Alles onzin, Sony heeft alleen gezegd "deze week"quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waar komt dat bericht van 10 uur vandaan? Lijkt dus niet te kloppen helaas.
Beter voeren we Hiroshima #2 uit op het hoofdkantoor van Sony?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:39 schreef rickyszz het volgende:
OKE, NU IS HET GENOEG GEWEEST, IK WIL ONLINE!! #$%&$#*@#![]()
http://tweakers.net/nieuw(...)-door-anonymous.htmlquote:Sony hint op zorgvuldig geplande PSN-hack door Anonymous
Hoewel Sony aanvankelijk heeft ontkend dat er aanwijzingen waren dat Anonymous achter de grootschalige hack van zijn gamediensten zit, blijkt er wel degelijk een verband te kunnen worden gelegd. Dit heeft de fabrikant woensdag bevestigd.
Volgens Sony zijn de aanvallen op PlayStation Network en Sony Online Entertainment-diensten geen toevalstreffers geweest. De hacks waren volgens de fabrikant 'zorgvuldig gepland', erg professioneel en bovendien erg geavanceerd. Dit heeft Sony-topman Kazuo Hirai verklaard in een schriftelijke reactie naar aanleiding van vragen van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden.
In zijn brief, waarvan Sony enkele punten heeft samengevat, heeft Hirai tevens onthuld dat de aanvallers een bestand op een van de servers hebben achtergelaten genaamd 'Anonymous'. Het bestand bevatte de tekst 'We are Legion', de lijfspreuk van de losvaste groep internetactivisten. Deze uitspraak is opvallend omdat Sony begin deze week nog meldde geen aanwijzingen te hebben dat Anoymous achter de inbraak zou zitten.
Sony heeft de afgelopen weken door het stof moeten kruipen na twee grootschalige inbraken op zijn gamenetwerken waarbij de accountgegevens van meer dan 100 miljoen gebruikers is gestolen. Ook zijn er ongeveer tien miljoen creditcardnummers buitgemaakt en zijn de hackers bovendien op een oude database gestuit met daarin incassogegevens van ruim 10.000 mensen, waarvan bijna 10 procent uit Nederland.
In zijn brief heeft Hirai benadrukt dat er bij de creditcardbedrijven nog geen meldingen zijn binnengekomen die aan de Sony-hacks gerelateerd kunnen worden. Eind vorige maand bevestigden zowel Visa als MasterCard, twee van de grootste creditcardbedrijven ter wereld, desgevraagd al aan Tweakers.net dat er bij hen nog geen fraudemeldingen waren binnengekomen als gevolg van de PSN-hack. Wel zouden de bedrijven extra waakzaam zijn en roepen zij klanten op zelf ook goed op te blijven letten door de afschriften te controleren.
Idd, genoeg geweest nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Beter voeren we Hiroshima #2 uit op het hoofdkantoor van Sony?
Doen wequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Beter voeren we Hiroshima #2 uit op het hoofdkantoor van Sony?
Lolquote:
Gelijk geef ik ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het leger verveelde zich zonder PSN en zijn toen maar Osama gaan opjagen uit verveling?
Osama zijn adres was doorgegeven aan het leger door de hackers.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het leger verveelde zich zonder PSN en zijn toen maar Osama gaan opjagen uit verveling?
Ah zo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Osama zijn adres was doorgegeven aan het leger door de hackers.
Denk dat het dan al wel werkt hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef leeroy het volgende:
Ik word hier godverdomme schijt schijt & schijt ziek van!
Volgende week doet psn het nog niet zul je net zien.
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:09 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Denk dat het dan al wel werkt hoor
MET EEN PS2 KAN JE NIET OP HET PSN NOOBquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OBAMA KAN WEL OP HET PSN
ga eens naar buiten, ga sporten, neuk je vriendin, ga tv kijken, schop de hond van de buren, etcquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik verveel me ook de hele dag de tyfus.. Twijfel om verder te gaan met GT5 maar heb geen zin om me stuurtje neer te zetten
Als ik een vriendin had maakte ik hier mij echt niet druk over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:11 schreef Misan het volgende:
[..]
ga eens naar buiten, ga sporten, neuk je vriendin, ga tv kijken, schop de hond van de buren, etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |