Jewel hoor, alleen soms is het zo lekker frisjes als het buiten heeft gehangen, alleen ik vind het dat wel kut dat het koud isquote:
haha, typo! Sorry schat! Goed opgemerkt!'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een postieve levenshouding wordt hier in Nederland vaak gezien als arrogantie
Ja, maar ik zeg ook niet dat het niet logisch is volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is 's nachts maar iets van 5 graden .... logisch dat het koud is.
Maar je klaagt er wel over.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg ook niet dat het niet logisch is volgens mij.
Achja, dat is weer iets anders. Iets logisch vinden en klagen zijn 2 totaal verschillende dingen en ik begrijp dan ook niet waar jij die vergelijking vandaan haalt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar je klaagt er wel over.
Kleding buiten hangen -> buiten is het koud -> koude kleding.
...
Omdat het een onterechte klacht is, omdat je zelf de kleding buitenhangt, terwijl het maar een paar graden boven nul is 's nachts?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Achja, dat is weer iets anders. Iets logisch vinden en klagen zijn 2 totaal verschillende dingen en ik begrijp dan ook niet waar jij die vergelijking vandaan haalt.
Zeg dat dan gewoon, en probeer niet quasi interessant te doen in mijn topic. doeidoei kuskus grgrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het een onterechte klacht is, omdat je zelf de kleding buitenhangt, terwijl het maar een paar graden boven nul is 's nachts?
Mannen die strijkenquote:
Inderdaad, daar heb ik wifey voor.quote:
Die laat je zeker in je koude kleren zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Inderdaad, daar heb ik wifey voor.
Wat schattig!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Goed bezig. Nu nog aanleren dit ook VOOR het werk te doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Kan prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Jij trekt overhemden aan zonder ze te strijken?
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan prima.
Gewoon na het wassen uithangen en laten drogen.
Strijken sowieso
Ik ga bij dezen akkoord met Socios.quote:
Nee, 2NutZ zeurde niet, dat was ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wordt verworpen.
[..]
Oke maar dan moet je ook niet zeuren als je kleren koud zijn.
Ik weet het, maar zijn kleren worden ook koud.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:15 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Nee, 2NutZ zeurde niet, dat was ik.
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zijn kleren worden ook koud.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Ik kan er ook wel tegen
Derhalve geseponeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft je moeder dus je overhemden gestreken en zijn ze niet meer koud.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
TS ging naar de Hahckeyjj clabquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Soms hang ik mijn kleding buiten om te laten drogen uiteraard. Dan wil ik het kleding stuk aan doen (meestal een overhemd met een blazer er overheen). En als ik het overhemd s'ochtends aan trek dan heb ik het meestal al koud, en dan is dat overhemd ook nog is super koud. Klote gevoel is dat s'ochtends!
Ik heb een cv, en die werkt met een thermometer, ik hoef dr geen kleren over te leggen om warm te krijgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:12 schreef linpunt het volgende:
in de winter hang ik mijn kleding over de kachel heen zodat hij lekker warm is ^^
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |