Wij gaan een familiedag in Dubai organiseren. Ligt wel `lekker centraal´ aangezien iedereen over de hele wereld woont.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Naar familie gaan in Dubai en niets mogen
Geen kennis van muziek hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:30 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het googlen en doen alsof je het wist.
quote:
Wat een gok.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef Shispeed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
een patser met onverzorgd haar en een ietwat grote neus?![]()
en wat doet hij zoal voor de kost? is hij topvisser?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef Shispeed het volgende:
who the fuck is Igor Roma?![]()
klinkt als een bulgaarse maffia zigeuner
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:32 schreef LompeHork het volgende:
Is dat niet zo'n piano-pauper?
Verkapt kijk-ik-ga-naar-Dubai-en-doe-alsof-ik-vet-getalenteerd-ben-topic!
Kortom, niks met eigen talent te maken, die man doet een bekende een favour en is blij dat dat nu niet hoeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik kreeg de mogelijkheid tot privé les bij Igor Romavia persoonlijke kringen. Helemaal door het dolle heen, maar die week vertoef ik in het buitenland
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Kortom, niks met eigen talent te maken, die man doet een bekende een favour en is blij dat dat nu niet hoeft.
Danke schonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef Pharkus het volgende:
Jammer de pammer, misschien een volgende keer. Veel plezier in Dubai
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Kortom, niks met eigen talent te maken, die man doet een bekende een favour en is blij dat dat nu niet hoeft.
de laatste tijd kom ik allemaal klachten tegen waarvan ik denk: mmmkay, wat wil je dat ik hierop zeg dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Dat. Die Igor zat echt niet op jou te wachten.
Niemand vraagt aan jou persoonlijk of je er iets van wilt zeggen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
de laatste tijd kom ik allemaal klachten tegen waarvan ik denk: mmmkay, wat wil je dat ik hierop zeg dan?
van die loze kutklachten die KLB bevuilen
ja want je plaatst een topic in een forum om stof te vangen, god.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand vraagt aan jou persoonlijk of je er iets van wilt zeggen hoor
Niemand vraagt aan jou persoonlijk om zo'n slecht topic te posten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand vraagt aan jou persoonlijk of je er iets van wilt zeggen hoor
oh en tevens, dat was niet op alleen GLC-topics, maar gewoon in het algemeen.quote:
moet jij zeggen met je platte footballhead emoticon.quote:
footballhead?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
moet jij zeggen met je platte footballhead emoticon.
omfg, hier heb je het al, sc.. nou goed topiek verder hoor,
groetjens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |