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van mij mogen segredo en die sprinkhaan ook wel uit de OP, was leuk voor een dag niet voor maanden.
ben best wel geschokt wat ze hier uitkraamt, wat een loederquote:
Voor wie? Ik vind het een beetje overdrevenquote:
Ja vind ik ook maar vond het wel zo netjes wat hij deed toch? Hij was door het stemmen van de andere vrijgesteld en dan zou hij eventjes 7 stickers van Jo erop knallenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de enige met een leeg hoofd daar
Ach segredo is ook een bewoner,en de sprinkhaan hoorde er ook een beetje bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Van mij mogen segredo en die sprinkhaan ook wel uit de OP, was leuk voor een dag niet voor maanden.
yip i'll get the point, but i don't hope so.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Urb het volgende:
Ik heb er trouwens nog een hard hoofd in voor donderdag en geloof pas dat Monique eruit is als ze vrijdag naast Bartje zit.
We zullen zien of Karim en Sharon de komende dagen ook duidelijk veel minder in beeld blijven, net als Gerard vorige week. Bah bah.![]()
En ze halen wederom de truc van 2 leden uit "team baas" tegenover elkaar, die stemmers delen uit. Alex vs Karim, Gerard vs Sharon en Karim vs Gerard. Ook kunnen ze nog een Guido'tje uithalen door Karim of Sharon aan het begin van de uitzending door te laten ( en als bij Flip toen ) en dan te creatief te rekenen met zijn stemmen en en... ahh nevermind, you'll get the point.
Vindt jequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor wie? Ik vind het een beetje overdreven
Ze moeten iets doen met een goed doel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Prospera het volgende:
Joan tegen Flip: zeg dat je in de kamer naar de finale wil
Jo vergeeft Flip dat hij haar niet 7x had geplakt.
Jo vindt dat zij en Flip verdienen in de finale belanden.
Jo zegt dat ze houdt van harde werkers.
ze gunt het Sharon.
Ik wil dat er weloverwogen gewerkt met het geld:
Er wordt mee gewerkt en dat er weeskindjes ermee
geholpen worden.
Flip: Karim wil ook dat
Jo: Ik denk dat Sharon dat ook wil.
Heeft hij ook aan zichzelf te danken, hij heeft na veel aarzelen de keuze gemaakt om zich bij de musketiers aan te sluiten omdat hij dacht dat ze sterk stonden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb met een enorme triestheid vandaag gekeken naar Karim, hoe moet hij opboksen tegen dat stelletje.....
Dat ze een speciale band hadden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Injetta het volgende:
Net bij die stemrondes. Wat zei Flip eigenlijk over Jo?
Jo vond Flip geweldig en dat hij zoveel voor haar had gedaan/betekent, ook veel voor de anderen.
Wat was zijn argumentatie?
Ja.quote:
dat zou andersom ook zo zijn geweest ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heeft hij ook aan zichzelf te danken, hij heeft na veel aarzelen de keuze gemaakt om zich bij de musketiers aan te sluiten omdat hij dacht dat ze sterk stonden.
Als dan het hele groepje verdwijnt kan je niet verwachten dat je dan gelijk weer in overgebleven groep zit, zeker niet als je zoals Karim zoveel botsingen hebt gehad met die andere groep.
Nog steeds geen verkering!?quote:
Nja nja....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Ik hang de vlag uit als Mo vertrekt donderdag!! Wat een bevrijding voor de bewoners en voor me tv-scherm!!
Gouden schop onder zijn kont danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vindt je![]()
Tis toch best een prestatie om zolang in de meest geflopte rls ever te zitten
deze is van cynthia ....opnieuw rood gekleurdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Die van Cynthia is alleen anders, fix die dan ook gelijk even
Haar kruis () is meer roze/paars ivm. de rest
En dat op bevrijdingsdag....das geen toeval dan meer maar het ''lot''quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef Ikkemisjeel het volgende:
Ik hang de vlag uit als Mo vertrekt donderdag!! Wat een bevrijding voor de bewoners en voor me tv-scherm!!
heb ik ook chanelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik word een btje emo door hoe ik zie dat een persoon als karim wordt behandeld
Zou mij ook niks verbazen hoor dat Karim/Sharon gewoon thuis mogen blijven en dat dan Mo net wint...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef Urb het volgende:
Ik heb er trouwens nog een hard hoofd in voor donderdag en geloof pas dat Monique eruit is als ze vrijdag naast Bartje zit.
We zullen zien of Karim en Sharon de komende dagen ook duidelijk veel minder in beeld blijven, net als Gerard vorige week. Bah bah.![]()
En ze halen wederom de truc van 2 leden uit "team baas" tegenover elkaar, die stemmers delen uit. Alex vs Karim, Gerard vs Sharon en Karim vs Gerard. Ook kunnen ze nog een Guido'tje uithalen door Karim of Sharon aan het begin van de uitzending door te laten ( en als bij Flip toen ) en dan te creatief te rekenen met zijn stemmen en en... ahh nevermind, you'll get the point.
nee johquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat op bevrijdingsdag....das geen toeval dan meer maar het ''lot''
Bij de anderen zat geen twijfel???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef willem67 het volgende:
[..]
Heeft hij ook aan zichzelf te danken, hij heeft na veel aarzelen de keuze gemaakt om zich bij de musketiers aan te sluiten omdat hij dacht dat ze sterk stonden.
Als dan het hele groepje verdwijnt kan je niet verwachten dat je dan gelijk weer in overgebleven groep zit, zeker niet als je zoals Karim zoveel botsingen hebt gehad met die andere groep.
ja volgens mij volgde die het ook niet meer. Ze zat zo te ratelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef Injetta het volgende:
Flip zit te kijken en te luisteren alsof hij water ziet branden...
Karim heb weinig botsingen gehad in sst.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef willem67 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
karim heb weinig botsingen gehad in sst.
Karim was er als iemand hem nofdig had.
Dat de bewoners soms zijn kijk op het leven niet waarderen ligt niet aan hem.
Karim heb een goede keuze gemaakt om in Gerard een echte vriend te zien en met hem sst te beleven die andere bewoners niet snapte.
me tooquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
Ik word een btje emo door hoe ik zie dat een persoon als karim wordt behandeld
En Karim is geen bekstekker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Karim heb een goede keuze gemaakt om in Gerard een echte vriend te zien en met hem sst te beleven die andere bewoners niet snapte.
ze is 20, komt allemaal goed met haarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n nietszeggende, betweterige spreuk van mw. grootsmoel.
karim heeft best wel wat botsingen gehad hoor en toevallig net met een aantal mensen die er nu nog inzitten. Maar dat hebben ze allemaal trouwens maar ik snap echt niet waarom het nu ineens lullig of zielig voor Karim is. Dat we blij zijn dat ie er nog zitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Don't worry, karma is a bitch!quote:
Weer zo'n nietszeggende, betweterige post van mr/mevr avatarloosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Weer zo'n nietszeggende, betweterige spreuk van mw. grootsmoel.
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Karim heb weinig botsingen gehad in sst.
Karim was er als iemand hem nodig had.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Weer zo'n nietszeggende, betweterige post van mr/mevr avatarloos
Sharon is lievv
Je zou het bijna denken, hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef chufi het volgende:
Is Maik nou dr eerste vriendje??
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sharon is lievv
Een echte tegeltjesspreuk dus. Want die zijn ook altijd zo afgezaagd en met van die open deur levenswijsheden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef ToughLove het volgende:
Wat een standaard quotes, deze heb je toch al 4000x langs horen komen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
Ik wacht stiekum nog steeds op deze.![]()
[ link | afbeelding ]
En wat maakt dat nou weer uit!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sharon is lievv
Ja.. of zo'n woongroepgezin...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
karim heeft volgens mij een leuke opvoeding gehad. beetje hippie achtig ? of praat ik nu blabla
volgens mij geen blablablaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
karim heeft volgens mij een leuke opvoeding gehad. beetje hippie achtig ? of praat ik nu blabla
Nee, hij heeft wel eens over zn opa en oma verteld die op een boerderij wonen waar het er nogal alternatief aan toe gaatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Dat denk ik ook en hij denk verder na over dingen, is hem alleen maar te prijzen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
en hier gerard met gouden kruis...
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
topquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Karim staat nu veel alleen en vindt dat niet leuk om te zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
karim heeft best wel wat botsingen gehad hoor en toevallig net met een aantal mensen die er nu nog inzitten. Maar dat hebben ze allemaal trouwens maar ik snap echt niet waarom het nu ineens lullig of zielig voor Karim is. Dat we blij zijn dat ie er nog zit
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk vind Karim ook top maar hij staat nog steeds niet alleen. Hij kan het volgens mij harstikke goed vinden met Sharonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Karim staat nu veel alleen en vindt dat niet leuk om te zien.
Gun Karim gewoon veel meer.
Hij heb mede met Gerard van SST er toch nog wat van gemaakt voor mij.
wat een spreker is die manquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
Mensjes, ik wens jullie een goedenacht. Morgen weer vroeg op.
Nog even een tegeltjeswijsheid:
Pluk de dag!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef sjampoeh het volgende:
hij is een stukkie onzekerder maar het blijft een schatjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat we sinds Gerard weg is, pas de echte Karim hebben gezien... en ik denk dat ik die niet echt leuk vind
Mwah... vond hem nou ook niet op die manier leuk om een goed gesprek mee te voeren...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat we sinds Gerard weg is, pas de echte Karim hebben gezien... en ik denk dat ik die niet echt leuk vind
die was ook nooit zo bijzonder. werd pas leuk met gerard.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
en mo blijft met de hare zitten![]()
cap anyone ?
nee een zwartequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef cindy11 het volgende:
Als Mo eruit gaat,mag zij dan een groen kruis?
Gewoon als hart onder de riem voor de algvorming in haar lager gelegen gebieden?
[ link | afbeelding ]
Nou, die lappen text van Karim krijg ik echt niet op 1 tegeltje, hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Een echte tegeltjesspreuk dus. Want die zijn ook altijd zo afgezaagd en met van die open deur levenswijsheden.
Hij kan er toch ook weinig aan doen dat er verder niemand meer over is waar je een intressant gesprek van langer dan 5 minuten mee kan aanknopen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Zonder Karim was Gerard ook anders toen Karim op zolder zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
precies, lijkt me best raar om de hele dag tegen jezelf te lullen, laat staan goede gesprekken of humor te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die was ook nooit zo bijzonder. werd pas leuk met gerard.
maar ja laura werd ook pas leuk met karim
uiteindelijk hebben veel mensen een ander nodig om iets voor te stellen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:02 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Wilde nou juist de gevaarlijke schimmels erbuiten houden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |