Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het over dertigers, dat loopt tot 39
Ik denk wel dat dat het decennium is waarin je erachter komt of je zelf nog rijkdom gaat genereren, of daarvan vooral afhankelijk zult zijn van erfenissen en geluk in loterijen.
Heb jij gefaald op je 30equote:
Fixed that for ya.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat gebrek aan bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Er kwam zo'n te nerveus joch aan mijn deur colporteren. En ik had zo'n meelij dat ik 'm niet wees op mijn 'geen colportage!'sticker, maar een abonnement heb genomen. Sucker for nerdjes ben ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lotto's moet je ook gewoon niet aan meedoen.
Dat is van een andere orde, maar als je dat kunt dan hoef je ook geen "hoe word ik rijk in 30 dagen" boek te hebben, dus degenen die dat boek graag willen hebben sowieso wat ontwikkelingsprobleempjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Het is gewoon cult.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succesvol falen is ook bewonderenswaardig
Als je een beetje leuke kikker bent en lekker kwaakt kun je altijd nog een succesvolle man aan de haak slaan, een Gerard of zoquote:
Euhm, jong, wat is jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even serieus, je bent toch nog hartstikke jong?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelfbenoemd 32
Niet lachen Pietje, daar voel je niks van!
Niet! Ik dacht met je mee.quote:
Het is te zot voor woorden dat iemand zelfs na het begaan van een misdaad zelf nog kan beslissen dat hij/zij niet geestelijk onderzocht hoeft te worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook een raar verhaal, je zou denken dat juist zo eentje per definitie TBS en behandeling zou moeten krijgen.
Ik vind die keuze van haar wel slim. TBS kom je maar lastig van af. 12 jaar cel, in werkelijkheid 8 jaar dus en klaar is Kees.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is te zot voor woorden dat iemand zelfs na het begaan van een misdaad zelf nog kan beslissen dat hij/zij niet geestelijk onderzocht hoeft te worden.
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelfbenoemd 32
Niet lachen Pietje, daar zie je niks van!
En waarschijnlijk zijn er mannen genoeg die, wetende wie ze is, zonder condoom met haar zouden vrijen.quote:
Misschien kan haar oud werkgever wat essentiële gaatjes plomberen, ter voorkoming van meer ellende.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef hondjes het volgende:
Zo gek als een deur en die hele familie ook.
Wat ik niet zie, is er ook niet..
arme kindjes.
Dan moet ik veul te vroeg op jonguuh. Maar morgen misschien wel naar huis lopenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Drie keer per week naar je werk lopen (en weer terug) en je bent er klaar voor.
ja bent toch ingeloot en je wandelmaat niet????quote:
Jahwel hij is alsnog ingelootquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja bent toch ingeloot en je wandelmaat niet????
Maar kunnen ze dat opleggen als er geen onderzoek is geweest? Meen ergens gelezen te hebben dat mensen vaak een onderzoek weigeren juist om TBS te ontlopen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ook een raar verhaal, je zou denken dat juist zo eentje per definitie TBS en behandeling zou moeten krijgen.
Het kan wel maar het gebeurt maar heel weinig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar kunnen ze dat opleggen als er geen onderzoek is geweest? Meen ergens gelezen te hebben dat mensen vaak een onderzoek weigeren juist om TBS te ontlopen.
Jeuj!quote:
quote:
Dan hoop ik dat ze dan alsnog 12 jaar enTBS krijgt! Mag wat mij betreft ook nog een gedwongen sterilisatie bij!quote:
Vlaams?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef remlof het volgende:
Heb ik nog iemand over het hoofd gezien toen ik aan 't lunchen was bij het Arsenaal?
Zou zomaar kunnen daar ik je nog nooit in het echt heb gezienquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gekkie...alsof je mij dan over het hoofd had gezien![]()
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef Toverheks het volgende:
hey Remlof was je bij het Feestje van je partij, ze bestaan toch 65 jaar zag wel Job, Kok en bos rond scharrelen op tv
Wijfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.
oh oke nou veel gemist heb je niet als ik het allemaal zo bekeek beetje bejaardedagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nope, ik moest even uitkateren van koninginnenacht en -dag.
heb het gelezen, ach Tanja, een meid waar ik toch best veel aan denk en dan zo een berichtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:55 schreef hondjes het volgende:
Heks...Telegraaf..T Niemeijer..nieuw bericht over haar
Ja, ik heb meer met de nieuwe garde, Samsom en Timmermans enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke nou veel gemist heb je niet als ik het allemaal zo bekeek beetje bejaardedag
nou oke, ik dacht jij zit me uit te lachen daarom mijn vraagquote:
Leandra zag hem in de COSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke, ik dacht jij zit me uit te lachen daarom mijn vraag
quote:
En dan zijn er nog bij die er serieus (voor zover daarvan sprake kan zijn bij volk op dat niveau) op reageren ookquote:
Het waren dan ook wel de 2 lampjes van de COSquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zijn er nog bij die er serieus (voor zover daarvan sprake kan zijn bij volk op dat niveau) op reageren ook
Nee, ik schreef een lulverhaaltje, en dat ze het gewoon geloofden..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wie de held die een standbeeld verdient??? die jongen met dat vette haar en zonnebankbruin, de man die sommige vrouwen een nat doosje bezorgt
die mensen inspireerd en waar sommige nog iets van kunnen leren???/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |