Ga jij daar maar heen idd, dan zoeken wij wel een leuke tent op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Joah, gezellig naar de timeless [ afbeelding ]
Die ken ik niet in Zwolle. Mijn vrienden willen altijd naar Timelessquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga jij daar maar heen idd, dan zoeken wij wel een leuke tent op.
Give me a break.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil McD best weer zien hoor. Zo'n guitig kopje.
Wat jij zegt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil McD best weer zien hoor. Zo'n guitig kopje.
Stephen Fry's followers zijn niets, vergeleken met mijn posse.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef picodealion het volgende:
c_c, zit jij stiekem op Twitter? Vrij Nederland citeerde een tweet met "Ok, mensen die bellen in de stiltecoupé moeten dood".
Ik heb er een over. Deste meer reden om even naar deze kant van 't land te komen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee. Mijn moeder heeft me altijd doen geloven dat magnetrons slecht voor je zijn, dus ik heb er nooit een gehad. Kom ik daar dus laatst over de vloer: "Kijk eens wat ik gekocht heb!".
Moeders.
Whehehe.quote:
Ah, bewaaar 'm maar dan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb er een over. Deste meer reden om even naar deze kant van 't land te komen.
Star Wars is niet, ik herhaal, NIET stom!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
Komt door die stomme Star Wars en Indiana Jones shit, daar kom ik gewoon niet doorheen.
4 inmiddels, ik had er 2 gemist.quote:
Nerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Star Wars is niet, ik herhaal, NIET stom!.
#fanvanheteersteuur
Gun mij nou even mn moment.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Als Tiek er 4 meer heeft dan Pico zit ik op 28..
And proud of it!quote:
That's my girl!quote:
Je bent te goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben echt te goed voor de wereld. Ik zou morgen vrij zijn, maar heb ja gezegd toen ze vroegen of ik wilde invallen voor iemand.
Jij wint op alle fronten met muziek.quote:
Hear hear!quote:
Breda nog immer.quote:
Wait, wut?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
En een anus zo dicht bij je mond is ook niet heel wenselijk, tenzij uitzonderingen.
Dat is wel het idee van een lekker makkelijk blikjequote:
Stil.quote:
En wanneer is het dan wel toelaatbaar?quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel het idee van een lekker makkelijk blikje.
Ik wed m'n blikje maïs erop dat er iemand gaat schreeuwen vanavond.
Je bedoelt natuurlijk fail.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stil.
Mooi.
Uitprinten op canvas, inlijsten en 'mislukking' noemen.
Ja, dat moet je voor jezelf maar beslissen heur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En wanneer is het dan wel toelaatbaar?
Nou ja, het gaat al dagen over hoe men hoopt dat er niets gebeurt en hoeveel extra maatregelen er wel niet genomen zijn. Lijkt me de ideale redenen voor een kwajongen om 's flink te schreeuwen. Al is de hoop dat men zich dan niet weer als paniekerige kippen gedraagt.quote:
Fanny och Alexanderquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond la vita è bella of the boy in the striped pyjamas?
Ik heb het overwogen maar mijn collega's vonden het niet kunnen als ik daardoor morgen niet op werk kon komen. Dus ik mag niet, van ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat al dagen over hoe men hoopt dat er niets gebeurt en hoeveel extra maatregelen er wel niet genomen zijn. Lijkt me de ideale redenen voor een kwajongen om 's flink te schreeuwen. Al is de hoop dat men zich dan niet weer als paniekerige kippen gedraagt.
Jullie hebben 20 jaar langer de tijd gehad om films te kijken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:46 schreef Dagonet het volgende:
Als Tiek er 4 meer heeft dan Pico zit ik op 28..
Nee die post daarvoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Damschreeuwen. Nachtje cel. Niet naar werk kunnen.
http://www.moviemeter.nl/film/4442quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |