quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Yep, deze maand 2,5 jaar. 24 november 2008 om ca. 7:30 heb ik de laatste trekjes genomen, daarna nooit meer een haaltje genomen.
Wat probeer je nou te bereiken met deze reactie?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Om_nomnom het volgende:
Gewoon stoppen, als dit je niet lukt heb je totaal geen zelf discipline. Ja sorry, de waarheid is hard.
Misselijk heb ik nog niet gehad.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:04 schreef cherishable het volgende:
Ook gehoord dat je van Champix heel hefitge nachtmerries kan krijgen als bijwerking. Mijn nicht werd er vooral heel erg misselijk van!
Lul niet zo stom joh. Toen ik stopte zonder hulpmiddelen was ik beroerd als een hond waardoor ik op mijn werk niet functioneerde. Voor mij was het echt een uitkomst.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:28 schreef Om_nomnom het volgende:
Gewoon stoppen, als dit je niet lukt heb je totaal geen zelf discipline. Ja sorry, de waarheid is hard.
Dat was er ook nog, helemaal vergeten. Ik sta nog in de OP ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Thorical het volgende:
Kan dit niet beter besproken worden in " FOK!kers stoppen met roken #75"?
Die is al te of topic geloof ik wat ik zo snel kan zienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat was er ook nog, helemaal vergeten. Ik sta nog in de OP ook.![]()
FOK!kers stoppen met roken #75
Dat sommige mensen zwak zijn, stoppen is niet moeilijk, je met het gewoon doen. Heb zelf 5 jaar gerookt en dit is voor mij de manier geweest. HEt is even een paar dagen kut ja, daarna heb je nergens meer last van en zul je je werkelijk bevrijd voelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Pataya het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te bereiken met deze reactie?
Ik heb 18 jaar gerookt waarvan de laatste 6 jaar 40 sigaretten per dag. En buiten dat, het is vioor jou zeker nieuw dat iedere mens anders is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Dat sommige mensen zwak zijn, stoppen is niet moeilijk, je met het gewoon doen. Heb zelf 5 jaar gerookt en dit is voor mij de manier geweest. HEt is even een paar dagen kut ja, daarna heb je nergens meer last van en zul je je werkelijk bevrijd voelen.
Juist niet, daarom gaf ik ook aan dat mense die niet kunnen stoppen een zwakke zelfdiscipline hebben.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb 18 jaar gerookt waarvan de laatste 6 jaar 40 sigaretten per dag. En buiten dat, het is vioor jou zeker nieuw dat iedere mens anders is?
Tuurlijk joh, je hebt gelijk, mazzel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Juist niet, daarom gaf ik ook aan dat mense die niet kunnen stoppen een zwakke zelfdiscipline hebben.
Noem is een andere reden waarom sommige mensen niet langer dan een aantal dagen kunnen stoppen dan? Is er een goede reden om jezelf te blijven vergiftigen?quote:
Verslaving misschien ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Noem is een andere reden waarom sommige mensen niet langer dan een aantal dagen kunnen stoppen dan? Is er een goede reden om jezelf te blijven vergiftigen?
Ik ga er niet eens op in. Ik had al eerder in dit topic aan gegeven waarom ik en misschien anderen niet zonder hulpmiddel kunnen.quote:
Roken is na een dag of 3 puur een geestelijke verslaving, dusja als je niet eens door kunt bijten om je een paar dagen kut te voelenquote:
Ben vandaag gestopt met de champix..quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in. Ik had al eerder in dit topic aan gegeven waarom ik en misschien anderen niet zonder hulpmiddel kunnen.
Hoe gaat ie?
Reageer gewoon niet als je niks toe te voegen hebt aan het onderwerp...quote:
En nu?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:45 schreef Pataya het volgende:
[..]
Ben vandaag gestopt met de champix..
At bijna niet meer, kon niet slapen, plaste nog maar 2x per dag en kon gewoon niet meer mijn bed uit komen en daarbij ook nog ontiegelijke spierpijn (waarvan ik niet zeker weet dat het door de champix komt)
Rook heel weinig nu maar ja , dat zal zonder die medicijnen niet lang duren ben ik bang...quote:
Ik ben eens 9 maanden gestopt geweest met niquitin pillen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:19 schreef Pataya het volgende:
[..]
Rook heel weinig nu maar ja , dat zal zonder die medicijnen niet lang duren ben ik bang...
Misschien dat ik morgen nicotinepleisters ga halen maar weet niet of dat wel werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop