quote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:51 schreef Misstique het volgende:
Voor degenen die haar gekend hebben: we hebben gisteren helaas Rebel moeten laten inslapen..
Nee, ze was niet ziek, niet lichamelijk iig. Wel geestelijk en dat heeft geleid tot een 2e aanval op mij afgelopen donderdagavond. Ik vertrouwde haar al niet meer na de 1e keer, maar was nu zo vreslijk bang dat ik niet meer bij haar in dezelfde kamer/huis kon zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]!
Wats gebeurd?! Ze was toch niet ziek ofzo?
Sterkte dame, da's royaal kut.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als er nooit wat gebeurd maar het verlangen blijft bestaan wordt deze steeds sterker en onbereikbaarder.50 procent is vrouw en dat betekent dat ik dus sowieso met de helft van de mensen niet kan omgaan en is mijn leven dus al sowieso voor 50 procent gefaald.
Mens, vroeger leefde je voor dit soort topics. Watseraandehand?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
3 Posts gelezn in dat topic, nu al klaar mee. Wat een gezeik.
Ok, wie ben jij en wat heb je met c_c gedaan,quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Even trots zijn hoor. Bloedchagrijnig, dorstig en moe op een urenlange doodsaaie OK gestaan zonder aflos, mét irritante co-assistent, waarna een collega de stomst mogelijke vragen begon te stellen bij de overdracht. En. Ik. Heb. Hem. Heel. Gelaten.
Sniewaarquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef picodealion het volgende:
Je site zou morgen online moeten staan.
Geen idee. Maar ik heb het vermoeden dat jij het weet en het met iedereen gaat delen die het wil weten?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:53 schreef picodealion het volgende:
Ok, had iemand hier ooit van het erotiek-genre "CFNM" gehoord? Wat heb je toch een rare niches af en toe.
Oh, vergeten erbij te zettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb het vermoeden dat jij het weet en het met iedereen gaat delen die het wil weten?
Oh, klinkt wel als een gat in de markt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh, vergeten erbij te zetten.
"Clothed Females Naked Males".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |