Mja en dan vragen veel mensen zich af hoe t toch komt dat ze zo een slechte naam hebben gekregen in NL.quote:
OMFGquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja en dan vragen veel mensen zich af hoe t toch komt dat ze zo een slechte naam hebben gekregen in NL.
Zag trouwens een paar jaar later iemand op de grond liggen met een hele groep mensen er om heen. 1 voor 1 schoppen en de politie stond erbij en keek ernaar.... Dus ik pissed er heen. 1x hard geroepen EN NU IS T GENOEG!!! Toen stoof t uit 1. Stond er de volgende dag in de krant dat t kwam door politie ingrijpen...Ja vast.
![]()
Mietjes stonden erbij en deden niets.....
![]()
UK neem ik aan? Zo vaak. Prima winkel en binnen 2 a 3 dagen op je deurmat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wat besteld via Amazon ?
Nopequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vandaar ook dat hongerloontjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja en dan vragen veel mensen zich af hoe t toch komt dat ze zo een slechte naam hebben gekregen in NL.
Zag trouwens een paar jaar later iemand op de grond liggen met een hele groep mensen er om heen. 1 voor 1 schoppen en de politie stond erbij en keek ernaar.... Dus ik pissed er heen. 1x hard geroepen EN NU IS T GENOEG!!! Toen stoof t uit 1. Stond er de volgende dag in de krant dat t kwam door politie ingrijpen...Ja vast.
![]()
Mietjes stonden erbij en deden niets.....
![]()
EGGS HELD!!quote:
HOI!!quote:
Ga maar doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik draai nog maar ff door of is Viro er inmiddels?
Ik weet niet of je nog andere plannen hebt voor zometeen maar ik kan eventueel ook wat eerder beginnen als Viro niet op komt dagenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik draai nog maar ff door of is Viro er inmiddels?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog andere plannen hebt voor zometeen maar ik kan eventueel ook wat eerder beginnen als Viro niet op komt dagen
Als Viro niet meer komt stop ik om half 8 oke?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nog andere plannen hebt voor zometeen maar ik kan eventueel ook wat eerder beginnen als Viro niet op komt dagen
Ik vind alles primaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als Viro niet meer komt stop ik om half 8 oke?
Geen idee of het UK isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
UK neem ik aan? Zo vaak. Prima winkel en binnen 2 a 3 dagen op je deurmat.
Nope. Ik gebruik altijd BigDennis.com vandaag besteld 2 dagen later in huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Niet in de VS kopen, krijg je invoerrechten en BTW.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Geen idee of het UK is
Dit product:
http://www.amazon.com/Mortal-Kombat-Playstation-3/dp/B003O6E1JS
Wat kost hij me incl. shipping naar Nederland dan ? (in euro's)
En kan je daarbij betalen via iDeal, of kan het alleen met een creditcard ?
En zit je niet met een eventuele Amerikaanse ? PAL ? NTSC etc ?
Wat kost het met die code er af danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet in de VS kopen, krijg je invoerrechten en BTW.
Koop em hier: http://www.thehut.com/gam(...)055.html?affil=BUYAT
Kortingscode: BHB3
Uploaden danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die staat gewoon niet in Draak he!! Wereld nummer!![]()
Rond de 31 pond. Nee, alleen CC.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat kost het met die code er af dan?
En speelt hij dan gewoon af in mijn PS3 ?
En kan ik met iDeal betalen?
Ow fuck sorry dan istie alleen voor de Xbox 360. Ik dacht dat ie ook wel voor de PS3 zou gelden. Anders hier: https://www.mediaoffer.nl/playstation_3/1131quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ooh trouwens: The discount code you entered is invalid or not applicable to the contents of your basket.
Hehe ik wil van het weekend al playenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow fuck sorry dan istie alleen voor de Xbox 360. Ik dacht dat ie ook wel voor de PS3 zou gelden. Anders hier: https://www.mediaoffer.nl/playstation_3/1131
Thanks! Kijk anders hier: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/mortal+kombat_PS3.htmlquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe ik wil van het weekend al playen
Ik zoek ff een andere NL site waar hij op voorraad is
Thnx voor het kijken iig, en chille muziek!
Daar is hij 60quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Zokunen het volgende:
Heeft bol.com hem niet?
Wel goede ervaringen mee opzich.
Vertel het maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef quaas het volgende:
Waar is onze groot-gepeniste negert die eigenlijk moet draaien?
Goede vraagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef quaas het volgende:
Waar is onze groot-gepeniste negert die eigenlijk moet draaien?
Heb je nou al gegeten trouwens of ben je te druk? Straks ga je zo trillen als Myr.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks! Kijk anders hier: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/mortal+kombat_PS3.html
Nee nog niet, merk wel dat ik eten nodig heb jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je nou al gegeten trouwens of ben je te druk? Straks ga je zo trillen als Myr.
Ik heb en wil zijn nummer niet. Daarnaast ga ik niet dj's achter hun kont aanlopen. Ze onthouden zelf maar dat ze op het rooster staanquote:
Straks moet je echt haasten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee nog niet, merk wel dat ik eten nodig heb jaNog een kwartier, vinden het draaien zo leuk
Moet lukken in ruim een uurquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Straks moet je echt haasten.Tenminste wil je op tijd zijn voor el clasico.....
Duurt toch veel langerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je niet nog fappen daarvoor dan?
Ik fap nu alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je niet nog fappen daarvoor dan?
Uitzending begint om 20:15quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De uitzending ja.20.45 de aftrap denk.
Ja ok das de voorbeschouwing. volgens tvgids.nl begint de wedstrijds uitzending om 20.40.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uitzending begint om 20:15Aftrap 20:45
Behoorlijk ja! Ik zal niet vaak hier kunnen posten ben ik bangquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat een druk avondje voor je worden in het VBL forum.
bij mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zucht, iets bestellen via internet gaat echt bijna nooit in een keer goed !
Aandachtshoerquote:
Jaloers, ik ben het !!quote:
Ik iig wel. TT is dan ook met recht imo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, laatste nummer. Hoop dat jullie het leuk vonden
Merciquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik iig wel. TT is dan ook met recht imo.
Goeden TS he, dan krijg je datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik iig wel. TT is dan ook met recht imo.
Thanks! Jij succes zometeen!quote:
Haha bedankt, kom je nog ff buurten in VBL?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
yw![]()
Eetse en suc6 straks met al die zooi in vbl.
Nee ik ga toch Der Untergang kijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha bedankt, kom je nog ff buurten in VBL?Ik ga nu idd eten
Gorillaz
een MAC is alleen goed om windows op te zettenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben VMWare voor de Mac aan het downloaden, en een image met MAC OSX Lion
Mona ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanavond ook op, hij viel me op de 1 of andere manier vies tegen
Watquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef 129383 het volgende:
[..]
een MAC is alleen goed om windows op te zetten
misschien een bug!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Zokunen het volgende:
Hmm is http://www.onzinradio.nl/sc/ nu echt stuk, kom met die link nu echt niet meer op de chat lijkt het.
Zelfgemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef 129383 het volgende:
[..]
Mona ?
in een appeltaart pudding
heb ik eens stukjes glas gevonden...
dat was niet zo OM NOM NOM......
Die heeft een gruwelijke hekel aan dat nummer van the gorillazquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelfgemaakt.
Glas in een fabriekspudding?
Daar had je bakken met geld mee kunnen verdienen
Ik was altijd heel goed met die knakker die die Braziliaanse vechtsport deed (kan er ff niet op komen, maar lijkt op breakdancen)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft een gruwelijke hekel aan dat nummer van the gorillaz![]()
Zo ik heb mn zoon even laten zien dat zijn moeder OWNT met tekken
Was je Paul? Die is echt baasquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom wil je een macquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom wil je WIndows op een Mac?
Eddy geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik was altijd heel goed met die knakker die die Braziliaanse vechtsport deed (kan er ff niet op komen, maar lijkt op breakdancen)
Ik las trekkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom een mac.. waarom niet gewoon een lappy van ASUS ofzo..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat ik geld over had en nog een nieuwe computer nodig had.
Was nog tekken 3 op de ps2 iirc, ben niet zo'n gamer, maar die beheerste ik gewoon goed, maat die die ps had wou ook altijd dat ik een andere char namquote:
Ik haat Eddyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik was altijd heel goed met die knakker die die Braziliaanse vechtsport deed (kan er ff niet op komen, maar lijkt op breakdancen)
Dat is ook een bazenspel jaquote:
Die troep gaat altijd kapot bij mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom een mac.. waarom niet gewoon een lappy van ASUS ofzo..
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was nog tekken 3 op de ps2 iirc, ben niet zo'n gamer, maar die beheerste ik gewoon goed, maat die die ps had wou ook altijd dat ik een andere char nam
Nee eerst even met hwoarang snel alle poppetjes halen want dan kan ik dat met 1 handquote:
Mn ex, de pa van mn zoon, is ooit nog Zuid-Hollands kampioen geweest met streetfighterquote:
Ik heb m vorige week bij ed gespeeld, echt tof.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die heb ik net besteld voor de PS3, als de bestelling goed gegaan is tenminste
Nee, had je maar naar m'n show moeten luisterenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
MAG IK BIJ JOU ETEN!?!?!
Okay, ik heb al gegeten, maar Paella is lekker.
Nouuuhouuuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, had je maar naar m'n show moeten luisteren
Gewoon zo'n gamepad van een tientje kopen johquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Zokunen het volgende:
het is dat zulke games niet fijn spelen op de pc, als enige zo ongeveer.
anders zou ik die nieuwe MK wel proberen.
Hij eet Paella zonder vis ed...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
MAG IK BIJ JOU ETEN!?!?!
Okay, ik heb al gegeten, maar Paella is lekker.
Was die Hwoarand niet zo'n flexibele chinees?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerst even met hwoarang snel alle poppetjes halen want dan kan ik dat met 1 hand![]()
Maar net even aan mn zoon laten zien wat voor zieke combo's zn moeder kan met Julia
[..]
Mn ex, de pa van mn zoon, is ooit nog Zuid-Hollands kampioen geweest met streetfighter
je kunt toch ook een ps3 controller gebruiken ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon zo'n gamepad van een tientje kopen joh
Ik heb hier nog wel een duurdere liggen die ik nooit gebruik, die mag je wel hebben van me ?
quote:
Ooh vast wel, ik heb deze (USB) nog liggenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef 129383 het volgende:
[..]
je kunt toch ook een ps3 controller gebruiken ?
Ik zag het, maar ik moest eten en ik dacht dat je van 7 tot 8 zou draaien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En ik heb je nog wel gewhatsapped
Hwoarang heeft een simpele combo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was die Hwoarand niet zo'n flexibele chinees?
Ui, paprika, kipfilet en de rest uit het pak van Knorrquote:
bereid je maar voor..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]En ik heb je nog wel gewhatsapped
COMMANDER KEEN BAZENSPEL!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Zokunen het volgende:
Maar de Commander Keen reeks blijft ook episch en street rod
Bazen serie, snap niet dat ie ooit gecancelled is, net als Jericho bijvoorbeeld.quote:
Stuk beter dan vis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ui, paprika, kipfilet en de rest uit het pak van Knorr
www.onzinradio.nl/roosterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik moest eten en ik dacht dat je van 7 tot 8 zou draaien.
Tekken 3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hwoarang heeft een simpele combo.
X X X O O O
Dan deelt ie stuk op wat fikse trappen uit.
Is geen flexibele chinees hoor
I know, honden zijn hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef 129383 het volgende:
[..]
bereid je maar voor..
KPN verkloot de fun...
Jericho vond ik minder. Maar Veronica Mars is echt een geweldige serie idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bazen serie, snap niet dat ie ooit gecancelled is, net als Jericho bijvoorbeeld.
Hmm nee, en het komt niet vaak voor dat ik een serie niet kenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jericho vond ik minder. Maar Veronica Mars is echt een geweldige serie idd.
Heb je Freaks & Geeks weleens gezien?
Ik denk dat je die laser via de muur (met een portal) ergens anders heen moet doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Zokunen het volgende:
Moet je op 2 niveaus lazers buigen maar ik kan echt maar 1 buig cube vinden :S
Ik denk het ook, maar kan de weg nog niet vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk dat je die laser via de muur (met een portal) ergens anders heen moet doen?
Uhm laat ik het zo vertellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tekken 3?
Daarmee win ik van iedereen met Gon (die oranje draakje) die laat dan scheetjes
Ik zal t onthouden. Als we in de kringloop winkel weer een ps 1 of 2 binnen krijgen moet ik m dan mee nemen voor je? Kost niets veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm laat ik het zo vertellen.
NIEMAND in onze vriendengroep won van mn ex.
Zat er een keer een gast op visite bij ons, te gamen tegen mn ex.
Gast: speel niet meer tegen jou, onmogelijk om te winnen. Hups wij tekken 3 spelen?
Ex: laat hem ff winnen joh *WINK WINK*
Ik belabberd spelen, had zo goed als geen leven over, ex tikt op mn schouder en zegt: nu jij schat!
Combo op combo en die gast dood![]()
Gast: godver jullie zijn een dodelijk team met tekken!
Ik speel dat spel al sinds 1![]()
Baal wel dat ik geen PS(X, 1, 2 of 3) meer heb![]()
Ben de combo's aan het verleren en op de PSP vind ik niet leuk spelen.
Ja logies.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef 129383 het volgende:
[..]
in spanje at ik paella elke dag !
het kwam gewoon m'n strot uit op 't laatst
Hmm je moet eens weten hoeveel tijd ik aan de Multiplayer van Blackops en MW2 heb gehadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind over het algemeen oudere spellen leuker en langer speelbaar als die nieuwe shit, ja het is mooi, maar een gameplay van lik mn vestje.
1x klaar is ook echt klaar nu, oude spellen speelde je nog wel 10x na uitspelen etc..
en officieel konijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja logies.
Maar dat eet je niet zonder vis schelpdieren en evt inktvis.......
35,- met 2 controllers 8mb geheugenkaartjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal t onthouden. Als we in de kringloop winkel weer een ps 1 of 2 binnen krijgen moet ik m dan mee nemen voor je? Kost niets veel.
Zo speel ik nog met regelmaat AoE 1 of 2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind over het algemeen oudere spellen leuker en langer speelbaar als die nieuwe shit, ja het is mooi, maar een gameplay van lik mn vestje.
1x klaar is ook echt klaar nu, oude spellen speelde je nog wel 10x na uitspelen etc..
Multiplayer is iets anders, maar dat kunnen de huidige spellen vaak redelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je moet eens weten hoeveel tijd ik aan de Multiplayer van Blackops en MW2 heb gehad
KIJKEN. Serie heeft maar 1 seizoen gedraaitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hmm nee, en het komt niet vaak voor dat ik een serie niet ken
Nee joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal t onthouden. Als we in de kringloop winkel weer een ps 1 of 2 binnen krijgen moet ik m dan mee nemen voor je? Kost niets veel.
wat heb jij voor pc!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo speel ik nog met regelmaat AoE 1 of 2Deel 3 zuigt en dat internet ding trekt mn pc niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok. We krijgen nl met regelmaat een ps 1 binnen met een stapel spellen. Heb er al veel mensen blij mee kunnen maken. Nostalgie enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik heb (althans mijn zoon heeft, ik heb niks namelijk) een Wii, xbox, psp en niet eens een fatsoenlijke tv om alles op aan te sluiten
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, handige handleiding man!
google translateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dos 5.2?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef 129383 het volgende:
[..]
wat heb jij voor pc!
laat me raden:
386 DX
4mb ram
512kb videokaart
adlib geluid
1 diskettestation
1 hardeschijf 50mb
DOS 5.2 met windows 3.1
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja, handige handleiding man!
ik kan russisch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij is het een handleiding![]()
NUTS, was zo geniaal in Jericho en ook hoe de fanbase dat gebruiktequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KIJKEN. Serie heeft maar 1 seizoen gedraaitMaar is wel de beste serie die ik ooit heb gezien
Ken je Breaking Bad al? Zo nee, kijktip nummer 2quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
NUTS, was zo geniaal in Jericho en ook hoe de fanbase dat gebruikte
Denk dat op het moment Chuck of Castle mijn favoriet zijn, maar Fringe is ook weer op de weg terug. Nikita heeft echt een cliffhanger op het moment en Game of Thrones ben ik nog geen fan van (ken de boeken niet), maar is zeer mooi, Break out kings is gewoon vermakelijk, blue bloods en the chicago code vind ik ook wel leuk. House is erg slap aan het worden, Camelot vind ik niet zo heel sterk, maar heeft ook wel wat. The event is te simpel, maar redelijk. Endgame vind ik persoonlijk ook erg tof, maar nu ga ik wel erg OT
Dan nog.quote:
1 gb???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog.
T zal wel met mn geheugen te maken hebben. Heb maar 1 gig en wil meestal veul te veul dingen tegelijk. Daarnaast vind ik AoE en Settelers (tot Heritage of Kings) gewoon leuk om te spelen. Vecht spellen als mortal kombat en tekken boeien me niet. En al dat oorlogs zooi als blackops ed ook niet.
Of je kloksnelheid. Dit is mijn pc :quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
1 gb???
WTF
daarmee kijk ikporno
op het eerste scherm
muziek op de 2e
en game ik op m'n derde!
ik denk dat het gewoon de HD 5970 is die alles soepel laat draaien
ik kijk veel films.. even kijkenquote:
Dus ik rij allemaal mensen van een congres van bevroren terminators?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik kijk veel films.. even kijken
endo... > terminator
crinology > hersens
=
een bevroren terminator
Wiki :quote:
Suc6quote:Endocrinology (from Greek ἔνδον, endo, "within"; κρῑνω, krīnō, "to separate"; and -λογία, -logia) is a branch of biology and medicine dealing with the endocrine system, its diseases, and its specific secretions called hormones, the integration of developmental events such as proliferation, growth, and differentiation (including histogenesis and organogenesis) and the coordination of metabolism, respiration, excretion, movement, reproduction, and sensory perception depend on chemical cues, substances synthesized and secreted by specialized cells.
Endocrinology is concerned with the study of the biosynthesis, storage, chemistry, and physiological function of hormones and with the cells of the endocrine glands and tissues that secrete them.
The endocrine system consists of several glands, in different parts of the body, that secrete hormones directly into the blood rather than into a duct system. Hormones have many different functions and modes of action; one hormone may have several effects on different target organs, and, conversely, one target organ may be affected by more than one hormone.
In the original 1902 definition by Bayliss and Starling (see below), they specified that, to be classified as a hormone, a chemical must be produced by an organ, be released (in small amounts) into the blood, and be transported by the blood to a distant organ to exert its specific function. This definition holds for most "classical" hormones, but there are also paracrine mechanisms (chemical communication between cells within a tissue or organ), autocrine signals (a chemical that acts on the same cell), and intracrine signals (a chemical that acts within the same cell).[1] A neuroendocrine signal is a "classical" hormone that is released into the blood by a neurosecretory neuron (see article on neuroendocrinology).
Hormones act by binding to specific receptors in the target organ. As Baulieu notes, a receptor has at least two basic constituents:
a recognition site, to which the hormone binds
an effector site, which precipitates the modification of cellular function.[2]
Between these is a "transduction mechanism" in which hormone binding induces allosteric modification that, in turn, produces the appropriate response.
die specsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je kloksnelheid. Dit is mijn pc :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik rij allemaal mensen van een congres van bevroren terminators?
Pizzaquote:
haha..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Pizza
Vandaar de rust tussen de 2 delen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah, hormonen, daar kan ik meer mee.. hormonale meds.. ff checken of ik aan een flink krachtig groeihormoon kan komen dan
Heb alleen atlantis gezien. Had je Breaking Bad trouwens al gezien?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef Zokunen het volgende:
En natuurlijk alle stargate series, al is universe vrij kut.
Ff zien ik kijk echt te veel seriesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb alleen atlantis gezien. Had je Breaking Bad trouwens al gezien?
Ik heb ook 2 hd's all1 geen idee wat voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef 129383 het volgende:
[..]
die specs
ik heb 2 hd 5970's
1 core i7 950 extreme edition
Geluidskaart een audigy van sb
12gb geheugen
win7 64 bit
All1 Atlantis?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb alleen atlantis gezien. Had je Breaking Bad trouwens al gezien?
je verkloot de kracht van je videokaart met zo'n dom cpu'tjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 hd's all1 geen idee wat voor.(1 van 500 gig en 1 van 1 tb)
Het simpelste geluidskaartje wat dolbi 5.1 ondersteund
Een nieuwe video kaart van een paar weken geleden voor het aansluiten van mn 2e beeldscherm.
Het zegt je zo all1 niet veel denk.
Jammer dan. Hier kon ik nog ide op aansluiten en koste niet veel. Nu echt weg!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef 129383 het volgende:
[..]
je verkloot de kracht van je videokaart met zo'n dom cpu'tje
kijk zequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
Tijd voor Das Untergang mensen ik ben er vandoor!
Ben niet zo van de Sci-fi seriesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 Atlantis?Dan wordt t hoog tijd dat je SG1 gaat doorspitten.
Superideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dan. Hier kon ik nog ide op aansluiten en koste niet veel. Nu echt weg!
Ik word nu veroordeeld tot teletekst supporter zijnquote:
hawai 5 0quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef Zokunen het volgende:
En dan vergeet ik the mentalist en dexter en true blood ook nog
Ik ken alleen de versie met Jethro Gibbs. Best vermakelijk voor een serie zonder doorlopend plot.quote:
Nopequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ZIjn er nog mensen met een iPhone of iPod die straks Barcelona - Real gaan kijken?
HOUSE is een van mijn favoritenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie met Jethro Gibbs. Best vermakelijk voor een serie zonder doorlopend plot.
Mijn favoriete serie zonder doorlopend plot blijft toch wel Criminal Minds, gevolgd door House.
Er zit in zekere mate wel een doorlopend plot in hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie met Jethro Gibbs. Best vermakelijk voor een serie zonder doorlopend plot.
Mijn favoriete serie zonder doorlopend plot blijft toch wel Criminal Minds, gevolgd door House.
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ZIjn er nog mensen met een iPhone of iPod die straks Barcelona - Real gaan kijken?
Ja jammer dat ik niet kan luisteren. Volgende keer luister ik weer naar je showquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik word nu veroordeeld tot teletekst supporter zijn
Niet dat ik een duidelijke voorkeur heb voor 1 van de teams maar toch
Ik ben gestopt met House kijken zo'n 2 seizoenen geleden. Denk dat ik binnenkort maar weer eens verder ga.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er zit in zekere mate wel een doorlopend plot in hoor.
En House is op het moment erg zwak imho.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met House kijken zo'n 2 seizoenen geleden. Denk dat ik binnenkort maar weer eens verder ga.
Ach, ik had totaal niet in de gaten dat er ook nog zoiets was als Barca - Real toen ik de uren voor deze week opgafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niet kan luisteren. Volgende keer luister ik weer naar je show
Samson & Gertquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:41 schreef Zokunen het volgende:
The chicago code vind ik echt heel sterk qua doorlopend plot.
Echt losse verhalen, maar de doorloop is goed.
En blue bloods vind ik ook erg leuk net als flashpoint (politie series)
Lie to me is ook nog baas trouwens
Dr. Who & Torchwoodquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Zokunen het volgende:
Van de BBC waren Luther en Sherlock echt GENIAAL
Dat is toch met bijna alle oude series.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:43 schreef 129383 het volgende:
miami vice was zo leuk...
nu is er niks meer van
nou nicht rijder a team etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is toch met bijna alle oude series.
Bobbi Edenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef 129383 het volgende:
Spelletje jongens !
RAAD DEEEE CHICK
[ afbeelding ]
Is dat niet die Nederlandse pornoster?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:47 schreef 129383 het volgende:
Spelletje jongens !
RAAD DEEEE CHICK
[ afbeelding ]
Is ze datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |