wtf ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "De kvdw heeft gevraagd of het goed is dat een vrouw beïnvloed wordt door een man".
Mo vindt maar een stomme vraag...
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Ze is hypocriet tot de laatste cel !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Bahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Volgens Jo had Maik een stukje Mo meegenomen toen hij het huis verliet............
Had haar nou helemaal meegenomen, sukkel
Durven de confrontatie niet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Gaan de anderen eigenlijk mee in Moniques aanval op Karim?
Hypocriet mens. Ik weet nog hoe ze zat te janken tijdens het stazi verhoor van Flip en Djoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Sluit me hier helemaal bij aan !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
Mo weer over een koffer met geld. Ik hoop toch zo dat ze die niet krijgt.
Ik ook maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |