Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het over dertigers, dat loopt tot 39
Ik denk wel dat dat het decennium is waarin je erachter komt of je zelf nog rijkdom gaat genereren, of daarvan vooral afhankelijk zult zijn van erfenissen en geluk in loterijen.
Heb jij gefaald op je 30equote:
Fixed that for ya.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat gebrek aan bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Er kwam zo'n te nerveus joch aan mijn deur colporteren. En ik had zo'n meelij dat ik 'm niet wees op mijn 'geen colportage!'sticker, maar een abonnement heb genomen. Sucker for nerdjes ben ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lotto's moet je ook gewoon niet aan meedoen.
Dat is van een andere orde, maar als je dat kunt dan hoef je ook geen "hoe word ik rijk in 30 dagen" boek te hebben, dus degenen die dat boek graag willen hebben sowieso wat ontwikkelingsprobleempjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Het is gewoon cult.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succesvol falen is ook bewonderenswaardig
Als je een beetje leuke kikker bent en lekker kwaakt kun je altijd nog een succesvolle man aan de haak slaan, een Gerard of zoquote:
Euhm, jong, wat is jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even serieus, je bent toch nog hartstikke jong?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelfbenoemd 32
Niet lachen Pietje, daar voel je niks van!
Niet! Ik dacht met je mee.quote:
Het is te zot voor woorden dat iemand zelfs na het begaan van een misdaad zelf nog kan beslissen dat hij/zij niet geestelijk onderzocht hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook een raar verhaal, je zou denken dat juist zo eentje per definitie TBS en behandeling zou moeten krijgen.
Ik vind die keuze van haar wel slim. TBS kom je maar lastig van af. 12 jaar cel, in werkelijkheid 8 jaar dus en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden dat iemand zelfs na het begaan van een misdaad zelf nog kan beslissen dat hij/zij niet geestelijk onderzocht hoeft te worden.
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelfbenoemd 32
Niet lachen Pietje, daar zie je niks van!
En waarschijnlijk zijn er mannen genoeg die, wetende wie ze is, zonder condoom met haar zouden vrijen.quote:
Misschien kan haar oud werkgever wat essentiële gaatjes plomberen, ter voorkoming van meer ellende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
Zo gek als een deur en die hele familie ook.
Wat ik niet zie, is er ook niet..
arme kindjes.
Dan moet ik veul te vroeg op jonguuh. Maar morgen misschien wel naar huis lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer per week naar je werk lopen (en weer terug) en je bent er klaar voor.
ja bent toch ingeloot en je wandelmaat niet????quote:
Jahwel hij is alsnog ingelootquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent toch ingeloot en je wandelmaat niet????
Maar kunnen ze dat opleggen als er geen onderzoek is geweest? Meen ergens gelezen te hebben dat mensen vaak een onderzoek weigeren juist om TBS te ontlopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook een raar verhaal, je zou denken dat juist zo eentje per definitie TBS en behandeling zou moeten krijgen.
Het kan wel maar het gebeurt maar heel weinig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dat opleggen als er geen onderzoek is geweest? Meen ergens gelezen te hebben dat mensen vaak een onderzoek weigeren juist om TBS te ontlopen.
Jeuj!quote:
quote:
Dan hoop ik dat ze dan alsnog 12 jaar enTBS krijgt! Mag wat mij betreft ook nog een gedwongen sterilisatie bij!quote:
Vlaams?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Heb ik nog iemand over het hoofd gezien toen ik aan 't lunchen was bij het Arsenaal?
Zou zomaar kunnen daar ik je nog nooit in het echt heb gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gekkie...alsof je mij dan over het hoofd had gezien![]()
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
hey Remlof was je bij het Feestje van je partij, ze bestaan toch 65 jaar zag wel Job, Kok en bos rond scharrelen op tv
Wijfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.
oh oke nou veel gemist heb je niet als ik het allemaal zo bekeek beetje bejaardedagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.
heb het gelezen, ach Tanja, een meid waar ik toch best veel aan denk en dan zo een berichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef hondjes het volgende:
Heks...Telegraaf..T Niemeijer..nieuw bericht over haar
Ja, ik heb meer met de nieuwe garde, Samsom en Timmermans enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke nou veel gemist heb je niet als ik het allemaal zo bekeek beetje bejaardedag
nou oke, ik dacht jij zit me uit te lachen daarom mijn vraagquote:
Leandra zag hem in de COSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke, ik dacht jij zit me uit te lachen daarom mijn vraag
quote:
En dan zijn er nog bij die er serieus (voor zover daarvan sprake kan zijn bij volk op dat niveau) op reageren ookquote:
Het waren dan ook wel de 2 lampjes van de COSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er nog bij die er serieus (voor zover daarvan sprake kan zijn bij volk op dat niveau) op reageren ook
Nee, ik schreef een lulverhaaltje, en dat ze het gewoon geloofden..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie de held die een standbeeld verdient??? die jongen met dat vette haar en zonnebankbruin, de man die sommige vrouwen een nat doosje bezorgt
die mensen inspireerd en waar sommige nog iets van kunnen leren???/
Ik ben heel gevoelig, ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Laysa het volgende:
Pas maar op Met zo lelijk te praten over je medemens....Coos gooit er gewoon zo weer een linkje in...Zal jullie leren
Ik elke dag een uur gelopen. Helden zijn we!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb tot nu toe elke dag gefietst
Hoera voor mij
Ja, voor je het weet krijgen we strafpunten en worden we uitgekotst in de COS... The horror... het idee alleen al maakt me helemaal Moniquequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef Laysa het volgende:
Pas maar op Met zo lelijk te praten over je medemens....Coos gooit er gewoon zo weer een linkje in...Zal jullie leren
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik elke dag een uur gelopen. Helden zijn we!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet krijgen we strafpunten en worden we uitgekotst in de COS... The horror... het idee alleen al maakt me helemaal Monique/
ohhhhhhhhhhhhh wat heb je geschreven danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, ik schreef een lulverhaaltje, en dat ze het gewoon geloofden..
Wat naar voor je, maar wel heel liefquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
En omdat jij geen Cola meer mag heb ik die vervelende en zware taak tot mij genomen...Lief he
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb tot nu toe elke dag gefietst
Hoera voor mij
Dat iedereen wel weet dat slachtoffers van een tsunami heel bazig worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhh wat heb je geschreven dan
moet toch lachenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat iedereen wel weet dat slachtoffers van een tsunami heel bazig worden.
Ik faal ook met hosselenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ouders. Maar anders had ik ook geen geld om te stappen. Ik moet deze maand rustig aan doen.
Surequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Wat in het vast zit verzuurt niet. Als ik een BBQ doe, kom je dan mee met Ian?
Als ik ga hosselen verzamel ik overal mosselen!quote:
Jullie zijn zeker ook niet hosselbaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik ga hosselen verzamel ik overal mosselen!
Je houdt je kop he?quote:
Ik keek ook naar de bus, kan me die Tessa niet voor de geest halen, zelfs de foto's doen me niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef hondjes het volgende:
Straks weer Tessa van de bus in Boulevard...voor N..of Leandra
En het begint me nu ook te dagen
Je kent de wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, betekent dat dat ik juist wel of juist niet mag komen?
Hondjes, kom je ook vlees vreten en roddelen? Moet je wel die mooie auto meenemen (en Coos)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef hondjes het volgende:
Prik een datum, ik ben er met uiteraard de spare rib's (gerookt) Het moet wel mooi weer weer zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ehm, 't is jouw beurt om deze kant op te komen, dus je kunt gewoon mee roddelen
Wij komen ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hondjes, kom je ook vlees vreten en roddelen? Moet je wel die mooie auto meenemen (en Coos)
Rookt hij de botjes op in een sjekkiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos, je weet wel, die Haagse kloot uit de COS
nou weet ik weer waar ik haar van kon dus, ze kwam me *bekend* voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef hondjes het volgende:
Ken hem niet maar ik twijfel er ook niet overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:16 schreef hondjes het volgende:
En Coos is heel lief hoor , in het echt...en heuse toffe peer.
Laatste week juni, eerste week juli, dan is het vast mooi weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Prik een datum, ik ben er met uiteraard de spare rib's (gerookt) Het moet wel mooi weer weer zijn.
Lijkt me leuk. Mootie sleep ik ook mee, en een tent ofzo
Oh herkenbaarquote:
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Laatste week juni, eerste week juli, dan is het vast mooi weer.
Zie hier: BBQ
Ook primaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:30 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog nooit gekolfd, dus dat gaat t zeker niet worden, als ik zou komen dan is het dus met baby...
Reken dus maar niet op mij, kan alleen zijn dat ik ff langskom om gedag te zeggen.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er bij![]()
Nu dat andere topicbekijken.
We vreten hem kaal, oh wachtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Leandra het volgende:
Wordt een lekkere beestenbende dan Teun; een kikker, een muis, hondjes....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:53 schreef Leandra het volgende:
Geen paniek, 't komt allemaal goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Toverheks het volgende:
ik laat me bezemsteel wel thuisheb nu JA gezegt dus nu maar een keertje aan geloven he
In een bos met een heks, een muis een kikker, honden nu nog chips en iemand die z'n zegeningen telt...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis denk niet de bedoeling dat jullie mootie gaan opeten hoor
O...nee wij komen nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:37 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
In een bos met een heks, een muis een kikker, honden nu nog chips en iemand die z'n zegeningen telt...
Ze zijn best lekkerquote:
Dan grillen we toch ook wat auberginesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, we gaan niet alleen brood en bananen barbecueën
Ik denk dat het vertonen van de foto's die ze hebben helemaal niets uitmaakt, dan gelooft men nog steeds hetzelfde als wat men nu gelooft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
zie je wel, niet ik alleen heeft vragen over dood bin laden er zijn foto`s van hem maar kan erg gevoelig liggen kijk nu nieuwsuur
Er zijn meer video's, die komen eraanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vertonen van de foto's die ze hebben helemaal niets uitmaakt, dan gelooft men nog steeds hetzelfde als wat men nu gelooft.
Op ned 2...maar vooralsnog gewwoon alleen maar gekletsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef hondjes het volgende:
Alle fotos zijn tot nog steeds niet de juiste, dus fake.
Weet niet welke op nieuwsuur te zien zijn, maar er zijn nog steeds geen fotos of video vrijgegeven.
zag vanavond vroeg wel van een wit laken dat de zee werd ingekieperd een foto maar ja kan ook een pop wezen hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op ned 2...maar vooralsnog gewwoon alleen maar geklets
die donkere bedoel je??? is een vriend van Twan hyus die had hij ontmoet na die aanslag zijn kerk leunt tegen die torens aan, of leunde dan ook kerk dacht ik wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
Indrukwekkende en integere man, die priester/ dominee....Vind ik dan
ja had ik al gezien dacht bij DWDD.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
ja heks...die foto waarop je hem op de puinhopen zag was ooit zn werkkamer
Slaap ze Teun
Trustenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ik al gezien dacht bij DWDD.
en ik ben weg even P&w kijken en dan onder mijn winterdekbedje want het is me toch koud hier in Amsterdam lijkt wel weer winter.
slaap lekker
Mei Li zo in P&Wquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja had ik al gezien dacht bij DWDD.
en ik ben weg even P&w kijken en dan onder mijn winterdekbedje want het is me toch koud hier in Amsterdam lijkt wel weer winter.
slaap lekker
Ian Roast eind Juliequote:
Zet je bril maar opquote:
De Nationale Goudreserve. Die geef je nooit uit. Die bewaar je voor een oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef hondjes het volgende:
http://www.theaustralian.(...)frg926-1226048935020
Wat is dit nu weer voor een verhaal.
Mogguh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit wakker te worden en mij op te laden voor een verse lading brandhout die deze kant op komt.
*tweede mok koffie pakt
Val ik met mijn Klundert onder "Brabanders"?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder heb ik ook geen moer te vertellen, al vind ik die actie van die twee mannen wel strak en ondersteun ik die.
en de DNB heeft in 2009 zijn goud verkocht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Nationale Goudreserve. Die geef je nooit uit. Die bewaar je voor een oorlog.
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder heb ik ook geen moer te vertellen, al vind ik die actie van die twee mannen wel strak en ondersteun ik die.
Volgens mij is het Zuid-Holland, maar weet het niet geheel zeker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Val ik met mijn Klundert onder "Brabanders"?
Heeft destijds ruim aandacht gehad in de kranten. Was in opdracht van de EU meen ik mij te herinneren, het afbouwen van de goudreserve.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
en de DNB heeft in 2009 zijn goud verkocht.![]()
Het goede nieuws, ze verwachten dus geen oorlog
Klundert is een vestingstad in de gemeente Moerdijk, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De stad heeft 5873 inwoners. Het ligt tussen Zevenbergen, Moerdijk en Fijnaart.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij is het Zuid-Holland, maar weet het niet geheel zeker.
Mede-Brabo!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die 5873 ben ik er gewoon één, niggertjes.
Ah, dan zeg je dus alaafquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Klundert is een vestingstad in de gemeente Moerdijk, in de Nederlandse provincie Noord-Brabant. De stad heeft 5873 inwoners. Het ligt tussen Zevenbergen, Moerdijk en Fijnaart.
Als je verhuist dan mag je 1/5873ste deel meenemen, want mede-eigenaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Van die 5873 ben ik er gewoon één, niggertjes.
Las ik laatst niet ergens dat dat eigenlijk betekend "God zij met u"?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik betrap me wel op "houdoe".
Het liefst buiten Brabant
Goed zo!quote:
Hm. Dan is het misschien een beetje raar als ik het zeg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las ik laatst niet ergens dat dat eigenlijk betekend "God zij met u"?
Volgens mijn Etymologisch woordenboek is het een samentrekking van houd je goed --> hou 'oe' goe --> houdoe.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Las ik laatst niet ergens dat dat eigenlijk betekend "God zij met u"?
Of is het in de trant van: "Hou je god bij je, ik moet 'm niet"quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm. Dan is het misschien een beetje raar als ik het zeg.
Dan houden we het daar maar op, beter ook voor Ianquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mijn Etymologisch woordenboek is het een samentrekking van houd je goed --> hou 'oe' goe --> houdoe.
Danku.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan houden we het daar maar op, beter ook voor Ian
Ik zit op de Biblebelt hè, voor de BBQ eerst biddenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of is het in de trant van: "Hou je god bij je, ik moet 'm niet"
Neen, God zij met U!
Geen problemen mee, ik kwam ook gewoon over de drempel van de kerk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit op de Biblebelt hè, voor de BBQ eerst bidden
Hij heeft ze een vrije wil gegeven hè, daar ging het foutquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan het best goed vinden met God. We hebben af en toe een beetje een meningsverschilletje, maar die ouwe kan er ook niets aan doen dat een grote groep tweedehandsmensen in zijn naam allerlei rare dingetjes doen.
Mwoah, ik denk dat het best interessant is om te bekijken. Moeten we wel blijven boeien, anders zet Hij er zo een puntje achter.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft ze een vrije wil gegeven hè, daar ging het fout
quote:Vader mishandelt kind voor oog winkelend publiek
Utrecht - Winkelend publiek in het Utrechtse Hoog Catharijne is er getuige van geweest hoe een woedende vader zijn zoontje ernstig heeft mishandeld.
Het incident dateert van maart, maar de politie maakt momenteel jacht op de man uit Deventer, weet RTV Utrecht.
Terwijl de vader met zijn zoon, van vermoedelijk een jaar of zeven, door het winkelcentrum liep, gaf hij het kind meerdere malen een stevig pak rammel. Verschillende geschokte omstanders zouden hebben geprobeerd de man te stoppen. Bij de politie kwamen destijds diverse aangiftes binnen.
De politie in Utrecht is op zoek naar getuigen, vooral naar degenen die hebben geprobeerd hem te stoppen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ik kwam ook gewoon over de drempel van de kerk.
Het verbaasde mij ook dat niemand anders die zin zo gelezen had...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sow, daar had ik niet aan gedacht. Jij hebt ook een dirty mind
Toch jammer dat het dan weer net niet lukt, voor het zingen de kerk uit!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook dat niemand anders die zin zo gelezen had...
Dat kan makkelijk over de drempel, zeker als je naar buiten richt....quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch jammer dat het dan weer net niet lukt, voor het zingen de kerk uit!
*Geld halen, sigaretten (en voer) kopen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:47 schreef mootie het volgende:
Beetje jammer dat ik alles altijd in beelden omzet.
Gelijk heb jequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:06 schreef mootie het volgende:
Gewoon lekker geen zin vandaag, joggingbroek, t-shirt, ik vind het mooi geweest.
en zo kost je dit ook geld want wachten betekent centjes voor UPCquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
En ik hang in de wacht bij UPC vanwege mijn besteld CI+ kaart. Heb vandaag een brief binnen, gestempeld op 3 mei, met het verzoek of ik even wil bellen, want wat nadere vragen.
Afijn, niemand heeft die vragen paraat, want ik blijf doorgeschakeld worden.
quote:Rookverbod op Terschelling
AMSTERDAM - Op Terschelling mogen toeristen en bewoners niet meer roken in natuurgebieden.
Het rookverbod is ingesteld wegens de aanhoudende droogte, schrijft de Leeuwarder Courant woensdag. Dat hebben gemeente, politie, brandweer en Staatsbosbeheer na overleg besloten.
Omdat het al zo lang niet meer heeft geregend is het brandgevaar in bossen, duinen en op de heide van het eiland te groot geworden.
Ja, maar dat delen we straks door het aantal BBQ-ersquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en zo kost je dit ook geld want wachten betekent centjes voor UPC
hahahh is goed hoor las je had al besteld jij bent er vlug bijquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat delen we straks door het aantal BBQ-ers
Op terrassen en in tuinen toch welquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ondertussen lees ik dit, betekend zo ongeveer dat er op heel Terschelling geen peuk meer kan worden opgestoken
[..]
Woeshhhhhhhhhhhhh.....In 1 vlaag Terschelling wegquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Het zou toch ook heel jammer zijn als de fik daar in duinen slaat
Dat mag hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef Laysa het volgende:
Kolere Fann....Wat een teksten!!!
Je hebt er duidelijk veel tijd in gestoken...mooi!!!![]()
ik eet overigens wel een stukje vlees...
Ik volg er niets van!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat mag hoorik eet zelf ook wel eens vlees maar wel liever Biologisch.
En dat ik zo heel af en toe heb gezondig en ook geen heilige ben heb ik hier al opgebiecht.
Nederland in top 10 dierenleed
Dus D_K hoeft me de biecht niet meer af te nemen![]()
ik gaat eten![]()
Witte Bonen Soep ....
doei
Krijg je altijd hele mooie vegetatie voor terug, kwestie van tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Het zou toch ook heel jammer zijn als de fik daar in duinen slaat
Voetbal is ook oorlog, maakt allemaal niet uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oorlogswinter op tv vanavond, voor de voetbalhaters. Mooie film.
Smakelijk lieverdquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat mag hoorik eet zelf ook wel eens vlees maar wel liever Biologisch.
En dat ik zo heel af en toe heb gezondig en ook geen heilige ben heb ik hier al opgebiecht.
Nederland in top 10 dierenleed
Dus D_K hoeft me de biecht niet meer af te nemen![]()
ik gaat eten![]()
Witte Bonen Soep ....
doei
Je maakt me aan het twijfelenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jezus, weet je zeker dat je niet met Fann wil trouwen? poppedopje?
Tijd voor een nieuwe oorlog?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Elk jaar weer hetzelfde aanbod aan films. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Bij die twee minuten stilte is dat nogal makkelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
precies...het wordt je de strot doorgedouwd....Dát of andere stomme oude filmsquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hadden ze in de hongerwinter niet zoveel last van, van dat "door de strot duwen"quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
precies...het wordt je de strot doorgedouwd....Dát of andere stomme oude films
De bofkonten...maar waarderen ho maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hadden ze in de hongerwinter niet zoveel last van, van dat "door de strot duwen"
Goed voor de lijn!quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar hadden ze in de hongerwinter niet zoveel last van, van dat "door de strot duwen"
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:07 schreef mootie het volgende:
Nou kijk ik praktisch geen tv, dus mij maak het niet uit. Maar wel sjielug voor Lays.
Welke?quote:
Daar is de 80jarige niets bij.quote:
Eigenlijk was dat geen oorlog, er is toen niet zo heel veel gevochten. Koeien moesten op tijd gemolken, spullen van het land, om vijf uur eten en zulks. Was best een relaxte bezigheid destijds, daarom duurde het ook zo tering lang.quote:
Die ene waarvan ze nog steeds roepen dat het Bin Laden was, hetgeen iedereen ineens weer slikt als zoete koek nu die dood is?quote:
Ja die, die oorlog die nodig was omdat wij domme burgers niet zonder vijand kunnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die ene waarvan ze nog steeds roepen dat het Bin Laden was, hetgeen iedereen ineens weer slikt als zoete koek nu die dood is?
De Amerikanen bedoel je toch zeker? Wij doen pas wat dommig sinds eind jaren '90, zij al veel langer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die, die oorlog die nodig was omdat wij domme burgers niet zonder vijand kunnen.
Wij doen ook pas echt dom sinds 2001.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Amerikanen bedoel je toch zeker? Wij doen pas wat dommig sinds eind jaren '90, zij al veel langer.
Ja, diequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die, die oorlog die nodig was omdat wij domme burgers niet zonder vijand kunnen.
Begon al bij het tweede kabinet Kok, neo-liberaal denken, privatiseren en meer van die flauwekul. Vanaf die tijd lopen we erg hard die Amerikanen achterna.quote:
Android 2.2 is niet gemaakt voor tablets, doe 't niet. Er komen wel goedkope tablets voor 3.0quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit is volgens mij ook wel een aardige aanbieding? http://www.ibood.com/nl/nl/?TRANSID=629854161&m4n_aid=27026
Kun je daar dan geen andere versie van Android op draaien?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Android 2.2 is niet gemaakt voor tablets, doe 't niet. Er komen wel goedkope tablets voor 3.0
Dat is niet gegarandeerd nee, bij dit soort goedkope modellen al helemaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kun je daar dan geen andere versie van Android op draaien?
Je kan altijd nog voetbal kijkenquote:
Gooi die PM es onlinequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voetbal kijken![]()
Ik denk dat ik met Pietjes tip naar bed ga
Android 2.2 draait anders perfect op m'n Archos 101 tabletquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Android 2.2 is niet gemaakt voor tablets, doe 't niet. Er komen wel goedkope tablets voor 3.0
Ik las dat je met pietje naar bed gingquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan altijd nog voetbal kijken![]()
Ik denk dat ik met Pietjes tip naar bed ga
whut, waar? Dat moest nog geheim blijven.quote:
Snoeperd...Maar wel volgens Deis dr mottoquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whut, waar? Dat moest nog geheim blijven.
Hihi, Deis noemt het een 'tip'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Snoeperd...Maar wel volgens Deis dr motto
Ah gezellig die Ianquote:
De Tan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:22 schreef Toverheks het volgende:
ik kijk P&W maar Umberto is nog lekkerder dan lekker naast die edgar davids wat is die lelijk zo op mijn grote scherm
juist niet val niet op donkere mannen marvin natuurlijk wel, maar umberto vind ik gewoon leuk en vooral op de radioquote:
oke oke hij mag best een keertje voelen in het donkerquote:
Op de radio ziet ie er inderdaad fantastisch uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist niet val niet op donkere mannen marvin natuurlijk wel, maar umberto vind ik gewoon leuk en vooral op de radio
Jezus, Haksquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke hij mag best een keertje voelen in het donker
Ranzigerd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke oke hij mag best een keertje voelen in het donker
beter dan bij rtl boulevard, echt snap niet wat hij daar doet, hij moet het bij voetbal en radio houdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de radio ziet ie er inderdaad fantastisch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |