quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Lol @ Dr. Phil. RTL doet er een reclame bij: "Straks, the bold and the bieautiful". WTFZe kunnen niet eens meer een titel overschrijven

Bieautifulquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:
Lol @ Dr. Phil. RTL doet er een reclame bij: "Straks, the bold and the bieautiful". WTFZe kunnen niet eens meer een titel overschrijven

ze wilden gewoon Ace Ventura nadoenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Pheno het volgende:

gewoon met zo'n schitterend Powerpoint schuif in-effect in beeld, niet eens zo klein of zo. Wat een schaamtequote:

vandaag eten wij chineesquote:

quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:50 schreef Yuki het volgende:
Quiche!
Maar eerst cavia.CaviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties

leeft de kat nogquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die van ons begon gisteren met de sneakers van JF te spelen..
duwde zn hele kop in de schoen
Dat durf ik niet

hij begon daarna wel heel raar in de gitaren te springen en rond te rennen, ik vrees voor hersenletselquote:

quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon met zo'n schitterend Powerpoint schuif in-effect in beeld, niet eens zo klein of zo. Wat een schaamte

lijkt wel een aangebrand schuimpjequote:

Lekker manquote:
Klassieke combi johquote:
bleghquote:

Cavia is lekker om te etenquote:

Dat zwembadwater is al een tijdje niet meer ververstquote:

quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij begon daarna wel heel raar in de gitaren te springen en rond te rennen, ik vrees voor hersenletsel
hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |