Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:55 schreef Day het volgende:
En Flip zit er weer als een Jan Doedel bij. Ook geen ruggegraat, dat jong!
Wat dacht je? Niemand durft de confrontatie aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?
Flip lulde natuurlijk mee, Jo schonk er niet veel aandacht aan die zei vooral laat lekker gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik dus even gemist heb, ging iemand wel een beetje tegen Mo in? Of lulde iedereen met haar mee?
Haar tieten zijn jonger dan Sharon hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit toch? 20 jaar ouder dan Sharon.
Weet Karim het wel? Heeft Mo haar boosheid ook in zijn gezicht geuit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een gezeik over KarimKarim mag toch gewoon lekker zijn eigen mening geven, maar snap ook wel dat de rest daarop reageert. En waarom is Karim dan nu ineens zielig als de rest over hem kletst. Hij is volwassen en weet zelf wel wat ie zegt en als ie erna mee zit had ie het niet moeten zeggen
Hij is gewoon oprecht en wil eerlijk zijn en dat siert hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Wat een gezeik over KarimKarim mag toch gewoon lekker zijn eigen mening geven, maar snap ook wel dat de rest daarop reageert. En waarom is Karim dan nu ineens zielig als de rest over hem kletst. Hij is volwassen en weet zelf wel wat ie zegt en als ie erna mee zit had ie het niet moeten zeggen
dat doet ze niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Weet Karim het wel? Heeft Mo haar boosheid ook in zijn gezicht geuit?
Meen je dat nou? Je volgt SST (en Mo) toch al een tijdje?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Mo & Jo durven nooit alleen tegen iemand in, tenzij ze weten dat ze backup hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nog niet en ik vraag me af of het gaat gebeuren. Het is gewoon een bekstekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
Karim zit er helemaal niet mee, ze kletsen achter zijn rug om, de eerlijke oprechte meisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef rc_1990 het volgende:
Psies, hij heeft niet voor de weg van de minste weerstand gekozen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is gewoon oprecht en wil eerlijk zijn en dat siert hem.
Helemaal met make-up op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit toch? 20 jaar ouder dan Sharon.
Wacht ff, als we consequent blijven is het dus "Bekkup"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo & Jo durven nooit alleen tegen iemand in, tenzij ze weten dat ze backup hebben.
Daar heb ik het niet over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Was als antwoord op rc 1990. karim schijnt zich er zielig over te voelen. Ik had net een paar uurtjes gemist. Dus weet niet eens of hij het weet dat Mo nu weer zo pissed is. Maar verwacht idd niet dat ze iets ervan in zijn gezicht zegt. Heb haar wel eerder bezig gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:00 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Je volgt SST (en Mo) toch al een tijdje?!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:02 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Wacht ff, als we consequent blijven is het dus "Bekkup"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |