Werkt alles? Getest op de testserver?quote:
nog niet bijna!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Werkt alles? Getest op de testserver?
Jij blijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is nog vrij rustig in het live topic
Best welquote:
Het wachten is op een duikeling van Pedro/Busquets dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Best welMaar als er iets op het veld gebeurt (doelpunt / overtreding) dan gaan ze los
Ik vind het allevier kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:25 schreef Zokunen het volgende:
voor 23-24 zijn er nog voorkeuren voor:
- trance
- deephouse
-hardcore (early)
-hardstyle
Toolquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Opeens ben je dan Sabaton en Tool aan het downloaden kopen
Vandaag nog niks in dat genre gehadquote:
Geen idee, jijbuisripje van Soberquote:
Ghehequote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sober is echt een fantastisch nummer
Aenima is ook wel een lekker nummer trouwens
Ja, doe maar nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef Zokunen het volgende:
Denk dat ik voor wat oudere hardstyle ga, maar ben nog te beïnvloeden.
Het is de hele dag al draakje of rock (gerelateerd) vind 1 uur wat elektronisch dan best kunnen (in welke tak dan ook).quote:
Ik heb dan ook zitten genieten van Onlogisch zn half uur mixjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het is de hele dag al draakje of rock (gerelateerd) vind 1 uur wat elektronisch dan best kunnen (in welke tak dan ook).
Dat kan een mod nietquote:
Wait what, jij windt je op over een balspelletje?quote:
Heb ik geloof ik de discography vanquote:
ik ookquote:
Wel als je mod bent in VBL en er een live topic isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wait what, jij windt je op over een balspelletje?
NED 3 zendt de wedstrijd niet uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef EggsTC het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
Barca - Real
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen man, jij hoeft dat veld niet over te rennen.
He niet zo bijdehand he! Ik moet een live topic modden met 2 kampen die een hekel aan elkaar hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen man, jij hoeft dat veld niet over te rennen.
haaaaaaaaaaaaiquote:
Racoon al afgelopen?quote:
Racoon nu al voorbij?quote:
Zelfs danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je mod bent in VBL en er een live topic is![]()
En dan zijn er dus van die personen die zeggen van "Euj! Das mijn kamp?" ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
He niet zo bijdehand he! Ik moet een live topic modden met 2 kampen die een hekel aan elkaar hebben
joaquote:
quote:
<< daarom stress, niet om de wedstrijd zelfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
He niet zo bijdehand he! Ik moet een live topic modden met 2 kampen die een hekel aan elkaar hebben
sexyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joazit nu in a-dam iemand zijn laptop over te nemen
Een concert dat om half 10 al is afgelopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joazit nu in a-dam iemand zijn laptop over te nemen
Wat ben je nu voor watje? Laat ze lekker baggeren en elkaar irl de hersens inslaan. Losers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh maar de fap posts vliegen je om de oren en dat wordt na een paar keer heel irritant!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan zijn er dus van die personen die zeggen van "Euj! Das mijn kamp?" ofzo?
Sorry, ik zit der üntergang te kijken
Ik ben altijd sexyquote:
om 21:40 op een dinsdagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben altijd sexy
en aangeschoten nu
geen concertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een concert dat om half 10 al is afgelopen
Dat idd...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een concert dat om half 10 al is afgelopen
Raak je opgefokt bij het woord voetbal?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je nu voor watje? Laat ze lekker baggeren en elkaar irl de hersens inslaan. Losers.
Oh dan had ik niet eens gegaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen concert
een soort van hallo onze nieuwe cd is uit en koop um nu !
alleen koop ik um niet
Ik welquote:
Opgefokt? Ga de betekenis van dat woord eens opzoeken, want dat is je blijkbaar vreemdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Raak je opgefokt bij het woord voetbal?
Er waren serverprobs. Nu niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef dragems het volgende:
he mensen ik hoor dar draakje vaak vastloopt de laatste tijd? watsgeburt
http://www.encyclo.nl/begrip/opgefoktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opgefokt? Ga de betekenis van dat woord eens opzoeken, want dat is je blijkbaar vreemd
Anders stream ik de wedstrijd wel ffquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef dragems het volgende:
nou nou ik hoop dat ik het red voor 22 uur. inlaten muziek gaat niet heel snel
haha lolquote:
Jij hebt duidelijk moeite met interpreteren van tekstenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/opgefokt
Precies hoe jij doet.
Dat mag jij vinden. Ik zie niet in wat er leuk is aan mekaar de hersens inslaan. Overigens mag je best wat minder fel reageren met je watje enzo. Ik heb je niks misdaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk moeite met interpreteren van tekstenIk ben echt niet opgefokt, ik hoop alleen dat ze mekaar de hersens inslaan, that's fun
Damn, je kan ook alles serieus opvattenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik zie niet in wat er leuk is aan mekaar de hersens inslaan. Overigens mag je best wat minder fel reageren met je watje enzo. Ik heb je niks misdaan.
Ach, ik heb een tyfushekel aan voetbal hooligansquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Zokunen het volgende:
Niet gewend dat ik het zo niet met Samzz eens ben, dat je niks met voetbal hebt, soit, maar Real - Barca is een van de meest beladen wedstrijden die er kan zijn in de CL. Toch 2 aartsrivalen, dat straalt door naar de supporters (vooral op een forum). Dat moet gemodereerd worden en dus ben je dan druk.
QFTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Zokunen het volgende:
Niet gewend dat ik het zo niet met Samzz eens ben, dat je niks met voetbal hebt, soit, maar Real - Barca is een van de meest beladen wedstrijden die er kan zijn in de CL. Toch 2 aartsrivalen, dat straalt door naar de supporters (vooral op een forum). Dat moet gemodereerd worden en dus ben je dan druk.
Forum trollen al een hooligan noemen gaat me wat ver...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik heb een tyfushekel aan voetbal hooligans
Waar heb ik het over forumtrollen dan? Ik heb een tyfushekel aan hooligans. En daardoor aan de sportquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Forum trollen al een hooligan noemen gaat me wat ver...
Dan snap je dus ook waarom ik het nu druk hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb ik het over forumtrollen dan? Ik heb een tyfushekel aan hooligans. En daardoor aan de sportLui die stoer doen op een forum zijn gewoon triest.
Ik snap niet waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook waarom ik het nu druk heb
nu bij de squote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Weet je al of je kunt draaien om 10 dragems?
Anders spin ik wel een paar liedjes, maar puur tot je klaar bent.quote:
Ja, dat heb je dus foutquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Zokunen het volgende:
Als ik op een paardrijd forum paardenslagers ga promoten krijg ik 100% zeker ook een rel.
Makkelijk relletje uitlokken.
En ik heb met beide niets te maken.
Zo doen mensen dat ook in vbl.
Ctrl+scrollen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ik heb de boel nou op blinden stand staan ofzo
tyfus groot.. geen idee hoe ik dat ongedaan maak
Ik MAAK me niet druk, ik HEB het druk. Groot verschilquote:
anders ruilen we van uur? goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Anders spin ik wel een paar liedjes, maar puur tot je klaar bent.
Op het forum echt wel, in het echt niet. Maar hoeveel van die forum helden hier denk je dat echt wat doen?quote:
Ehm ok beetje onverwacht maar moet lukken.quote:
Je leek je hier druk te maken over je pierenbadjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik MAAK me niet druk, ik HEB het druk. Groot verschil
nee lama ik ga wel met de muziek die nu ingeladen isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ehm ok beetje onverwacht maar moet lukken.
Wordt hardstyle dan ff tussendoor.
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op het forum echt wel, in het echt niet. Maar hoeveel van die forum helden hier denk je dat echt wat doen?
Bijna klaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef dragems het volgende:
[..]
nee lama ik ga wel met de muziek die nu ingeladen is
Waarom ben je niet op msnquote:
Neuhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je leek je hier druk te maken over je pierenbadjeMaar dat zal ik wel verkeerd geinterpreteerd hebben dan.
Laat de lui 't zelf toch uitzoeken.
Als ik het zuigend breng echt wel. En dat gebeurt dus ook in die topics bij vbl. Meestal niet, maar bij de echte klassiekers wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk geen verstand van
Er staan regelmatig verslagen van de paardenslachter op bijv. Bokt.nl (ben er zelf ook geweest. Machtig fascinerend), een of twee penny's, de rest heeft er geen problemen mee
Jij bent bevooroordeeld. Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik het zuigend breng echt wel. En dat gebeurt dus ook in die topics bij vbl. Meestal niet, maar bij de echte klassiekers wel.
hoe smaakte de paellaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NeuhIk laat ze niet want anders zou ik geen mod zijn
En het valt reuze mee alleen nu Barca gescoord heeft gaan er een paar los
Doe 't dan wel morgen, dan kan ik meelezenquote:
Ik beloof geen tijd, dan kan je het beïnvloedenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe 't dan wel morgen, dan kan ik meelezen
Daarom flipt de radio bij jou, moet toch 256 zijn of hoger?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
perongeluk gekozen voor 112 kbps i.p.v. 128 oeps maar hij doet het
Beinvloeden?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik beloof geen tijd, dan kan je het beïnvloedenMaar vandaag op zeker niet
Na is meer dat ik nu met andere dingen bezig ben (voetbal) en zo mn mixquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beinvloeden?Jij denkt dat ik niks beters te doen heb?
Schattig. Nu weg![]()
de mensen van het bevroren terminator congres?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Damn, t wordt koud in de bus.. ik hoop dat m'n mensen opschieten..
Ik heb nog een portie. Kom maar opetenquote:
Jah, nog 2 groepjes, dan andere bus pakken en mensen halen die naar Brussel moetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
de mensen van het bevroren terminator congres?
heb je de aflevering van vandaag nog gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie. Kom maar opeten
Van Chuck?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je de aflevering van vandaag nog gezien?
aaah fuck man ik ben net gestopt. heel erg zinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
Nu roken en vlak voor mn mix nog een keer of wachten :S
Waarvan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
heb je de aflevering van vandaag nog gezien?
goh das best vermoeiendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, nog 2 groepjes, dan andere bus pakken en mensen halen die naar Brussel moeten
lol ik wil ook naar las vecasquote:
waarvan denk je?quote:
Hehe of dat andere dorpquote:
Chuckquote:
Gelukkig is Brussel maar 1,5 uur rijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
goh das best vermoeiend
ikal na 2 uur in de auto
oooh kut ja lol las vegas bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hehe of dat andere dorp(wil niet spoileren)
ik woon in friesland en moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig is Brussel maar 1,5 uur rijden
Whoa!.. gaan jullie naar de gokkastenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef dragems het volgende:
[..]
oooh kut ja lol las vegas bedoel ik natuurlijk
hoe durf je nog dat hemelse verschijnsel te gebruiken als je niet alle afl zo snel mogelijk kijktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ChuckIk moet eerlijk zeggen dat ik een hoop afleveringen achter loop, binnenkort weer eens kijken
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Zokunen het volgende:
Ik rook nu maar ff en kijk wel of ik voor of na mn mix er nog 1 doeVind deze pot toch niet zo leuk :S
Omdat het een mooie vrouw isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef dragems het volgende:
[..]
hoe durf je nog dat hemelse verschijnsel te gebruiken als je niet alle afl zo snel mogelijk kijkt
die ga ik toch niet draaienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik luister mee
whehe... ik hou ervan als ik mijn zin krijg
quote:
Grapjequote:
over 10 min ook welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]mist een SGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]je syntax faalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je verbreekt de stilte![]()
kluister nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
Het wordt zo hardstyle trance of deephouse, voorkeur leek voor hardstyle te zijn.
quote:
Ik had het al aangepast wederom...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef 129383 het volgende:
[..]
je syntax faalt...
en je verbreekt de stilte
het is toch een democratiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
Het wordt zo hardstyle trance of deephouse, voorkeur leek voor hardstyle te zijn.
Als het maar een "beheersbare" ruzie is.... Rellen is gelijk weer zo ruig...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het geluid wordt hier net afgedaan en ingeruild voor rap
zal ik ruzie gaan zoeken of niet
Ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als het maar een "beheersbare" ruzie is.... Rellen is gelijk weer zo ruig...
don't worry hier zijn geen hooligans..... toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Als het maar een "beheersbare" ruzie is.... Rellen is gelijk weer zo ruig...
Ik ben neutraal....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]
het is toch een democratie
wie stemt tegen
Euh, nee ik niet hoor...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef 129383 het volgende:
[..]
don't worry hier zijn geen hooligans..... toch?
ik onthou me zelf van stemmenquote:
Ik luister wel want ik heb gewintquote:
wat is 'gewint' ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister wel want ik heb gewint
Zijn er heuvels bij jou dan in de buurt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een monster over de heuvel?
nu benk bang
dat is als je een scheet laatquote:
weeknie in drenthe wel hier weekniequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Zijn er heuvels bij jou dan in de buurt?
ik ben liefquote:
maar iedereen is het er toch wel over eens dat c.ronaldo een eikel is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo wedstrijd afgelopen, wat een gezeik in het live topic zeg
nou spul werkt ook weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj
ik ben ook weer eventjes van de partij
Dragems, je hebt nu weer alle tijd om te draaien?
Dat gaat niet zo goed op deze muziek...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum doet de twist
De enige speler bij wie wat mij betreft beide benen gebroken mogen worden in een tackle.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef dragems het volgende:
[..]
maar iedereen is het er toch wel over eens dat c.ronaldo een eikel is?
hahahahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
paupershow.. kut dj
achterlijke muziek..
waarom luister ik
nou dat nog net nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De enige speler bij wie wat mij betreft beide benen gebroken mogen worden in een tackle.
Hm, dat gaat een beetje ver... vind ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De enige speler bij wie wat mij betreft beide benen gebroken mogen worden in een tackle.
Misschien wel, maar ik heb nog nooit iemand die ik niet ken zo gehaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, dat gaat een beetje ver... vind ik...
hier nietquote:
had je 't spul naar de klote?quote:
gewoon hard meezingenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ruzie om de muziek hier nu
helaas gaan de boxen harder dan de laptop
120 seconden is langquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef humorduck28 het volgende:
Ik had gevraagd wat langer duurt, twee minuten of honderdtwintig seconden...
hahahaha en omdat je je zin niet krijgt ben ik meteen een kut dj?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet je maar niet zo stom doen dragems..
als je lief doet.. stuur ik vragen.
je doet stom. dus geen vragen
neu.. maar omdat ik mijn zin niet krijg, krijg jij geen vragen.. simple as thatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha en omdat je je zin niet krijgt ben ik meteen een kut dj?
sorry voor dat... ik zei nog sorryquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef 129383 het volgende:
Ow van ochtend is
mijn kleine teen verbrijseld door een vet wijf met pumps
Owww das minder...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef 129383 het volgende:
Ow van ochtend is
mijn kleine teen verbrijseld door een vet wijf met pumps
komt door de pijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Owww das minder...
(is het trouwens niet verbrijzeld? )
ik lul ook uit me nekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gast hier vindt dat jij uit je nek lult dragems.. en dat terwijl hij er nog niet eens wat van verstaat
zekersquote:
kgeef t nie graag toe.. maar joaquote:
maar jij bent dragems nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik had gezegd:
Wie is hier nou de DJ.. Gij of ik !
De foto kon niet kleiner?quote:
quote:
meuh vast welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems.. gaan we nog wel trouwen... ooit?
Groenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]feli
en groene poppetjes omdat green
als het echt moetquote:
quote:
meuh okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
in dat geval.. laat maar zitten dan
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat in een hoekje huilen en stopt met fok!ken voor nu
Dat is nu jammer....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
je gaat nu porno kijken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |