klinkt bekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Je had toen destijds "melkdienst."
Niets meer dan pakjes melk uitdelen aan alle klassen.
nee 4ebe.. of moet ik mijn nagels ook gaan bijpunten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat rietje stonk naar oude melk?
Mokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef Animale het volgende:
[..]
Inderdaad, melk hoor je uit een mok te drinken.
Wel verdorie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee 4ebe.. of moet ik mijn nagels ook gaan bijpunten.
Wij hadden corvee, met de prikker het schoolplein opruimenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook.
Je had toen destijds "melkdienst."
Niets meer dan pakjes melk uitdelen aan alle klassen.
Da's goed voor ze.. Dan worden ze afgericht.. Koffie en thee-dienst enzo hadden wij dan wel jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Groep 7/8 moest dat altijd doen.![]()
Die hadden ook deur/container/ koffie en thee-dienst
dat kregen we alleen als je stout was geweest. toevallig was het iedere week weer een bepaald groepjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Animale het volgende:
[..]
Wij hadden corvee, met de prikker het schoolplein opruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat kregen we alleen als je stout was geweest. toevallig was het iedere week weer een bepaald groepjeToch niet toevallig indo's ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
nee, Denen.quote:
Echt eh.. Altijd t zelfde met die relDenenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat kregen we alleen als je stout was geweest. toevallig was het iedere week weer een bepaald groepjeDat was bij mij pas op de middelbare school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat smaakt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:14 schreef BobbyB het volgende:
ik vind melk uit een mok niet lekker drinken. drink het alleen uit een glas.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Animale het volgende:
[..]
Wij hadden corvee, met de prikker het schoolplein opruimen.
Ja, dat heb ik dus met een mokquote:
Ik ken nog wel een verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's goed voor ze.. Dan worden ze afgericht.. Koffie en thee-dienst enzo hadden wij dan wel ja
Toef?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een verhaal.
Iets met spuug enzo.
Ik heb dat niet gedaan, maar iemand (andere school) vond een bepaalde leerkracht niet zo leuk en spuugt in de koffie. Echt te goor voor woorden.quote:
Hij/zij heeft wel lef danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gedaan, maar iemand (andere school) vond een bepaalde leerkracht niet zo leuk en spuugt in de koffie. Echt te goor voor woorden.
quote:
Mja, niemand die er achterkomt.. goed roeren...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij/zij heeft wel lef dan
Beetje ranzig, dat absoluut
Heeft Bonnie er een haarbal in laten vallen dan?quote:
Ik zag gisteren een gifje van iemand die werd gevingerd en toen die klaarkwam werd de stoel der onder uit getrokken en hing ze zo aan 't plafond..quote:
Wou een Ginger Snaps pic plaatsen, maar ik doe het niet u_uquote:
Extra foamyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, niemand die er achterkomt.. goed roeren...
...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een gifje van iemand die werd gevingerd en toen die klaarkwam werd de stoel der onder uit getrokken en hing ze zo aan 't plafond..
Dat was best eh, raar.
Bonnie spuugt geen haarballenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft Bonnie er een haarbal in laten vallen dan?
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een gifje van iemand die werd gevingerd en toen die klaarkwam werd de stoel der onder uit getrokken en hing ze zo aan 't plafond..
Dat was best eh, raar.
Oh, nou die andere Bonnie dan?quote:
quote:
quote:
quote:
Dat vinden ze vet lekkerquote:
Rauw vlees ook.. Maar ze kan m'n rug opquote:
Lekker stoeien met je kids?quote:
quote:
Zo zouden ze kids moeten aanpakkenquote:
Gewoon je kind GOED opvoeden u_uquote:
Zie die kat tevreden kijken dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef Dqod het volgende:
Deze krijgt ze wel af en toe eens 4ebebebeb
[ afbeelding ]
Mag ook wel.. Elite brokjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |