Als jullie dát nog niet door hebben is het helemaal triest!quote:
Of we verschillen van mening over die persoonquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Als jullie dát nog niet door hebben is het helemaal triest!
Ik PM helemaal niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Of we verschillen van mening over die persoon
PM maar.
Ik kijk tzt ff of 80% zich inmiddels niet heeft afgemeldquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje heeft zich niet aangemeld zie ik, vast te ver lopen
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Real life moderatie.
[..]
Ik kijk tzt ff of 80% zich inmiddels niet heeft afgemeld.
Heks en ik gaan die dag nog shoppen voor ontbijt... Brood, eieren spek tomaten. (bloedworst laten we maar liggen toch) Nou kaas en zuivel. Oh ik neem een doosje wijn mee, ik hou van wit of rosé maar dat laat ik aan de smaak overquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.
En ja, ik zou het zeer op prijs stellen als je een biertje zou komen drinken.
Ik zei toch al dat ik niet kom, en zo wel dan alleen met baby (die is pre-peuterpuberteit) even gedag kom zeggenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:13 schreef Coos het volgende:
Teun ik zag net je PM waar je er vanuit ging dat ik ook op je BBQ kom.
Maar als jij denkt dat ik vrijwillig een avond/nacht in de buurt van een gillende (late) puber ga zitten heb je me verkeerd ingeschat.![]()
Ik kom dus niet.
Precies. De kosten mogen wat mij betreft van te voren worden voldaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar ga ik niet vanuit. BBQ is gereserveerd, offerte voor tent en toebehoren aangevraagd. Deze of komende week stel ik nog één keer de vraag of iedereen echt wil, zo ja, dan zitten er in ieder geval financiële consequenties aan vast.
En ja, ik zou het zeer op prijs stellen als je een biertje zou komen drinken.
Heel erg prima, dat betekend dat Ian en ik alleen nog moeten zorgen voor bier en voor het opzetten van een tentquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Heks en ik gaan die dag nog shoppen voor ontbijt... Brood, eieren spek tomaten. (bloedworst laten we maar liggen toch) Nou kaas en zuivel. Oh ik neem een doosje wijn mee, ik hou van wit of rosé maar dat laat ik aan de smaak over
Ja nou dat is al een gedoe toch (tent)quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heel erg prima, dat betekend dat Ian en ik alleen nog moeten zorgen voor bier en voor het opzetten van een tent
kom maar dan kan ik even die kleine ook bewonderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik niet kom, en zo wel dan alleen met baby (die is pre-peuterpuberteit) even gedag kom zeggen
Maar ik geloof niet dat die (late) puber IRL de hele dag kka loopt te roepen
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vochtquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
Je roept maar hoor Soury en neem voor jullie allemaal een doosje paracetemol mee
Theequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vocht![]()
Behalve koffie, koffiemelk en suiker, want dat staat hier wel.
Dat deel laat ik dus compleet los
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vanaf nu regelen jij en Soury de brunch, inclusief aanvullend vocht![]()
Behalve koffie, koffiemelk en suiker, want dat staat hier wel.
Dat deel laat ik dus compleet los
Staat op de lijstquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik niet, alleen wat groene thee staat hier.
Gatverdammequote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet de zoute haring met uien niet, da's hét medicijn tegen een kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |