quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef beeer het volgende:
Wanneer je alcoholmisbruik je dagelijks functioneren nog niet zichtbaar negatief beinvloed dan ben je geen alcoholist in mijn ogen is het moeilijk om toe te geven dat je een alcoholist bent
Ik zag je gisteren nog onder het voormalige VROM-gebouw doorfietsen. Ik maakte me wel een beetje zorgen over: je had een gemilimeterd kapsel en je keek verbeten tegen de wind in, stampend op de pedalen. Je leek me ook wat dikker. Dat is de prijs van een vaste kantoorbaan, vrees ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Ringo het volgende:
Op kosten van jullie, belastingbetalers, heb ik vandaag eersteklas met de trein gereisd. Het was me het tochtje wel hoor, helemaal naar Groningen vanuit Den Haag, en weer terug.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef ShadyLane het volgende:
Krijg er honger van. Gelukkig zit de brie-broccoli-zalm-tomaatjestaart al in de oven.Vakantie
.
Ja, dat doe ik tegenwoordig. Het zal wel komen omdat ik nu het goede voorbeeld dien te geven en omdat ik steeds minder begrijp waarom ik haast zou moeten hebben. Er kwamen trouwens wel auto's aan JAM. En ik dacht: ''t Is net Kees de Jongen die me trots zijn zwembadpas laat zien.'quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef JAM het volgende:
Daarna haalde ik mijn fiets van het slot en sjeesde ik enkele minuten later in grote vaart langs haar omdat zij wél braaf voor het stoplicht wachtte. 'Wat een lieve vrouw is die Mane toch.', dacht ik, 'Zie haar wachten voor het stoplicht, edoch, auto's komen er niet.' Het werd mij zo zwaar te moede dat ik daadwerkelijk een traantje weg moest pinken, voor al die lieve, lieve mensen.
Ik ben aan de diarree!quote:
Ik rij ook niet (meer) door rood. Alleen nog bij heel onbenullige stoplichten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik tegenwoordig. Het zal wel komen omdat ik nu het goede voorbeeld dien te geven en omdat ik steeds minder begrijp waarom ik haast zou moeten hebben. Er kwamen trouwens wel auto's aan JAM. En ik dacht: ''t Is net Kees de Jongen die me trots zijn zwembadpas laat zien.'
Hij is nu bij de Keuringsdienst van Waarde!quote:
Een held? Vreemd. Heb je Livia wel netjes uitgelegd dat Michael Jackson eigenlijk een nikker isquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:26 schreef mane het volgende:
En Madame Tussauds was een belevenis. Livia staat op de foto met haar held (Michael Jackson) en ik dacht echt even dat ik Annie M.G. Schmidt op een bankje zag zitten..
Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:40 schreef beeer het volgende:
[..]
Een held? Vreemd. Heb je Livia wel netjes uitgelegd dat Michael Jackson eigenlijk een nikker is
quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Hij is nu bij de Keuringsdienst van Waarde!
Ik geef haar groot gelijk, maar onaardig of niet, Michael Jackson is echt een kaffer. Soms moet fantasie plaats maken voor harde realiteitquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef mane het volgende:
Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.
Ik zei vroeger dat dat 'oneerbiedig' was.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:49 schreef mane het volgende:
[..]
Ze wordt boos als je iets onaardigs over hem zegt. Dan roept ze dat dat heeeeel gemeen is. Dat zeggen we toch ook niet over jou? En je mag trouwens niet roddelen want dat is niet netjes.
De goede oude tijd dat het nog normaal was om ze aan je trekhaak te binden en een paar kilometer vol gas te gevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zei vroeger dat dat 'oneerbiedig' was.
Je moet het zo zien. Wij zijn allang blij dat ze Billy Jean luistert in plaats van iets van Justin Bieber.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:53 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk, maar onaardig of niet, Michael Jackson is echt een kaffer. Soms moet fantasie plaats maken voor harde realiteit
Billy Jean en Justin Bieber zegt me niet zoveel, maar waar je op valt wil nog wel eens 180 graden draaien. Ik viel eerst ook op blonde Hollandse meisjes met krullend haar en grote tieten, en nu val ik op Chinese meisjes met zwart stijl haar en kleine tietjes. Geef haar een fiks pak slaag voor de zekerheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef mane het volgende:
Je moet het zo zien. Wij zijn allang blij dat ze Billy Jean luistert in plaats van iets van Justin Bieber.
Om je gerust te stellen kan ik nog wel vertellen dat ze wil trouwen met ene Tobias. Een blond jongetje uit haar klas. Blauwe ogen ook nog, denk ik.
Joeri Mulder?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 06:14 schreef Frollo het volgende:
Was je weer in Nijmegen, Mainport? Waarom heb je niet gebeld?
Ik ken ze allebei niet, dus het zal wel weer met voetbal te maken hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Joeri Mulder?
Die is helemaal niet bekend. Youri Mulder daarentegen wil. Wilde je ons foppen?
Bedankt voor de tip, maar ik vind het duimpje toch minder leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef Mainport het volgende:
Frollo die PI is echt gay, maar nog niet zo gay als het opgestoken duimpje
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:16 schreef Frollo het volgende:
Bedankt voor de tip, maar ik vind het duimpje toch minder leuk.
PI-gate! Ik dacht dat je er niks om gaf.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik heb een standaard-PI ingesteld. Dat bleek te kunnen. Nu kan ik het nooit meer vergeten en wordt tegelijkertijd in elke post mijn zonnige natuur onderstreept!
Je hebt de komende 20 jaar een eter en daar hoor ik je anders nooit over klagen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef Gellius het volgende:
Wel een beetje jammer alleen dat ik vanavond eters heb. Dat geeft altijd zo'n rommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |