+ het verschil in nieuwsgierigheid en interessequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Neehoor,ze had een goed gesprek met Karim gehad,en geen behoefte om er over door te zeiken naderhand.
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.quote:
Moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.Ik vind het knap hoe ze zich staande heeft weten te houden bij dat stelletje gekken
![]()
is dit ook klaar
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk heb gewoon niks met Sharon net zoals andere mensen dit bij Jo hebben die laat ik toch ook lekker zeiken over Jo?
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Haha +100quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Al het gezeik over jo is terecht, dat maakt het verschil.
Ze gebruiken elkaar!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Ik walg van Jo...eerst zeikt ze Flip compleet af, niks kan ie goed doen. En als het haar uit komt is het weer kusje kusje kroel kroel![]()
Dit, jammer dat Flip (dit niet ziet en) haar niet aan de kant zetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Dat was me al duidelijk.Doe ik normaal ook. Maar vind dat ze dit commentaar niet verdiend heeft. Laat mij ook een keer reageren op het commentaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:25 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenIk heb gewoon niks met Sharon net zoals andere mensen dit bij Jo hebben die laat ik toch ook lekker zeiken over Jo?
Ook meteen na dat rad dat kusje geven. Dr kop toen ze zag dat ze niet al zn stickers kreeg. Ik had haar reactie wel eens willen zien als ie op Mo "met dr fakking drama" zoals ze dat van de week nog zei was gekomen. Of Karim, waarvan ze ook wel weet dat ie haar niet moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
Als de familie van Maik net zo dom is als hemzelf dan denk ik dat ze naar het nummer van Sharon of Karim SMSenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Mo genomineerd.
Mo heb alleen wel haar eigen fanilie qua stemmen achter haar staan en die van Maik.
En de rest van Nederland tegen, dat dan weer wel....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
Avond Fok!
Mo genomineerd.
Mo heb alleen wel haar eigen fanilie qua stemmen achter haar staan en die van Maik.
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook meteen na dat rad dat kusje geven. Dr kop toen ze zag dat ze niet al zn stickers kreeg. Ik had haar reactie wel eens willen zien als ie op Mo "met dr fakking drama" zoals ze dat van de week nog zei was gekomen. Of Karim, waarvan ze ook wel weet dat ie haar niet moet.
Dat benne de berichten!quote:
Hoezo? Zit je er naast dan??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!
mee eens, dat je met deze attitude de finale zelfs kan halen is bull shitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik gun het zo beiden niet!
Hij heeft niets toegevoegd, ehh alleen het toekomstige neukertje voor Jo waar al die jonge meiden op SST voor kwijlen.
Maar wat na SST echt niks wordt!!!
Dennis is er ook op deze manier achtergekomenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dit, jammer dat Flip (dit niet ziet en) haar niet aan de kant zet
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
heeft trouwens iemand de originele gekleurde foto van gerard uit de OP?
ik wil hem even mooi maken als de anderen..maar heb die foto niet
D'r levensverhaal denk ik..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo schrijft een heel opstel op dat tegeltje??
Laat ik toch ook? Ik reageer er alleen ook weer opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk.Doe ik normaal ook. Maar vind dat ze dit commentaar niet verdiend heeft. Laat mij ook een keer reageren op het commentaar
ssstttt... zijn vrouw leest meequote:
Mo 'steelt' volgens mij 1 van de vele Amerikaanse lijfspreuken van Sharon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mo schrijft een heel opstel op dat tegeltje??
Vraag lief of jij de volgende mag openen een ideetje misschien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....
aan wie moet ik hem geven om in de OP te zetten als ie klaar is?
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Stability het volgende:
[..]
quote mezelf maar ff.....ik maak hem wel van deze die er al opstaat....
aan wie moet ik hem geven om in de OP te zetten als ie klaar is?
ik kan heel veel, maar ik weet niet hoe ik die fotoos verander in de OP...mag iemand anders lekker doen hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vraag lief of jij de volgende mag openen een ideetje misschien?
Wat moesten ze schrijven? heb t even gemist?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n verplichting waar je iets over een ander moet schrijven, ik begrijp je helemaal Karim. Slijmen en dingen schrijven die je niet meent zou pas een aanslag zijn op je eigen zuivere ik!
ok, ga ik hem ff makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelf
wie is nowbody ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef taxisjoof het volgende:
volgens mij klopt die tekst van mo wel
dance like nowbody is watching :p
Aan de dingen die Sharon oppert maak ik op dat ze een soort van lijfspreuk erop moeten zetten. Dus niet iets over een ander.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n verplichting waar je iets over een ander moet schrijven, ik begrijp je helemaal Karim. Slijmen en dingen schrijven die je niet meent zou pas een aanslag zijn op je eigen zuivere ik!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik vind dat Mo op het moment nog hoog staat in de poll op de sst site:
Wie is jouw favoriet?
Karim
45%
Monique
14%
Sharon
41%
Spreek svp voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
En de rest van Nederland tegen, dat dan weer wel....
love like your heart never is broken before janken kon ze wel da krengquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef taxisjoof het volgende:
volgens mij klopt die tekst van mo wel
dance like nowbody is watching :p
Haha ik oefen de hele dag met mn werk. Ik word er getikt vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer op, en nu maak ik er melding van, wat kan jij snel typen!
Als je de op hebt is er een knopje waarbij je kunt aanpassen geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik kan heel veel, maar ik weet niet hoe ik die fotoos verander in de OP...mag iemand anders lekker doen hahaha
Ja! Wat kan ik doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan Day dan toch voor je doen? Of Chuckster zelf
zijn ok bedoeld veur 2 lilleke miensenquote:
Nobodyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
love like your heart never is broken before janken kon ze wel da kreng
Stability is het plaatje van Gerard aan het aanpassen, of je die zo in de OP kan zettenquote:
Kan me niet herinneren dat ik jou specifiek hulp heb aangeboden.....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Spreek svp voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!
Ik maak een eigen keuze, geen hulp bij nodig!
Ik begrijp je volkomen, maar die jongen laat het zelf toe, dus hij zal er ook wel genoegen in vinden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
@ iedereen die op mn reactie reageerde :
Ja het is toch zo! Krijg gewoon medelijden met FlipHij heeft het hart echt wel op de goede plaats. En Jo gebruikt hem gewoon als speelbal. "Ik ben chagie! Pleur op! Mijn tampon zit verkeerd om! Laat me met rust!" "Ik moet aandacht! Kom kusje en kroel! Boehoehoe Mo huilt en vraagt je aandacht! Kom hier en knuffel me!"
Baaaaaaaaaaah![]()
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlanderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik jou specifiek hulp heb aangeboden.....
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stability is het plaatje van Gerard aan het aanpassen, of je die zo in de OP kan zetten
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
Ja het is toch zo! Krijg gewoon medelijden met FlipHij heeft het hart echt wel op de goede plaats. En Jo gebruikt hem gewoon als speelbal. "Ik ben chagie! Pleur op! Mijn tampon zit verkeerd om! Laat me met rust!" "Ik moet aandacht! Kom kusje en kroel! Boehoehoe Mo huilt en vraagt je aandacht! Kom hier en knuffel me!"
Baaaaaaaaaaah![]()
Flip durft zich niet te verweren. Bang voor zijn plek in de fianle en wil geen ruzie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
Baaaaaaaaaaah![]()
Eensquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, blijf jij vinden dat Sharon niet goed handelt.Ik vind het knap hoe ze zich staande heeft weten te houden bij dat stelletje gekken
![]()
is dit ook klaar
Gelukkig bepaal jij niet wat ik wel of niet zeg of schrijf...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlander
Flip is blij als ie weer achter een bar kan kruipen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef rc_1990 het volgende:
Ze hebben wel eindelijk een gelijkenis gevonden! ze zijn namelijk beide heel huiselijk
Juist. Hij heeft zich in het begin helemaal verkeken en dacht dat hij in het populaire groepje zat met Servio, Jo etc. Nu zit ie op dit spoor en moet ie t uitzingen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.
Kreta is griekenland hoor..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:34 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
spreek dan niet voor nederland, ik ben nederlander
Haha gelukkig niet, soms familie van Jo, ..........................quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat ik wel of niet zeg of schrijf...
Geloof er niks van. Hij heeft weet ik hoe lang achter haar aan gelopen en ze hebben ook volgens mij de percentages niet gehoort toen Jo zo hoog stondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Volgens mij duldt hij haar voor de sake van het spel. Hij kan het zich niet veroorloven haar nu te dumpen, want hij snapt dan heel goed dat zijn kansen op de winst zijn verkeken. Jo is steeds met hoge percentages erin gebleven. Dus hij snapt dat ze populair is bij de stemmers. Dus dan kan hij beter maar haar vriendje zijn.
Haar absurd strenge opvoeding is ook de grootste reden van haar 'vreemde' gedrag, denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:36 schreef Day het volgende:
Als je die verhalen van Jo hoort, is ze waanzinnig streng opgevoed, bijna gedrild.
't Is alleen jammer dat je er zo weinig van ziet. Ja, die grote onzekerheid.
zit je te luisteren naar Jo????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Sorry... het volgende:
Kan niet ff die mic's uit als er iemand zit te drinken , dat doorslikken, brrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |