quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef beeer het volgende:
Wanneer je alcoholmisbruik je dagelijks functioneren nog niet zichtbaar negatief beinvloed dan ben je geen alcoholist in mijn ogen is het moeilijk om toe te geven dat je een alcoholist bent
Ik zag je gisteren nog onder het voormalige VROM-gebouw doorfietsen. Ik maakte me wel een beetje zorgen over: je had een gemilimeterd kapsel en je keek verbeten tegen de wind in, stampend op de pedalen. Je leek me ook wat dikker. Dat is de prijs van een vaste kantoorbaan, vrees ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Ringo het volgende:
Op kosten van jullie, belastingbetalers, heb ik vandaag eersteklas met de trein gereisd. Het was me het tochtje wel hoor, helemaal naar Groningen vanuit Den Haag, en weer terug.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef ShadyLane het volgende:
Krijg er honger van. Gelukkig zit de brie-broccoli-zalm-tomaatjestaart al in de oven.Vakantie
.
Ja, dat doe ik tegenwoordig. Het zal wel komen omdat ik nu het goede voorbeeld dien te geven en omdat ik steeds minder begrijp waarom ik haast zou moeten hebben. Er kwamen trouwens wel auto's aan JAM. En ik dacht: ''t Is net Kees de Jongen die me trots zijn zwembadpas laat zien.'quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef JAM het volgende:
Daarna haalde ik mijn fiets van het slot en sjeesde ik enkele minuten later in grote vaart langs haar omdat zij wél braaf voor het stoplicht wachtte. 'Wat een lieve vrouw is die Mane toch.', dacht ik, 'Zie haar wachten voor het stoplicht, edoch, auto's komen er niet.' Het werd mij zo zwaar te moede dat ik daadwerkelijk een traantje weg moest pinken, voor al die lieve, lieve mensen.
Ik ben aan de diarree!quote:
Ik rij ook niet (meer) door rood. Alleen nog bij heel onbenullige stoplichten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik tegenwoordig. Het zal wel komen omdat ik nu het goede voorbeeld dien te geven en omdat ik steeds minder begrijp waarom ik haast zou moeten hebben. Er kwamen trouwens wel auto's aan JAM. En ik dacht: ''t Is net Kees de Jongen die me trots zijn zwembadpas laat zien.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |