quote:Op zondag 8 mei 2011 02:01 schreef hallo-daar het volgende:
Nice. Ik vind het ook chill als er af en toe een beuker als Sketchead tussen de nummers door zit. Dat zal dan wel Library Pictures zijn bij SIAS. Ik ben een tevreden consument.
SPOILER: Beschrijving LPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Had hem net al gezien maar,quote:Op zondag 8 mei 2011 15:17 schreef Aisumasen het volgende:
Gitaar-geeks, verzamelt u! http://www.flickr.com/photos/scuk/
Op onnodige wijze?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Te lui om te checken, maar dit zullen toch niet toevallig de instrumenten zijn die ze aan het eind van de "Humbug"-tournee op onnodige wijze kapot smeten?
Nee hoor. Het zijn de instrumenten die ze nu voor de nieuwe tour gebruiken. Dus niet meer de Jazzmaster, maar wel de Bronco bijvoorbeeld. Vind het wel jammer dat ie zijn Jazzmaster niet meer gebruikt. Sowieso jammer dat ie op een gegeven moment is overgestapt naar een andere Jazzmaster. Wel opmerkelijk dat hij met de nieuwe tour bijna elk nummer op z'n bronco speelt. Bij de Humbug tour wisselde die nog vaak, zeker tussen de oude en de nieuwe nummers.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:31 schreef Aisumasen het volgende:
Te lui om te checken, maar dit zullen toch niet toevallig de instrumenten zijn die ze aan het eind van de "Humbug"-tournee op onnodige wijze kapot smeten?
Die heeft zo te zien al best wat geleden, gezien oa. de scheur in de slagplaatquote:Op zondag 8 mei 2011 15:21 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Had hem net al gezien maar,![]()
Vind vooral de Telecaster Custom echt
Inderdaad, de pagina is nu trouwens upgedate met de andere gitaren.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Die heeft zo te zien al best wat geleden, gezien oa. de scheur in de slagplaat
Ik moet alles behalve The Chair en Brick By Brick nog horen. Laatstgenoemde nog steeds maar 1x geluisterd [weet niet eens meer hoe die precies ging] en The Chair iets van 5x. Maar ik vind het niet erg, want ik wil dat straks het album in z'n geheel een nieuwe ervaring isquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:11 schreef Merkie het volgende:
Liedjes die we nog moeten horen:
• She's Thunderstorms
• Black Treacle
• Brick by Brick
• The Hellcat Spangled Shalalala
• Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
• Library Pictures
• All My Own Stunts
• Reckless Serenade
• Piledriver Waltz
• Love Is a Laserquest
• Suck It and See
• That's Where You're Wrong
Zie, ik dacht na het bekend maken van de Europese data voor Miles Kane al dat ze een aantal data zouden combineren. Vrees alleen voor wat dat betekent voor ons, nu Miles Kane een losse show geeft in Paradiso een dag daarna...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:43 schreef Arn0 het volgende:
Miles Kane support voor Arctic Monkeys in Berlijn, 20 juni.
Heb het ook overwogen, maar ga waarschijnlijk al andere week in die maand weer...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:53 schreef maan. het volgende:
ooohh Berlijn is een leuke stad.. Overweging overweging..
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:52 schreef Arn0 het volgende:
Nou, kom maar op met de Belgische datum voor Miles Kane + Arctic Monkeys. ()
Waarvoor vrees je dan? Geen Nederlands concert?quote:Vrees alleen voor wat dat betekent voor ons, nu Miles Kane een losse show geeft in Paradiso een dag daarna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |