Vraag het haar netjes.quote:
Veel ananas eten word het wel iets zoeter van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:43 schreef Beetlebum het volgende:
bekijk je eet- en drinkgedrag eens...
kan de smaak nogal beinvloeden heb ik gehoord.
Ik denk niet dat TS vaak een kwak zaad in zijn mond doet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef D0808 het volgende:
Vind jij het wel lekker dan, een kwak zaad in je bek? Nee dus en je vriendin ook niet.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Countess het volgende:
Strooi een beetje suiker over je piemel. Dan gaat het vast ook zoeter smaken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef Countess het volgende:
Strooi een beetje suiker over je piemel. Dan gaat het vast ook zoeter smaken.
Alsof dat neuken voor haar niet fijn is, wat een vergelijking zegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Marie30 het volgende:
Sperma smaakt bijzonder goor. Ik hoop dat je die achterbakse actie niet doorzet... goed voor een breuk in het vertrouwen... Echt niet netjes als je weet dat ze het niet wil.
Tevens slaat het echt nergens op om te zeggen dat het 'oneerlijk' is omdat jij haar wel klaarlikt... Jij mag haar toch ook neuken en in haar klaarkomen? Dus tenzij je vriendin jou met een dildo anaal mag terugpakken lijkt me dat ook niet eerlijk...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef Loodje het volgende:
Als zij komt, komt er dan ook een wit goedje naar buiten met mach 5;)
Bekijk inderdaad je eet/drink patroon dat beinvloed de sperma een beetje. Maar je kunt natuurlijk ook lekker over haar heen komen. Je kunt het ook in de douche doen en haar de mogelijkheid geven het uit haar mond te laten glijden/spugen, als ze het niet lekker vindt. Ze hoeft niet te slikken natuurlijk;)
Eh...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Countess het volgende:
Vocht van een vrouw is een heel andere samenstelling. Als het goed is, is het nat van een vrouw helder en sperma heeft een hoge zuurgraad, net zo zuur als een citroen
Zuur? Eerder een beetje bitter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Countess het volgende:
Vocht van een vrouw is een heel andere samenstelling. Als het goed is, is het nat van een vrouw helder en sperma heeft een hoge zuurgraad, net zo zuur als een citroen
En lekker is anders, maar goor is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Marie30 het volgende:
Sperma smaakt bijzonder goor. Ik hoop dat je die achterbakse actie niet doorzet... goed voor een breuk in het vertrouwen... Echt niet netjes als je weet dat ze het niet wil.
Tevens slaat het echt nergens op om te zeggen dat het 'oneerlijk' is omdat jij haar wel klaarlikt... Jij mag haar toch ook neuken en in haar klaarkomen? Dus tenzij je vriendin jou met een dildo anaal mag terugpakken lijkt me dat ook niet eerlijk...
Nou ik heb nog nooit zuur sperma getroffen. Kennelijk heb je pech gehad of heb je het van horen zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Countess het volgende:
Nee nee GEINTJE!!!!! GEINTJE!!!!!! NIET WAAR HOOR!!!!! GEINTJE!!!!!!! GEINTJE!!!!!!!quote:
Mening, zo goor is het niet en in een geile bui smaakt het zelfs lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:46 schreef Marie30 het volgende:
Ok, begin dan maar met je eigen dump te slikkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mening, zo goor is het niet en in een geile bui smaakt het zelfs lekker.![]()
Ja, heel logisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Ok, begin dan maar met je eigen dump te slikken
Ook een mening, want hoe geil ik ook ben, ik blijf het goor vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mening, zo goor is het niet en in een geile bui smaakt het zelfs lekker.![]()
Klopt, maar sommige doen hier alsof het echt goor is en het niet anders kan zijn. En dat wou ik even de wereld uit helpen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook een mening, want hoe geil ik ook ben, ik blijf het goor vinden.
Hoe graag ik het ook voor mijn vriend zou willen doen, ik moet soms gewoon al kokhalzen als ik het goedje zie/voel/ruik. (echt!)
Nou kokhals ik vrij snel, maar sorry, ik wordt er gewoon beroerd van. Iedereen is daar nou eenmaal anders in. Dus TS, respecteer haar daar gewoon in..
Zeg dan dat hij je waarschuwt als hij gaat komen. Dan kun je je keel een beetje dichtzetten en zorg je dat je niet (meteen) gaat kokhalzen ofzo. Als je niet wilt slikken, kun je het altijd nog uitspugenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:00 schreef Chicka2 het volgende:
TS is mijn vriend denk ik... (zie eerder gestart topic)
Ik lees veel reacties over fruit in combinatie met de smaak maar ik denk dat hier het probleem niet ligt. Het is meer het idee om het binnen te krijgen, niet om het te proeven.
Hij heeft het toch ook niet over slikken. Gewoon het feit dat zij sperma in haar mond krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:57 schreef Isis20 het volgende:
Ik snap het probleem niet zo, het voelt/is voor jou toch niet lekkerder als zij jouw sperma doorslikt? Er zit toch geen werkelijke toegevoegde waarde aan voor jou, behalve een gedeelte affectiviteit :S
En daarvoor moet zij jouw sperma doorslikken, terwijl dat haar blijkbaar tegenstaat.
Nou deal with it zou ik zeggen
Ohja want als ik had gezegd 'Ik snap het probleem niet zo, het voelt/is voor jou toch niet lekkerder als zij jouw sperma in haar mond krijgt' Had het echt iets toegevoegd voor het punt wat ik probeerde te maken...quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Hij heeft het toch ook niet over slikken. Gewoon het feit dat zij sperma in haar mond krijgt.
LEES zou ik zeggen
Kan me wel voorstellen dat het voor de man lekker is om gewoon in haar mond klaar te komen. Slikken hoeft niet eens per se.
Maar... Het is juist WEL lekker voor de man om in haar mond klaar te komen..quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:15 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ohja want als ik had gezegd 'Ik snap het probleem niet zo, het voelt/is voor jou toch niet lekkerder als zij jouw sperma in haar mond krijgt' Had het echt iets toegevoegd voor het punt wat ik probeerde te maken...
Dan had het natuurlijk opeens een ENORME toegevoegde waarde!
/not.
idd! ik heb precies hetzelfde, ik zou hem echt graag een plezier doen en het ook zo geil als al die meisjes in films in mn mond laten gaan maar het lukt me gewoon niet!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook een mening, want hoe geil ik ook ben, ik blijf het goor vinden.
Hoe graag ik het ook voor mijn vriend zou willen doen, ik moet soms gewoon al kokhalzen als ik het goedje zie/voel/ruik. (echt!)
Nou kokhals ik vrij snel, maar sorry, ik wordt er gewoon beroerd van. Iedereen is daar nou eenmaal anders in. Dus TS, respecteer haar daar gewoon in..
Een bek vol kikkervisjes als het ware.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Phantomesse het volgende:
Ben zelf niet vies van mijn vent hoor, vooral na snoepjes, fristi of ananas![]()
Echter, als je er logisch over na ga denken wat sperma is, miljoenen mini beestjes die lekker door je mond heen zwemmen en daar en in je maag doodgaan... Sja... Daar gaat mijn smetvrees dan weer ff van klepperenEchter is het bij mij tijdens de sex verstand op 0 en gewoon doen, het is machtig geil om mn schatje te zien en voelen genieten van me.
TS, gewoon niet doen. Ik denk dat het het idee van miljoenen zaadcellen zijn die haar doen gruwelen (ziet microscopische beelden van spartelend sperma).
Misschien moet je het ff voordoen, niet dat je jezelf pijpt (als je dat kuntquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:19 schreef Gozert85 het volgende:
Hallo, Mijn vriendin pijpt wel eens maar is enorm vies van zaad en daarom blijft het altijd alleen maar bij pijpen als voorspel, terwijl als ik haar lik ze wel altijd klaarkomt! niet helemaal eerlijknou denk ik wel eens ik laat het gewoon gaan als ik bijna kom en zeg lekker niks, mischien dat ze het dan toch niet zo vies vind maar ik ben bang dat ze gewoon over dr nek gaat ofzo en nooit meer onder de dekentjes wil en dat moeten we ook niet hebben natuurlijk.
Iemand suggesties/ ervaringen??
Lijkt me een idee. TS, vang het op in een kopje en ga er lekker aan zippen en slik alles door.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien moet je het ff voordoen, niet dat je jezelf pijpt (als je dat kunt![]()
![]()
) maar dat je gewoon ff zelf wat van je zaad proeft. en met volle overtuiging zegt Hmmmm, taste like chicken.
Ik kan me best indenken dat een volle cumshot ineens in je waffel, je best kan afschrikken...
Inderdaad, en dat hij het voortaan zo oplost, want dan smaakt het hem beter dan zijn vriendin.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef colty het volgende:
Lijkt me geen probleem, als z'n vriendin er daarna niet meer over zeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |