Nee, Isdatzo is nog aan het werkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet Isdatzo lekker naar bed gaan. Vergeet je kruik niet!
Ja, ik zie hetquote:
Neuh, ik was om half 10 al op kantoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Net begonnen zeker? En het wordt het een latertje gok ik?
Gelukkigquote:
Tegenvaller, niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef freud het volgende:
Zit nou nieuwste southpark te kijken over de nieuwe iPad
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:07 schreef problematiQue het volgende:
ShitDe tweedehands gekochte camera van mijn vriendin heeft een frontfocus probleem wat niet te repareren is.
Mooi ja, en komisch ook af en toe. Er zitten wel een paar foto's tussen waar de photoshop echt te dik erbovenop ligt. Vooral bij de portretten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Even delen, ik vind ze zo fijn:
Vette platen met dito knipoog van Chris Clor. Kijken, mensen! http://bit.ly/j00Yhj
Als er flash en een usb aansluiting op komt wordt het voor mij pas interessant... Ik geloof best dat het handzamer is dan een laptop, maar ik wil er wel een CF op aan kunnen sluiten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef problematiQue het volgende:
Mijn vader werkt in een revalidatiecentrum, en daar zijn ze erg enthusiast over de iPad. Je kunt er mensen weer hun motoriek mee terug leren krijgen, je kunt de iPad laten praten wat je intoets (als je zelf niet kan praten), voor mensen met slecht zicht werkt het beter dan een computer, etc. etc.
Ik ben ook niet zo'n fan van zo'n bijna dictatoriale kijk op je producten. Aan de andere kant zorgt dat ook wel voor stabiliteit en kwaliteit. In hun niche zoals bij de lancering van de iPad, zijn ze goed. Ook als je ziet hoe de iPhone de smartphone markt op scherp heeft gezet, is zeker goed. Waar ik me vooral erg over irriteer is dat ik een app koop, en dat ik die niet vrij mag gebruiken op alle devices die van mij zijn. Ook bij andere software irriteer ik me daaraan hoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als er flash en een usb aansluiting op komt wordt het voor mij pas interessant... Ik geloof best dat het handzamer is dan een laptop, maar ik wil er wel een CF op aan kunnen sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |