fijt is een bekent nagel probleem bij nagelbijters bvquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Nou Margriet, "fistel, fijt, botontsteking". Heb je een medische achtergrond ?
dat is zo een smerige hobby,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijt is een bekent nagel probleem bij nagelbijters bv
Ja Flip had gewoon zo'n hoog percentage omdat hij vergelijken word met types als Maik en Alexquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef danilel het volgende:
Volgens Jo is Flip een lustobject met zijn 52%
Guido neemt het om de een of andere reden altijd voor Mo opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Zwaann het volgende:
Dit is wat Guido erover zegt op twitter
theonlyguido Guido Gijsbers RT Monique is helemaal klaar met Karim #sstnl --- kan ik wel een beetje begrijpen hoor... pfffff its all about the game isnt it Karim ;-D
beetje teleurstellend wat mij betreft
Het is duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, maar dat was al langer bekend.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Zwaann het volgende:
Dit is wat Guido erover zegt op twitter
theonlyguido Guido Gijsbers RT Monique is helemaal klaar met Karim #sstnl --- kan ik wel een beetje begrijpen hoor... pfffff its all about the game isnt it Karim ;-D
beetje teleurstellend wat mij betreft
domme mensen, die nodig leuters moeten bekijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn aan het kijken hoe Flip aan het douchen is?
en dan gaattie straks zeggen, ja maar er staat toch ;-D achterquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Guido neemt het om de een of andere reden altijd voor Mo op
Maar wee je gebeente als Maik een avondje gaat stappen terwijl Mo nog in het huis zit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
domme mensen, die nodig leuters moeten bekijken.
Over welk niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo is iig wel altijd zeer positief over de piemel van Karim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |