Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het over dertigers, dat loopt tot 39
Ik denk wel dat dat het decennium is waarin je erachter komt of je zelf nog rijkdom gaat genereren, of daarvan vooral afhankelijk zult zijn van erfenissen en geluk in loterijen.
Heb jij gefaald op je 30equote:
Fixed that for ya.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat gebrek aan bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Er kwam zo'n te nerveus joch aan mijn deur colporteren. En ik had zo'n meelij dat ik 'm niet wees op mijn 'geen colportage!'sticker, maar een abonnement heb genomen. Sucker for nerdjes ben ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lotto's moet je ook gewoon niet aan meedoen.
Dat is van een andere orde, maar als je dat kunt dan hoef je ook geen "hoe word ik rijk in 30 dagen" boek te hebben, dus degenen die dat boek graag willen hebben sowieso wat ontwikkelingsprobleempjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het de leeftijd moet zijn waarbij je erachter komt dat bezit juist niet gelukkig maakt en je er normaal mee om kunt gaan.
Het is gewoon cult.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succesvol falen is ook bewonderenswaardig
Als je een beetje leuke kikker bent en lekker kwaakt kun je altijd nog een succesvolle man aan de haak slaan, een Gerard of zoquote:
Euhm, jong, wat is jong.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even serieus, je bent toch nog hartstikke jong?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben zelfbenoemd 32
Niet lachen Pietje, daar voel je niks van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |