Nou ja, roddels. Deze foto's vind ik wel bevestigend hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:40 schreef Koningin het volgende:
De roddels gaan alweer rond, Nina en Ian zijn samen gespot in Parijs:
Ik kijk alleen naar Damon (Ian, whatever)quote:Op zondag 15 mei 2011 00:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Gaat het over vampieren dan? Ik kijk alleen naar de fijne mannen
Stefan mag van mij gerust doodgaan ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
Kan ik me ook niet voorstellen. Stefan is veel te braaf en Damon is veel intrigerender en hotter.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
de acteur wens ik verder uiteraard een lang en gelukkig leven toe
Maar verder de serie zonder hem nee, dat past gewoon niet. Daarvoor is hij denk teveel een dragend karakter.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Stefan mag van mij gerust doodgaan ofzo
Waar zitten de smilies op de IPhone? Want ik heb een booskijksmily nodig...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Stefan mag van mij gerust doodgaan ofzo
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar Damon (Ian, whatever)
Bestaat er serieus een team Stefan? Weird...
dubbele puntquote:Op zaterdag 28 mei 2011 07:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waar zitten de smilies op de IPhone? Want ik heb een booskijksmily nodig...
ze is pas 21, ian wordt 33quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:12 schreef -Peach het volgende:
Hehe, gezellig winkelen met de mama's? Ik vind haar wel echt superjong (12 ofzo) lijken naast hem
Dat speelt ie uiteraard ook maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
Kan ik me ook niet voorstellen. Stefan is veel te braaf en Damon is veel intrigerender en hotter.
daar vond ik hem ook leuk , hij speelde daar toch de jongere broer van iemand en maar een paar afleveringen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:22 schreef June. het volgende:
[..]
Dat speelt ie uiteraard ook maarIk vind Stefan veel knapper, Damon heeft het voor mij af gedaan in Lost
Dat doet ie goedquote:
Ik denk dat hij zo weer een andere 21 jarige meid kan scorenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:59 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
voor zolang het duurt, 21 jarige meiden ruilen vriendjes best snel weer in voor wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |