yeps of war for 10 daysquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Flip mag de stickers vervangen dus? Worden allemaal Jo stickers zeker
Ja was te verwachtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Flip mag de stickers vervangen dus? Worden allemaal Jo stickers zeker
Ik denk dat hij er Mo ook 2 doet, voor de vorm.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dan heeft Jo er straks 10 of 11? Shiiiiiit
Nee, ik wil tranen zien bij Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er Mo ook 2 doet, voor de vorm.![]()
Zo niet gooi ik mijn laptop door het raamquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef taxisjoof het volgende:
zo mo dan uiteindelijk genomineerd komen lets hope so
Och, daar hoef je niet veel voor te doen, er is weer sctie dus waarschijnlijk wel drank vandaag, dan komen de waterlanders wel los.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef eskil het volgende:
En dan zijn Karim Sharon en Mon. genomineerd, kan Moon er eindelijk uit
Lets hope so... Dan is het Karim-Sharon tegen Phil-Jo, iets meer in evenwicht en de grootste intrigante is er dan uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef eskil het volgende:
En dan zijn Karim Sharon en Mon. genomineerd, kan Moon er eindelijk uit
Loooooooooooooooooooooser!!!quote:
Dat wordt in de tuin slapen voor Flipje!quote:
Op een foto waar hijzelf onder zit en dus Jo had kunnen staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef taxisjoof het volgende:
en hij mag hem zelf draaien hahahhaha op mo
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Op een foto waar hijzelf onder zit en dus Jo had kunnen staan
Lol! En dan juist op die sticker valt het rad, dan dus Mo-Jo-Sharon genomineerd.quote:
Ik hoop het zo, Karim moet gewoon winnen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! En dan juist op die sticker valt het rad, dan dus Mo-Jo-Sharon genomineerd.Dan mag Mo naar huis.
Roep dat nu niet te hard, straks verzinnen ze weer wat, negatieve buzz is ook buzz...quote:
niks sharon ik zeg MOOOOOOOOOOOOOOO Naar huiSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Chuckster het volgende:
Valse blik van bitch Sharon weer, of zij naar huis of Mo naar huis, bah
Nee, Philip was nu gewoon niet genomineerd. Hij moet het nog een ronde overleven voor dit zeker is.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Capaja het volgende:
Monique naar huis
monique naar huis
monique monique monique naar huis !![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef wousjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOOOOOOOOOOO OPROTTEEEEEH!!!
Daar moet op gezopen worden hi ha ho!!
Ja ze stonden allemaal genomineerd behalve Philip. Door aan het rad te draaien heeft Joanna een vrijstelling gekregenquote:
het rad kwam op Joanna en daarmee heeft ze een vrijstellingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap het niet, wat was het punt dan van het raad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |