6e x dat je baai zegtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
daarom en ik hoef ook niemand te paaien omdat ik in niemands broekje wil komen..
jezus, ik moet weg uit dit slechte topic en er geen sc van maken ..![]()
god..
mmmmkay, baaaai.
De beste slowchats zijn topics die niet als slowchat zijn bedoeld. Daarom kom ik nooit in slowchat topics.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
daarom en ik hoef ook niemand te paaien omdat ik in niemands broekje wil komen..
jezus, ik moet weg uit dit slechte topic en er geen sc van maken ..![]()
god..
mmmmkay, baaaai.
Dit. Topic kan gesloten worden. Tevens, een Goodluck_Charm topic, oninteressante bagger privé verhalen die ook maar niemand ene zak kan schelen behalve een paar fanboys die haar wanhopig verdedigen om bij haar in de"stemming" te komen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Shispeed het volgende:
who the fuck is Igor Roma?![]()
klinkt als een bulgaarse maffia zigeuner
bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Dit. Topic kan gesloten worden. Tevens, een Goodluck_Charm topic, oninteressante bagger privé verhalen die ook maar niemand ene zak kan schelen behalve een paar fanboys die haar wanhopig verdedigen om bij haar in de"stemming" te komen.
Ik wil helemaal niet bij haar in de stemming komen, maar GLC topics vind ik meestal wel leuk. Deze niet, deze is gewoon kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:10 schreef Baksteen_Bult het volgende:
[..]
Dit. Topic kan gesloten worden. Tevens, een Goodluck_Charm topic, oninteressante bagger privé verhalen die ook maar niemand ene zak kan schelen behalve een paar fanboys die haar wanhopig verdedigen om bij haar in de"stemming" te komen.
ik wil graag in het broekje van een kloonquote:
Ik ben heul geen kloonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik wil graag in het broekje van een kloon
Ketsen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah dan zou jij 't wel moeten weten he
Dan zou je wel goede kloon zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah dan zou jij 't wel moeten weten he
Dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef LompeHork het volgende:
Is dat niet zo'n piano-pauper?
Verkapt kijk-ik-ga-naar-Dubai-en-doe-alsof-ik-vet-getalenteerd-ben-topic!
Doe eens lievv tegen GLCquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.
Flikker eens op met die verzonnen aandachtsgeile kuttopics, vuile hoer dat je bent. Gadverdamme zeg, bah.
Helder gesproken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dit.
Flikker eens op met die verzonnen aandachtsgeile kuttopics, vuile hoer dat je bent. Gadverdamme zeg, bah. Misschien kan je deze fictieve topics die getuigen van een pathologische hang naar aandacht exclusief voor je privé dagboek in je persoonlijke kringen gebruiken. Men wordt onpasselijk van je woordkeuze, je gebrek aan (muzikaal) talent en je attitude die getuigt van (of doet denken aan) het handelen van een gevallen vrouw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |