Het telefoontje kwam eerst van een iemand. Daarna belde ik de andere twee om te vragen of zij hetzelfde hadden. Ja zeiden ze. Hadden ze onder elkaar afgesproken wat ze dus zouden zeggen als ik zou bellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:36 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
npi ja een vraagje heb ik wel
kwam het telefoontje ( van het afbellen..... van alle drie? of kwam het telefoontje mischien van een van de drie?
Tja ik ben niet zo iemand die dat in zn eentje zou doen. Achteraf had ik moeten gaan dan was ik ze nog tegengekomen ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef PB5172 het volgende:
Waarom kan jij niet naar een feest als je "vrienden" niet gaan?
dat dus, je eigen vette schuld...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:48 schreef PB5172 het volgende:
Waarom kan jij niet naar een feest als je "vrienden" niet gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
Maar was je al verhaal halen? kijk het is een ding om zonder je te gaan maar dat sms is gewoon echt een rotstreekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:57 schreef banboop het volgende:
Sowieso heb ik nog andere vrienden. Daar zal ik in het vervolg ook maar me omgaan. Maar ik had dit nooit echt verwacht, we waren echt zo'n groep van 6 mensen die veel leuke dingen met elkaar deden.
Dit dan weer welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Wat een teringlijers. Maar ja jij bent ook naief als je denkt dat je met 3 man tegelijk huisarrest krijgt.
Heb je ze nog wel een klap verkocht ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:41 schreef banboop het volgende:
Nee Amsterdam. En ik weet het zeker, 1 iemand wou het nog verborgen houden dat ie ECHT niet mocht/was geweest. Ik weet niet eens waarom hij dat zou doen, misschien dat ik niet boos zou worden? Maar de andere twee zeiden het gewoon recht in mn gezicht.
ik zou bij ze in de brievenbus zeikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:44 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Heb je ze nog wel een klap verkocht ofzo?Tenminste?
Wees de slimmere jullie, en ga niet lopen meppen. Los je toch niets mee op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef banboop het volgende:
Nouja zit er wel over na te denken om het te doen als ik 1 van hun weer zie. Dus maybe
Dan lijk je zielig. Ga gewoon met ander vrienden stappen en maak leuke foto's ofzo en ziet die op je hyves laat ze zien dat je best zonder hun kan feesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef banboop het volgende:
Nouja zit er wel over na te denken om het te doen als ik 1 van hun weer zie. Dus maybe
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dan lijk je zielig. Ga gewoon met ander vrienden stappen en maak leuke foto's ofzo en ziet die op je hyves laat ze zien dat je best zonder hun kan feesten.
Tja, daar ben ik het wel mee eens. Ik zal me op andere vrienden concentreren. En daarmee leuke dingen doen en deze achter me laten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wees de slimmere jullie, en ga niet lopen meppen. Los je toch niets mee op.
Dit inderdaad dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:48 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Dan lijk je zielig. Ga gewoon met ander vrienden stappen en maak leuke foto's ofzo en ziet die op je hyves laat ze zien dat je best zonder hun kan feesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |