yeps of war for 10 daysquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Flip mag de stickers vervangen dus? Worden allemaal Jo stickers zeker
Ja was te verwachtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Flip mag de stickers vervangen dus? Worden allemaal Jo stickers zeker
Ik denk dat hij er Mo ook 2 doet, voor de vorm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dan heeft Jo er straks 10 of 11? Shiiiiiit
Nee, ik wil tranen zien bij Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er Mo ook 2 doet, voor de vorm.![]()
Zo niet gooi ik mijn laptop door het raamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef taxisjoof het volgende:
zo mo dan uiteindelijk genomineerd komen lets hope so
Och, daar hoef je niet veel voor te doen, er is weer sctie dus waarschijnlijk wel drank vandaag, dan komen de waterlanders wel los.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef eskil het volgende:
En dan zijn Karim Sharon en Mon. genomineerd, kan Moon er eindelijk uit
Lets hope so... Dan is het Karim-Sharon tegen Phil-Jo, iets meer in evenwicht en de grootste intrigante is er dan uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef eskil het volgende:
En dan zijn Karim Sharon en Mon. genomineerd, kan Moon er eindelijk uit
Loooooooooooooooooooooser!!!quote:
Dat wordt in de tuin slapen voor Flipje!quote:
Op een foto waar hijzelf onder zit en dus Jo had kunnen staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef taxisjoof het volgende:
en hij mag hem zelf draaien hahahhaha op mo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Op een foto waar hijzelf onder zit en dus Jo had kunnen staan
Lol! En dan juist op die sticker valt het rad, dan dus Mo-Jo-Sharon genomineerd.quote:
Ik hoop het zo, Karim moet gewoon winnen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! En dan juist op die sticker valt het rad, dan dus Mo-Jo-Sharon genomineerd.Dan mag Mo naar huis.
Roep dat nu niet te hard, straks verzinnen ze weer wat, negatieve buzz is ook buzz...quote:
niks sharon ik zeg MOOOOOOOOOOOOOOO Naar huiSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Valse blik van bitch Sharon weer, of zij naar huis of Mo naar huis, bah
Nee, Philip was nu gewoon niet genomineerd. Hij moet het nog een ronde overleven voor dit zeker is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Capaja het volgende:
Monique naar huis
monique naar huis
monique monique monique naar huis !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef wousjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOOOOOOOOOOO OPROTTEEEEEH!!!
Daar moet op gezopen worden hi ha ho!!
Ja ze stonden allemaal genomineerd behalve Philip. Door aan het rad te draaien heeft Joanna een vrijstelling gekregenquote:
het rad kwam op Joanna en daarmee heeft ze een vrijstellingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat was het punt dan van het raad?
Breda rulesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Capaja het volgende:
van uit breda :
ZIGGE ZAGGE
ZIGGE ZAGGE
MO ER UIT
bent teveel bezig met je uiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
jo en flip , wat ik al dacht dus...enne...kheb weer eens geen streams
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Stability het volgende:
jo en flip , wat ik al dacht dus...enne...kheb weer eens geen streams
hij draaide op een enkele foto dus niet omdat flip geplakt hadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo stond wel genomineerd, maar kreeg doordat flip haar foto op het rad draaide vrijstelling.
Lees mijn zin nog eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
hij draaide op een enkele foto dus niet omdat flip geplakt had
beter dan die volgespoten tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef DjinN het volgende:
Natuurlijk heeft die opgespoten kut weer vrijstelling![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef DjinN het volgende:
Najaaaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef DjinN het volgende:
hahaha dat zal het zijn he? nee, ik had het vlak voor de uitzending begon opeens...eerst 2 streams pleite, en daarna allevier..en ik krijg ze niet meer aan, pfffquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een mooi voor drankje voor iedereen bij dit heugelijke nieuws !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yooo dankuuuuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hoef niet eens het filmpje te kijken om te weten dat het waar isquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef taxisjoof het volgende:
ik sms nie snel maar nu gaat er een sms bom uit voor karim en sharon op donderdag
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef Urb het volgende:
Karim vertrouwt op Gerard om het "buiten" duidelijk te maken.
Waarom stond flippie niet genomineerd?? En zo geen verrassing dat Jo de vrijstelling krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ja ze stonden allemaal genomineerd behalve Philip. Door aan het rad te draaien heeft Joanna een vrijstelling gekregen
Ja ik snap het opzich wel. Ze had volgens mij verwacht op tweede te staan en dan niet genomineerd te zijn.quote:
Hij was het populairs bij andere bewonersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom stond flippie niet genomineerd?? En zo geen verrassing dat Jo de vrijstelling krijgt.
Inderdaad, jeutje, als er iemand niet gejankt en gepiept heeft is zij het wel. Bovendien nu al voor de 3e keer genomineerd, Mo nog nooit maar die heeft alles aan elkaar vast gejankt en gelogen en geneukt.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Sharon en Karim begrijpen elkaar. Ze willen geen van beiden met de andere drie overblijven zonder elkaar.
karim alleen hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef angeljacky het volgende:
@SST_Gerard: Steun Karim en Sharon...help mn maatjes naar de finale ! #sstnl
![]()
![]()
![]()
Als je een eerlijk antwoord wilt. Dat was wss de meest gunstige manier om dit af te handelen ( voor het programmaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Waarom stond flippie niet genomineerd?? En zo geen verrassing dat Jo de vrijstelling krijgt.
no offence maar ik heb Sharon nog weinig horen "piepen" dus mag ze ook een keer ?quote:
hier werken ze alle 4 na 15x F5quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Diamonds28 het volgende:
ik heb nu 1 werkende stream zal ik nog keer vernieuwe of niet![]()
Neen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Urb het volgende:
BIed iemand zich aan om naar de slangenkuil te luisteren?
Ik hoorde Jo net in een flits verontwaardigd zeggen dat ze deze vrijstelling weer verdient heeft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef angeljacky het volgende:
@SST_Gerard: Steun Karim en Sharon...help mn maatjes naar de finale ! #sstnl
![]()
![]()
![]()
Ja Jo wil vast ook niet overblijven zonder Flip en andersom ook dus dat is een beetje zeiken om niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
Sharon en Karim begrijpen elkaar. Ze willen geen van beiden met de andere drie overblijven zonder elkaar.
Maar hij bedoelde dat de moeder van Jo heel positief over Shar wasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef mcspicy het volgende:
Karim had het erover dat Jo met haar ma had gesproken in het telefoongesprek en ook dat ze het over de bewoners hebben gehad,Gerard had het ook door
niet hierom dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
no offence maar ik heb Sharon nog weinig horen "piepen" dus mag ze ook een keer ?
Aan de oppervlakte zijn de ze beste maatjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef shomila het volgende:
Zitten Jo en Mo bijelkaar, 2 bekstekkers zetten elkaar op laatste plaats.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Urb het volgende:
BIed iemand zich aan om naar de slangenkuil te luisteren?
Ik hoorde Jo net in een flits verontwaardigd zeggen dat ze deze vrijstelling weer verdient heeft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Capaja het volgende:
Mo hoopt dat flip en jo niet achter haar rug gaan praten over haar![]()
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ???
Ik denk dat je alles bij elkaar op kunt tellen en dan dit de laatste druppel noemen.quote:
Kan ik me niet voorstellen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij was het populairs bij andere bewoners
Precies, en op voorhand een schuldgevoel aanpraten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Capaja het volgende:
nou hier doen ze het al 3 dagen niet dus durf niet echty hahahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
hier werken ze alle 4 na 15x F5
dus ja doe maar
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Capaja het volgende:
of gewoon de ontlading van de spanning van deze week?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles bij elkaar op kunt tellen en dan dit de laatste druppel noemen.
Laat maar, het is meer een gevoel. En mij gevoel ligt meer bij Sharon en Karim.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef rc_1990 het volgende:
Ja Jo wil vast ook niet overblijven zonder Flip en andersom ook dus dat is een beetje zeiken om niksSharon had verwacht dat ze niet genomineerd zou zijn volgens mij.
rad bepaalde lot dus puur mazzel alles beter dan Mo Jankquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Zij hebben ook het #mooiste# karakter beidenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef beequeen het volgende:
dat zal best, maar tis een reden van niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je alles bij elkaar op kunt tellen en dan dit de laatste druppel noemen.
Nee maar bij karim stond ie geloof ik 2 en bij Sharon wel laatste maar dan stond ie wel j het b beste tegenover de andere.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen...Alleen bij Mo en Jo toch??
Ik zet de stream aan en krijg het ook mee.. g-zusmotherfockingofall, ze is nog lager dan een hondedrol, want daar durf ik nog in te gaan staan...ik zou haar echt op afstand houden. Yes, Mo Go Home ! Afschminken en opzoutuh ! (dat lucht op, opgeruimd staat netjes ;-) letterlijk !! )quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Capaja het volgende:
Ja snap ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
[..]
Zij hebben ook het #mooiste# karakter beiden![]()
Mooi dat jij het ook ziet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef MAMA_Bongetje het volgende:
Zij hebben ook het #mooiste# karakter beiden![]()
ach hier al een week niet, en dan als ik geluk heb, doet ie het een paar uur....kheb het vanmiddag uitgetest met iemand anders die windows 7 heeft, en vista...op vista deden de streams het niet, en op windows 7 wel..het schijnt aan de laatste update van adobe flash te liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
nou hier doen ze het al 3 dagen niet dus durf niet echty hahah
van iedereen die nu overblijft is er mar 1 winnaar Karimquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja snap ikVind Karim ook top. Heb gewoon niet zoveel met Sharon
Ach ja...voorspelbaar weer!! Zal Mo nog een wildcard krijgen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Nee maar bij karim stond ie geloof ik 2 en bij Sharon wel laatste maar dan stond ie wel j het b beste tegenover de andere.
Haar gejank komt nog...dont you worry !!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef suzi1 het volgende:
jo heeft een keertje geluk
en mo heeft geleerd alles sportief op te nemen
.....
Dat bedoel ik ook idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef Capaja het volgende:
[..]
of gewoon de ontlading van de spanning van deze week?
waarom is Mo trouwens niet spontaan gaan dansen van plezier ?
ze staat eindelijk genomineerd
op google chrome draait ie best goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ach hier al een week niet, en dan als ik geluk heb, doet ie het een paar uur....kheb het vanmiddag uitgetest met iemand anders die windows 7 heeft, en vista...op vista deden de streams het niet, en op windows 7 wel..het schijnt aan de laatste update van adobe flash te liggen
nog steeds geen streams hier, op alle mogelijke linken die ik heb
helaas roep ik dat al een weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ach hier al een week niet, en dan als ik geluk heb, doet ie het een paar uur....kheb het vanmiddag uitgetest met iemand anders die windows 7 heeft, en vista...op vista deden de streams het niet, en op windows 7 wel..het schijnt aan de laatste update van adobe flash te liggen
nog steeds geen streams hier, op alle mogelijke linken die ik heb
Ik gun het Karim ook maar gun het Flip eigenlijk ook dus hoop dat het een van deze twee word. Hebben ook het minste gezeurt vind ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
van iedereen die nu overblijft is er mar 1 winnaar Karim
nee, ook niet, en ook niet op opera,,,ik heb echt alles al geprobeerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
op google chrome draait ie best goed
af en toe een keer of wat verversen, maar dat is alles (windows vista)
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook idd.
Ze was er al weer over heen toch? Ze wilde voor iedereen die er al uit was de rit volmaken en er niet zelf uitstappen of zeuren om een nominatie, maw ze hebben haar van alles beloofd "achter" en ze is er van overtuigd dat zij WEL populair is.
net moet niet zijn??? ;-)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Chuckster het volgende:
Mo: "Ik hoop niet dat Nederland me afmaakt"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gebeurd toch welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraag me wel af hoelang dat gaat durenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef suzi1 het volgende:
jo heeft een keertje geluk
en mo heeft geleerd alles sportief op te nemen
.....
ja klopt. ik was er ook al achterquote:
dan euhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, ook niet, en ook niet op opera,,,ik heb echt alles al geprobeerd
In eennieuw tablad proberen voor je deze afkliktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Diamonds28 het volgende:
ik heb nu 1 werkende stream zal ik nog keer vernieuwe of niet![]()
Dus ze weet dat ze vals bezig is geweest, want als ze eerlijk was hoefde ze daar niet bang voor te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Chuckster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank jequote:
Nou...... Ze kunnen doen en laten wat ze willen daar bij de Net5 redactie.Zou mij i i g niks verbazen als Mo toch nog vrij hoog in de "peilingen" staat morgen.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Urb het volgende:
Ik luisterde heel ff mee bij de slangenkuil, en heb er nu alweer spijt van.
Flip doet zielig, denkt dat Sharon en Karim hem iets kwalijk nemen.
Monique neemt het sportief op "omdat haar dat zo geleerd is"
En Joanna is blij omdat ze eindelijk eens een gelukje heeft.
*brb ff kotsen*
ik versta die hooligans niet wat zeggen die????quote:
Ik denk niet dat ze vanaf nu nog vaak gezellig samen met z'n 5en zullen zitten behalve als het moet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Stability het volgende:
[..]
dank jekheb nu wel ziggo aanstaan, maar dat vind ik niks aan, 1 stream..ik wil ze allemaal gewoon zien
Dat zij Bart ook nog:Hij staat nog niet in de finalequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar eeeuh, volgens mij zei de stem dat het NIET betekende dat Flipje naar de finale ging..
of hebben jullie de TT al besproken??
oh, zo bedoeld, ben het helemaal eens, hij wint in gedachtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef taxisjoof het volgende:
[..]
van iedereen die nu overblijft is er mar 1 winnaar Karim
Need I say more? 5 %.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Ik hoop dat Nederland me niet afmaakt"
You bet !
joh geniet gewoon met ons mee van het moment !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef cindy11 het volgende:
Fantastisch dat die grobbebol Mo genomineerd staat!
Durf alleen nog niet te juichen,want er word vast wel weer gesjoemeld....
hij vindt het heer - lijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Sorry... het volgende:
Mo kruipt Flippie nog meer in zijn reet...het komt hem de strot uit...dat moet haast wel
Snap het nu eigenlijk niet goed. Dat Karim het niet meer zo gezellig vond met de andere drie was duidelijk maar Sharon en Jo waren 2 avonden geleden nog best friends ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vanaf nu nog vaak gezellig samen met z'n 5en zullen zitten behalve als het moet.![]()
Your shit and you know you are.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ik versta die hooligans niet wat zeggen die????
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Sorry... het volgende:
Mo denkt kansen te hebben, woehaaaaaaaaaaaa !
denk het ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze vanaf nu nog vaak gezellig samen met z'n 5en zullen zitten behalve als het moet.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Capaja het volgende:
[..]
joh geniet gewoon met ons mee van het moment !
er is iets gebeurd tussen haar en Flip tijdens de streamlock want daar zei ze nog iets over, dus ik denk dat ze daar om gehuild heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
Ik begrijp er niks van. Sharon was toch degene die tegen Jo als een oud wijf zat te verkondigen dat vierde worden toch ook heeeeel mooi was. Dat je dan blij mocht zijn zo ver gekomen te zijn.
En nou zit ze te janken en is het ineens heel zielig voor haarzelf...
Dus die wijsheid was vanuit de gedachte dat Jo er uit zou moeten.
Dat doet Sharon dus vaker. Geeft niet schatje, komt wel goed schatje. Denk maar zus en zo.. En wees trots op jezelf....
Allemaal naar anderen toe. Dan is ze zo wijs en sterk, maar als het haarzelf betreft is het plotseling een ander verhaal.
Of heb ik nu iets gemist.
nee absoluut goed gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
Ik begrijp er niks van. Sharon was toch degene die tegen Jo als een oud wijf zat te verkondigen dat vierde worden toch ook heeeeel mooi was. Dat je dan blij mocht zijn zo ver gekomen te zijn.
Dat doet Sharon dus vaker. Geeft niet schatje, komt wel goed schatje. Denk maar zus en zo.. En wees trots op jezelf....
Allemaal naar anderen toe. Dan is ze zo wijs en sterk, maar als het haarzelf betreft is het plotseling een ander verhaal.
jo zei daarop dat shar wel 4e zou willen worden, en dara antwoordde ze met Nee op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
goed zo !quote:
Goh, het lijkt het echte leven wel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
Lach nou maar niet te hard..... Ik denk zomaar dat Karim er uitgaat donderdag ( vorige week had ik het ook goedquote:
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
ga jij je mond eens vlug spoelen !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lach nou maar niet te hard..... Ik denk zomaar dat Karim er uitgaat donderdag ( vorige week had ik het ook goed)
OK, maar ze zit wel een heel zielig verhaal te vertellen over wat ze allemaal heeft opgegeven en zo.. Het komt nu wel over alsof ze flink de pest in heeft dat ze eruit kan vliegen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er is iets gebeurd tussen haar en Flip tijdens de streamlock want daar zei ze nog iets over, dus ik denk dat ze daar om gehuild heeft
never van zijn nooit nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Lach nou maar niet te hard..... Ik denk zomaar dat Karim er uitgaat donderdag ( vorige week had ik het ook goed)
ik heb het gevoel dat ik nier vroeg op bed lig vanavondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Sorry... het volgende:
Mo begint al voorzichtig te schelden naar Jo: Truus Truffel etc...het begint nu bij haar te dagen...ooow de kater komt eraan..feel it ! Look at het face ! Bijna zielig ....proest !
Dat is waar!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
goed zo !
hier hebben we al zooooooooo lang op gewcht
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat puur om reachtvaardigheid, en ze komen er nu (pas) achter dat it spel niet eerlijk gaat. That's it.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:52 schreef Injetta het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Berenjenafok het volgende:
Hahaha Jo denkt dat wij Gerard na al die weken wel hebben gezien
Nou, ik denk dat Sharon één van de deelnemers is, die zich niet hoeft te schamen voor haar deelname aan dit programmaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Ifa het volgende:
Sharon genomineerd en er komt weer een jank verhaal. Wat zou SST zijn zonder de flitsende bijdrages van Sharon.
Jup, en Mo is dat lieve meisje met humorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Berenjenafok het volgende:
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja of zij er echt achter komt geloof ik niks van. Ze kan gewoon niet goed tegen haar verlies en dan gaan mensen altijd roepen dat een spel niet eerlijk isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Urb het volgende:
[..]
Het gaat puur om reachtvaardigheid, en ze komen er nu (pas) achter dat it spel niet eerlijk gaat. That's it.
Haha ik heb net zo'n godsgruwelijke hekel aan Mo als 95% van de rest van de COSsers, maar het is allemaal een vooropgezet spel. Ik denk dat ze Mo in de finale willen (waarom weet ik niet)quote:
durven nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Waarom zijn die 33 Monique fans (poll) nooit in de COS te vinden?
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef Capaja het volgende:
Mo ziet alls wel na op de beelden![]()
![]()
ooooooooooo wat zou ik dat graag willen zien !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Ik haat Flip ook! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Ze zijn er soms wel maar ze haken meestal al vrij snel afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Die is nie goe, die is nie goe!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:55 schreef Berenjenafok het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Ik haat Flip ook! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
had dan even gewacht tot morgen met dit vertellen, nu is de euforie nog te grootquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Haha ik heb net zo'n godsgruwelijke hekel aan Mo als 95% van de rest van de COSsers, maar het is allemaal een vooropgezet spel. Ik denk dat ze Mo in de finale willen (waarom weet ik niet)
De poll van vorige week sloeg ook nergens op.. Volgens mij wordt er van buitenaf en een en ander "aangevuld" om de "echte" SST-polls kloppend te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Is die oma magnetisch geladen dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:58 schreef rc_1990 het volgende:
Jo zegt dat het door haar oma komt dat het rad op haar kwam
Lag die Oma van Jo niet ergens tussen de vodden van Dennis in een urn?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef sjampoeh het volgende:
mo doet nu net of ze er zit voor aafke, maik en nog iemand![]()
jo: mijn oma heeft dat geregeld met de vrijstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |