Yep, dit is net zo stuitend:quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:55 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
....."dude shouldn't have bought an iPhone" of
"Osama Bin Laden: World Hide and Seek Champion, 2001-2011 "
Het is gewoon een psychologisch spel om de aandacht weer vol op de War on Terror te vestigen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:24 schreef HolyGhost het volgende:
Ik vind het verhaal er niet echt geloofwaardiger op worden nu het belangrijkste bewijs van Al Qaeda zelf lijkt te moeten komen (door toe te geven dat hij dood is, en door te zeggen dat het een catastrofe is voor Al Qaeda).
Denkt de VS nu serieus dat dit genoeg bewijs is, dat kan toch niet?
Die War is voorbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is gewoon een psychologisch spel om de aandacht weer vol op de War on Terror te vestigen.
Ik moest denken aan Werner von Braun, na de koude oorlog kwam het terrorisme en daarna de dreiging vannuit de ruimte...asteroiden of een alien invasie?quote:Die War is voorbij.
Ik denk dat het niet zo zeer de vraag is of hij al dan niet dood is, maar of het verhaal rondom zijn dood wel de waarheid is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Skint het volgende:
Waarom zouden de VS dit faken, met de wetenschap dat de echte Bin Laden op zou kunnen duiken om alle geloofwaardigheid die de VS nog hebben in één klap onderuit te halen? De enige reden voor deze operatie om fake te zijn zou zijn dat ze al lang wisten dat OBL al lang dood was en ze willen nu deze kaart spelen, om redenen die ik alleen kan raden.. Wie er nog aan twijfelt of hij écht wel dood is, zou daar eens over na moeten denken.
Omdat Osama toevallig de ongelukkige persoon is die uitgekozen is om als boeman te fungeren. Het Islamitische terreur moest een gezicht krijgen waar iedere westerling angst voor zou hebben. In werkelijkheid is het allemaal psychologische oorlogsvoering waarbij de tvkijker het doelwit is. Osama is waarschijnlijk al lang niet meer. Ze hebben hem wellicht al uit de weg geruimd voordat die hele War on Terror begon.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Skint het volgende:
Waarom zouden de VS dit faken, met de wetenschap dat de echte Bin Laden op zou kunnen duiken om alle geloofwaardigheid die de VS nog hebben in één klap onderuit te halen? De enige reden voor deze operatie om fake te zijn zou zijn dat ze al lang wisten dat OBL al lang dood was en ze willen nu deze kaart spelen, om redenen die ik alleen kan raden.. Wie er nog aan twijfelt of hij écht wel dood is, zou daar eens over na moeten denken.
Ik denk dat die foto's binnenkort toch gaan komen. Je ziet nu de tendens dat zelfs de meest nuchtere persoon twijfelt aan het verhaal. Dit laten ze nog even doorgaan en dan ineens komen ze tóch met die foto's en dat zal dan als een bom inslaan. 99% van de personen die twijfelden zullen het voor zoete koek slikken...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik vind het zo vaag waarom er geen foto's van Bin Laden zijn vrijgegeven en wel van die anderen. Er zijn wel meer vage dingen aan de zaak.
OBL is al dood sinds december 2001.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:39 schreef Skint het volgende:
Waarom zouden de VS dit faken, met de wetenschap dat de echte Bin Laden op zou kunnen duiken om alle geloofwaardigheid die de VS nog hebben in één klap onderuit te halen?
Zo is het maar net.quote:De enige reden voor deze operatie om fake te zijn zou zijn dat ze al lang wisten dat OBL al lang dood was en ze willen nu deze kaart spelen, om redenen die ik alleen kan raden..
Ik zou ook twijffelen zolang ik geen lijk had gezien; Maar ik hoef niet te twijffelen want ik weet dat OBL al bijna 10 jaar dood is; en dit is al zo vaak bevestigd, dat het Osama Bin Photoshop Laden zelfs voor mij genant begint te worden.quote:Wie er nog aan twijfelt of hij écht wel dood is, zou daar eens over na moeten denken.
Nee, ze zweren wraak omdat ze het zich niet kunnen veroorloven om dat niet te doen.. Als ze niks zeggen denken hun moslimbroeders dat ze slappe hap zijn en niks durven te zeggen. Hun aanhangers willen nu een reactie, net zoals de Amerikanen meteen een statement wilden toen 9/11 gebeurde.. Vervolgens heeft het nog 10 jaar geduurd voordat OBl echt gepakt werd, maar nu kan de VS wel zeggen dat ze haar belofte waar heeft gemaakt. Hetzelfde kan de tegenpartij doen als ze over x tijd weer een grote aanslag kunnen plegen in de VS. Zo raar is dat allemaal niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:46 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Wat ik zo twijfelachtig vind is dat 'Al Qaeda' (geef het beestje een naam) de dood bevestigd heeft. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? En waarom zouden ze 'en plein public' gaan dreigen met aanslagen en andere wraakacties. De enige partij die gebaat is bij bevolkingsbrede angst voor aanslagen en een bevestiging van zijn dood is de US Government en de lijpe partijen die daarbij horen.
Al Kaida heeft geen belang bij angst?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:46 schreef Ace-of-Spades het volgende:
De enige partij die gebaat is bij bevolkingsbrede angst voor aanslagen en een bevestiging van zijn dood is de US Government en de lijpe partijen die daarbij horen.
Nee hoor, wie omkomt in de heilige strijd is een martelaar.quote:Al Qaeda heeft toch alleen een voordeel bij het daadwerkelijk opblazen van shit (gebouwen, materiaal, belangrijke personen etc) ?
Al Quada is een benaming, voor een bij elkaar gesprokkelde groep islamitische 'terroristen', verzonnen door de FBI.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:01 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Al Kaida heeft geen belang bij angst?
Even ervan uitgaande dat de Koran de waarheid spreekt.quote:Nee hoor, wie omkomt in de heilige strijd is een martelaar.
Is de naam nu verzonnen of zijn de terroristen verzonnen?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
Al Quada is een benaming, voor een bij elkaar gesprokkelde groep islamitische 'terroristen', verzonnen door de FBI.
Nee dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die bevestiging van zijn dood door Al Qaida was op een forum. Lekker betrouwbaar.
http://news.blogs.cnn.com(...)rms-bin-ladens-dead/
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ook dit bericht had ik zelfs nog kunnen plaatsen op elk forum, ondertekend door elke naam die ik zou willen.
Ik vond dit stukje interessanter:
[..]
Uit de Standaard: http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110502_030
en deze uit Al Jazeera en Al Arabiya
[..]
http://english.aljazeera.(...)156125729467729.html
[..]
http://english.alarabiya.net/articles/2011/05/06/148081.html
Net als geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar wordt ook iemand een held of een terrorist onder gelijke omstandigheden. Ligt eraan wie ernaar kijkt.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is de naam nu verzonnen of zijn de terroristen verzonnen?
Niet verzonnen; wel gefabriceerd door FBI, CIA etc.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is de naam nu verzonnen of zijn de terroristen verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |